"יותר מזה, צילמתי אותך ישנה בתוך זרועותיי בלילה, אם רק תתני לי אישור אני מפרסם את זה בחשבון טוויטר שלנו." אמר ג'ונגקוק. "לא, שלא תעז!" אמרתי בפחד. "אני אוהבת אותך, אבל בוא נעשה את זה לאט, לא בא לי שצלמים יתחילו לרדוף אחרינו." הסברתי את עצמי. "אני רוצה להנות מהקשר הרגיל הזה כל עוד הוא אנונימי, כשנצא לעולם יהיה לנו קשה יותר." הוספתי. "את צודקת אהובה שלי, אבל את בסדר נכון, לא כועסת יותר?" שאל והניח את ידיו על רגליי ומשך אותי אליו. "כועסת על הבייבי, אל תקרא לי ככה שוב." ביקשתי. "מקובל אני אקרא לך נוני שלי, מה דעתך?" אמר מרוצה מעצמו משליפת הכינוי החמוד. "מקובל." אמרתי וחייכיתי אליו.
"עכשיו תואילי בטובך לאכול ממה שהכנתי לך?" שאל והצמיד את המצח שלו לשלי. "במיטה או כאן?" עניתי בשאלה. "במיטה!" ענה במהירות והרים אותי על הכתף שלו. "יא~" צרחתי מהמעשה שלו. "מכין לי ארוחה רומנטית אבל מרים אותי כמו שק~" אמרתי וצחקתי, "תוריד אותי." אמרתי בזמן שאני מצחקקת מהמעשה הזה שלו. "זה כי עשית לי פרצופים על משהו שאני לא אשם בו בכלל!" אמר ונתן לי מכה בטוסיק. הגענו לחדר וג'ונגקוק נעצר בכניסה והוריד אותי, "תקשיבי, אני לא אחד שמתאהב מהר, לוקח לי זמן, לקח לה שנה לגרום לי להגיד לה שאני אוהב אותה, אחר כך הבנתי שאם אני לא אגיד לה את זה היא תשגע אותי, אבל איתך זה שונה, אני לא יודע למה אבל זה שונה! כל ההודעות ה"חמודות" וה"חמות" שהיא קיבלה ממנו זה ג'ין כתב." אמר.
"אבל את שונה!" הוסיף ונישק את שפתיי בעדינות. "אז בואי לא נריב על דברים כאלה, ובואי נעשה הסכם, אם מפריע לך משהו תגידי לי ואל תעשי עליי פרצופים, ואני אעשה את אותו הדבר, טוב?" הוא שאל עם המבט החמוד הזה, העיניים שלו היו כל כך גדולות ועגולות והיה לו קצת סומק בלחיים מכל הדברים שאמר, "טוב." עניתי ושלחתי את ידי לצווארו מתרוממת על קצות אצבעותיי ומנשקת בעדינות את שפתיו. "מבטיחה?" שאל שוב. "מבטיחה!" עניתי במהירות, והוא שלח את ידו לשיערי והחל לבלגן אותו. "ילדה טובה!" אמר והתקדם למיטה, משאיר אותי המומה מאחוריו.
"מה נראה לך?" אמרתי וקפצתי על גבו. "חוסר כבוד!" אמרתי והוא אחז בי שלא אפול. "חוצפן קטן!" אמרתי והתחלתי לדגדג אותו מאחורה, צחוקו נשמע בקול בחדר ואני נעצרתי לשנייה מהצליל היפה הזה. "אתה רגיש לדגדוגים?" אמרתי וצחקתי מאושר. "אוי, אתה הדבר הכי חמוד שקיים בעולם הזה." אמרתי נרגשת וחזרתי לדגדג אותו. "אוך, קוקי שלי קטן." אמרתי כשהוא הוריד אותי מגבו על המיטה. "קטן?" הוא אמר השכיב אותי על המיטה ועלה מעליי. "כאילו, במובן של חמוד." אמרתי כשראיתי לאן הראש שלו מוביל. "חמוד?" הוא שאל וחייך קלות. "ג'ון ג'ונגקוק תפסיק לעשות לי את המבט הזה!" אמרתי ודחפתי אותו טיפה מעליי והתחלתי להתרומם לישיבה.
"מבט? איזה מבט?" אמר והחיוך נמשך יותר על פניו. "אוי אתה רשע!" אמרתי ונישקתי את שפתיו. "אפשר לאכול אותך במקום מה שהכנת לי?" שאלתי והסתכלתי לתוך עיניו, הוא הגיב בצחוק והרפה מגופי. רגע, מה? הוא הרגע סירב לי? חשבתי בלבי. "הבנתי." אמרתי והתיישבתי ליד המגש, לוגמת מהקפה שכבר הספיק להתקרר, לקחתי ביס מהחביתה ואכלתי עגבנייה. "למה את שקטה?" ג'ונגקוק שאל. "אני אוכלת." אמרתי וחייכתי קלות. "טעים לך?" שאל שוב, "כן, מאוד, תודה רבה." אמרתי והפנתי את ראשי אליו והוא הזיז את ראשו במהירות, כאילו הוא מתחמק ממבטי.
"ג'ונגקוק?" קראתי. "אה?" הוא ענה. "כלום, לא משנה." אמרתי והכנסתי גמבה אדומה לפי. "תודה על הארוחה." אמרתי והרמתי את המגש שלי למטבח ויצאתי מהחדר, הוא בא אחריי, "סיימת?" שאלתי. "עדיין לא!" אמר ואחז בפניי. "עכשיו הקינוח." אמר בשנית והחל לנשק את שפתיי ברוך, מנשק באיטיות ומחדיר את לשונו לתוך פי, "מה נראה לך שאת מציעה לאכול אותי?" אמר כשהתנתק משפתיי והרים אותי על השיש, צחקתי טיפה. " נראית טעים." עניתי לו בקול כמעט לוחש. "גם את, במיוחד כשאת מקנאה, למה זה הדליק אותי?" הוא שאל וצחקק קלות, והצמיד את איברו הלבוש לאיברי. "אני אוהב אותך." הוא אמר והעביר צמרמורות בכל גופי. "גם אני אוהבת אותך." אמרתי מבלי לחשוב פעמיים.
הוא שלח את ידיו מתחת לחולצתי וליטף את שדיי, גרם לפטמתי להזדקף ממגע ידיו הנעימות על גופי, שלחתי יד למכנסיו, פותחת את הכפתור ואת הריצ'רץ' ומפילה את מכנסיו לרצפה. "ג'ונגקוק." גנחתי מעונג כשידיו מחצו את שדיי. שלחתי יד לתוך תחתוני הבוקסר שלו, אוחזת בישבנו ומוחצת אותו בין ידיי. הוא פלט גניחה והרגשתי איך איברו מגיב למגע שלי, העברתי את ידיי לאיברו והתחלתי לשפשף אותו מעט, גורמת לו להתקשות יותר.
ג'ונגקוק החל לנשק את צווארי וירד לעצמות הבריח שלי, מוצץ קלות ומשאיר סימנים אדומים על עורי, הוא עבר לשפתיי ונישק בעדינות, משחרר יד אחת משדיי ואוחז בראשי, מחדיר את לשונו לתוכי. נצמדתי לגופו, רציתי להרגיש אותו כל כך. "בוא לחדר.." אמרתי. "למה? מדליק כאן." ענה וחייך. "אתה כל כך.." ניסיתי להגיד והוא החדיר את לשונו שוב לתוך פי וקטע את מחשבתי. השפתיים שלו היו כל כך חמות וטעימות, יכלתי לנשק אותו לנצח.
"אני רוצה אותך." אמרתי והוא הוריד את מכנסיי מגופי, "גם אני, וזה בדיוק מה שאני עושה." הוא אמר לי בתגובה והצמיד את איברו אליי יותר, "פאק~" גנחתי כשהרגשתי את איברו על איברי, שולחת את ידיי במהירות ובחוסר סבלנות אליו ומפשיטה אותו מתחתוניו. "אתה מתעלל בי!" גנחתי כשהוא התרחק מגופי אחרי שהפשטתי אותו לגמרי. "בכלל לא." אמר והוריד מגופי את חולצתי. "אני רק נהנה מהקינוח שלי." אמר וחייך בשובבות. "הבית נעול?" שאל בפתאומיות. "כן, נעלתי." אמרתי והוא החל למצוץ את שדיי, משחק עם לשונו על פיטמתי. "נראה ל..לי~" גנחתי כשהוא נשך אותי קלות.
"ב..בב..בקשה." התחננתי אליו. "בוא אליי." ביקשתי והרגשתי איך החזה החשוף שלו מוחץ את שדיי, איך איברו החשוף נוגע באיברי הלבוש, שולחת את ידיי במהירות לתחתוני וקורעת אותם מגופי. ג'ונגקוק צחקק מהמעשה שלי. "את עושה את זה תמיד?" הוא אמר וצחק בקול. "עושה מה?" שאלתי לא מבינה. " קורעת תחתונים?" הוא אמר וצחק שוב "לא!" עניתי "זה בגללך." אמרתי שוב והצמדתי אותו אליי. "אתה אשם!" אמרתי שוב. "אני שמח להיות זה שבגללו את קורעת תחתונים." הוא אמר, מרוצה מעצמו, וחדר לתוכי, פלטתי גניחה מהתחושה של איברו הגדול והעבה בתוכי.
רעש של דלת נפתחת נשמע פתאום.
"אמרת שנעלת?" אמר ג'ונגקוק מבוהל ונעצר. "נעלתי, אני חושבת." אמרתי והסתכלתי עליו, הדלת נפתחה, ג'ונגקוק הרים אותי ורץ איתי למקלחת. "דאנבי?" קראה מינהי. "את בבית?" אמרה כשנכנסה ונעלה אחרייה. ג'ונגקוק פתח את הברז במקלחת, "תעני לה." אמר. "כ..כן אני מתקלחת." אמרתי, חצי גונחת, איברו היה עדיין בתוכי והמים האלה על גופו, הוא נראה כל כך סקסי. שלחתי את ידי לפניו, "לא יכולת לרוץ לחדר שלי?" לחשתי לו ונישקתי את שפתיו בלהט. "ג'ונגקוק, עדיין כאן?" היא שאלה. "כ..כן" עניתי במהירות. "מה כן? מה כן?" הוא לחש לי וצחקתי בתגובה. "כן, אני רואה." היא ענתה וצחקה. "טוב, בגלל שאכלתם אני הולכת לקנות כמה דברים לבית, ג'ונגקוק תהנה." אמרה מינהי צחקקה ויצאה מהבית.
YOU ARE READING
너 때문에 ♡ בזכותך
Fanfiction❤❤❤❤ 19+ ❤❤❤❤ "דאנבי (Danbi)" הוא קרא בשמי דרך הטלפון "בואי ניפרד" הוא אמר בלי למצמץ בכלל, אחרי כמעט ארבע שנים של זוגיות. "מה אמרת?" שאלתי מופתעת " אתה רציני? בטלפון ? באמת ?" חשבתי שאני מכירה אותו הוא היה האהבה הכי גדולה שלי, כך חשבתי לפחות. "אם זה...