- XXX -

1.5K 77 1
                                    

A/N Lieve lezers, omdat mijn ouders vandaag hun verjaardag vieren krijgen jullie een extra hoofdstukje. Xxx Mairin

-----------------------------------------------------------------------------

Die avond eten we mee met Macaulay en zijn oom en tante. Mijn zusje zit de hele tijd naar ons te kijken. Van mij naar Macaulay en weer terug. Macaulay eet trouwens niets. Dat kan niet want hij heeft het masker op. Na het eten ga ik mee met hem naar zijn kamer. De rest gaat naar hun eigen vertrekken. Als we daar zijn en hij de deur achter me heeft gesloten tilt hij me in bruidsstijl op en legt me neer op bed. Meteen gooit hij het masker af en begint hij kusjes te geven in mijn nek. Na even bijt hij me voor een paar seconden en dan begint hij me te kussen.

Ik klauw weer met mijn handen in zijn haar. Dit voelt veel fijner dan als Kermichil het doet. 'Nog steeds heel reactief' zegt hij grijnzend terwijl hij zijn weg naar mijn nek kust.

Ik bijt zacht op mijn lip. Hij trekt me een stukje omhoog en opent mijn jurk. 'Majestei-' zeg ik maar hij stopt me. 'Macaulay' zegt hij.

'Macaulay' zeg ik, 'wat ga je doen?'

'Ik wil je wonden zien, hoe goed ze helen.'

Ik knik en laat het toe. Hij trekt de jurk uit en gaat op zijn knieën zitten. Ik wend mijn gezicht af. Ik vind mezelf nog steeds echt niet mooi!

'Wat is er' vraagt Macaulay terwijl hij over één van de wonden strijkt.

'Ik ben lelijk' fluister ik.

'Niet waar, kijk me aan.'

Ik kijk in zijn blauwe ogen. 'Jij bent perfect zoals je bent' zegt hij, 'begrijp je dat?'

Ik knik. 'Goed' zegt hij, 'je kan gaan als je wil. Je wonden helen goed.'

Ik ga rechtop zitten en duw hem achterover op het bed. Hij kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Jij hebt mij zonder kleding gezien' zeg ik, 'nu is het jouw beurt.'

'En wat als ik dat niet toe sta?'

'Dan... dan... dan mag je geen bloed meer drinken bij me.'

Hij grijnst en draait ons om. Hij trekt zijn shirt uit en ik houd mijn adem in. Hij is supergespierd. Hij grijnst. 'Ik trainde veel om mijn woede kwijt te raken' zegt hij grijnzend, 'en dan krijg je dit.'

Ik kauw op mijn lip. Hij grinnikt en begint kusjes te geven in mijn nek. 'Ik zal je toch echt snel naar je kamer moeten brengen' zegt hij tussen de kusjes door, 'voordat je zusje je komt zoeken.'

Ik grinnik, 'mag ik me dan eerst aankleden?'

'Natuurlijk, ik wil graag de enige zijn die dit mag zien.'

Ik slik. Hij laat me los en staat op. 'Kleed je maar aan' zegt hij, 'dan breng ik je naar je kamer.'

Ik stap van het bed en kleed me aan. Hij trekt zijn shirt aan en trekt me mee naar mijn kamer. Als we binnenkomen zit mijn zusje glimlachend op de bank. Al hoewel haar glimlach meer lijkt op een kleine grijns. 'Moet jij niet in bed liggen' vraag ik.

'Ik wachtte op jou, of wil je me geen verhaaltjes meer vertellen?'

'Tuurlijk wel, ga maar alvast. Ik kom zo.'

Ze staat op en maakt een reverence. 'Goede nacht' zegt ze.

'Slaap lekker' zegt Macaulay.

Lileas loopt weg. Ik kijk Macaulay aan. Hij rolt met zijn ogen. 'Wen er maar aan' zeg ik, 'zo is ze.'

Hij grinnikt. 'Dan zie ik je morgen' zegt hij terwijl hij mijn wang streelt.

'Tot morgen' zeg ik zacht.

the boy with the maskWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu