Bu bölüm sefamervesonmez adlı kullanıcıya itfah edilmiştir. Medya da bir Zeybek havası. Zeybek oynamak bir adama bu kadar yakışır mı arkadaş? Bizim Yiğit'e de çok yakışacak tabiki. Neyse haydin selamatle. :):)
Araba ile Zehra anne ve kardeşinin yaşadığı yere geldiklerinde genç adam site içerisinde uygun bir yer bulup park etti. Gelinceye kadar Yiğit'in imaalı bakışları bir türlü bitmemişti.
Yiğit aracı durdurup Toprağa baktı. Yine o munzur ifade vardı yüzünde.
" Buyrun cesur bayan, geldik artık"
Genç kız utangaçca gülümseyerek kapıyı yavaşça açtı. Anlaşılan bu sözlere uzunca bir müddet maruz kalacaktı. Aracın arka kapısını açıp Nisan'ın kıyafetlerini de aldıktan sonra apartmana doğru ilerlemeye başladı. Yiğit 'te hemen yanı başındaydı. Toprağın topuklu ayakkabıları yeri döverken genç adam etrafı kolaçan etmekle meşkuldu. Toprak' ı bu hâlde kimsenin görmesini istemezken o düğüne nasıl götürecekti?
Apartmana girip asansörle ailesinin yaşadığı daireye geldiler. Toprak daha önceden telefonla haber verdiği için fazla beklememişlerdi. Kapı açıldığında Nisan'ın mutluluğu yüzüne yansıyordu. Düğünleri çok severdi küçük kız. Hep beraber içeriye girip oturma odasına geçtiler. Herkes kısa bir hasret gidermeden sonra hal hatır sohbetine başlamıştı.
Toprak vakit kaybetmeden kardeşini odaya götürüp kıyafetlerini giydirmek için poşetleri açtı. Nisan heyecanla elbiseyi süzerken, ablasıda üzerindekileri çıkarmakla meşguldu.
Elbiseyi giydirip başına pembe bir bandana taktı. Ve çiçekli tacı da bu bandananın üzerine taktı. Çok tatlı olmuştu. Kardeşine sımsıkı sarılıp yanaklarına sulu birer öpücük kondurdu ve elinden tutarak oturma odasına geçtiler.
" Biz hazırıııııız"
Nisan sevinçle konuşurken elbisesini göstermek için etrafında birkaç tur döndü." Çok güzel olmuşsun küçük prenses"
Nisan, Yiğit'in sözlerine gülümseyip yanına giderek boynuna sarılmıştı.Nisan" Sende çok yakışıklı olmuşsun" deyince evde bir kahkaha kopmuştu. Yiğit, Nisan'ı kucağından bırakmadan ayağa kalktı. Hep beraber aşağı inmek için ayaklandılar.
Arabaya bindiklerinde düğün mekanına gitmek için motoru çalıştırdı genç adam. Toprak araba hareket ettiğinde ardı arkası gelmeyen mesaj seslerinden sonra telefonunu çıkarmıştı isteksizce.
"Nerdesin"
Gönderen:Yağmur
"Ne zaman geleceksin"
Gönderen:Yağmur"Sıkıntıdan patladım"
Gönderen : Yağmur"Ayfer çok konuşuyor"
Gönderen : YağmurToprak sessizce kıkırdadığında, Yiğit'te göz ucuyla ona baktı. " Şeyy Yağmur ne zaman geleceğimizi soruyorda" diyerek bir cevap vermek istemişti genç kız açıklama yapma gereği duyarak.
Araba yolculuğu, Nisan' ın şirinlikleri ve heyecanlı hikayeleriyle geçmişti. Düğün yerine geldiklerinde hepsi sessizce içeriye girdiler. Mekan oldukça şatafatlı olduğundan Toprak gözlerini etraftan alamamıştı.
Belirlenmiş bir masaya çalışanların yönlendirilmesi ile ilerlediler. Kimseyi tanımadıkları bu ortamda tekrar etrafa göz gezdirmeye başladılar. Aile büyükleri her masayı ziyaret edip hoşgeldiniz diyordu. O arada Toprağın gözü Yağmur 'a ilişti.
Yağmur hızlı adımlarla Toprağın olduğu masaya gelip selamlaştı ve Toprağı kolundan cekistirerek gelin odasına doğru yürümeye başladılar.