DUYURU (ÖNEMLİ!!!)

12K 357 71
                                    

Hikaye bir süreliğine askıya alınmıştır!!!!!

  Kendi sağlık sorunlarım ve hikayenin gidişatı için bir süre ara verme kararı aldım. Hikaye bundan sonra farklı bir boyut alacağı için  kurgulamam gereken yerler olacak. Şu durumda sağlıklı bir şekilde yazamayacağım için malesef böyle bir karar almak zorundayım. 

Son dört beş bölümdür hikayemin 4000 okunma artmasına rağmen böyle bir çılgınlık yapmam doğru olacak mı? bilmiyorum. Buda benim serseri ruhum sanırım :):):)

Kimseyi üzmemek adına mutlu bir bölüm sonunda  bırakmak istedim. Hiç bir zaman hikayemin vote  kaygısına düşmedim. Sınırlı sayıda okuyucum var ve son bölümlerde yorumlarımda arttı. Buradan yorumlarını eksik etmeyen arkadaşlarıma sonsuz Teşekkür ederim.

İnşallah kendimi toparlayıp, hikayemide güzelce kurguladıktan sonra tekrar döneceğim .

Haa unutmadan. Ben hep  buralardayım. Ama söylediğim gibi yazacak durumda değilim.  Yeni bölüm sanıp umutlananlara, buradan çok çok özür diliyorum.

Bide  gitmeden şunu da söyleyeyim.  Hesabımı açtığımdan beri mesaj kutum ve duvarımla ilgili sorunlar var bir türlü kimseye cevap veremiyorum. Sürekli e-posta doğrulaması istiyor. E- postamı degistirmedigim  isim kalmadı ama olmuyor. :):)Bu konu hakkinda bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?

Hepiniz Allah' a emanetsiniz. Kendinize iyi bakın...

Toprak Kokulu Kız (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin