Η ψηλή και μεγάλη μαύρη δίφυλλη πόρτα σε συνδυασμό με τους δύο σωματώδες άντρες που στέκονται στο πλάι της φέρνουν αμέτρητα ερωτήματα στο μυαλό μου. Στρέφομαι προς τους δύο φίλους μου κοιτώντας τους μπερδεμένη.
"Ξερετε μπορούσατε να μου πείτε πως το περιβόητο ραντεβού με τον άγνωστο άντρα ακυρώθηκε, δεν θα σας παρεξηγούσα. Και επίσης δε χρειαζόταν να με βγάλετε εσείς έξω."
Τους λέω γιατί όσο και να μην ήθελα από την αρχή να έρθω τώρα χαλάστηκα κάπως με αυτή την εξέλιξη αφού μετά από πίεση της Κορίνας, ώρες πριν έκανα ετοιμασίες για αυτό το ραντεβού.
Τα βλέμματα τους πέφτουν πάνω μου αλλά δεν μπορώ να προσδιορίσω τι ακριβώς σκέφτονται.
Σίγουρα το βλέμμα του Δήμου φανερώνει πως δεν καταλαβαίνει τι του λέω και της Κορίνας είναι κάπως ανήσυχο και ένοχο αλλά και πάλι δεν καταλαβαίνω τι πάει να πει όλο αυτό.
"Δεν της είπες;"
Ο Δήμος φέρει ένα απορημένο βλέμμα στο πρόσωπο του όσο απευθύνει το λόγο στην Κορίνα."Όχι."
Απαντάει μονολεκτικά προσπαθώντας να κρύψει κάτι που ακόμα δεν καταλαβαίνω τι μπορεί να είναι αυτό."Γιατί δεν της είπες Κορίνα;" τη ρωτάει ο Δήμος με ένα αυστηρό ύφος.
"Γιατί αν μάθαινε θα έφευγε αμέσως ενώ έτσι... Να την, εδώ μαζί μας." του απαντάει με ένα τόσο φυσικό τρόπο η Κορίνα που όμως δεν φαίνεται να ευχαριστεί τον φίλο μου.
"Ναι αλλά δεν νομίζεις πως πρέπει να ξέρει;" ρωτάει ο Δήμος που για άγνωστο λόγο διαφωνεί με την Κορίνα για κάτι όμως που με αφορά.
Αυτή η συζήτηση πρέπει να γίνει εδώ, μπροστά μου;
"Ε παιδιά... Δεν ξέρω αν το θυμάστε αλλά είμαι και εγώ εδώ. Η αλήθεια είναι πως είστε και οι δύο απαράδεκτοι που δεν μου είπατε τίποτα αλλά δεν πειράζει, ας πάμε τώρα μέσα. Σας το συγχωρώ και αυτό."
λέω και τους τραβάω από το χέρι με σκοπό να μπούμε μέσα."Περίμενε Λένα. Περίμενε σου λέω, δεν κατάλαβες καλά."
Η Κορίνα προσπαθεί να ξεφύγει από το κράτημα μου."Τι δεν κατάλαβα καλά Κορίνα;"
Πραγματικά με κούρασε το όλο θέμα. Δεν υπάρχει ραντεβού; Κανένα πρόβλημα. Ας διασκεδάσουμε τουλάχιστον."Το ότι το ραντεβού σου θα είναι εδώ."
Μου λέει και τότε γυρνάω απότομα το κεφάλι μου προς το μέρος της έκπληκτη με αυτά που ακούω.
YOU ARE READING
I will be the sunshine in your life (#READINT2017)
RomanceΗ Λένα μαζί με την κόρη της και τον αδερφό της μετακομίζουν στο χωριό της μητέρας τους. Έχει ήδη στο ιστορικό της ένα γάμο που ευτυχώς τελείωσε ήρεμα αλλά δεν ψάχνει να βρει τον έρωτα, ξανά. Ο έρωτας όμως πάντα έρχεται απρόσκλητος και δεν μπορεί καν...