Δεν περίμενα πως θα ερχόμασταν στην Ιταλία και συγκεκριμένα στη Ρώμη για ταξίδι του μέλιτος. Όχι πως με χαλάει, ίσα ίσα που αν και έχω ήδη έρθει άλλες δύο φορές σε αυτή τη χώρα, δεν χορταίνω την ομορφιά της.
"Λοιπόν;"
Με την πρώτη ανάσα που παίρνουμε, βγαίνοντας έξω από το αεροδρόμιο, ο Βασίλης με ένα μυστήριο χαμόγελο περιμένει να δει την αντίδραση μου σχετικά με τον προορισμό μας.
"Η αλήθεια είναι πως περίμενα να μας πας σε κάποιο απόμερο νησί, να μην μας βλέπει κανείς, όμως μπορώ να πω πως με εξέπληξες με την επιλογή σου."
Ομολογώ με απόλυτη ειλικρίνεια.
"Πως με ξέρεις!"
Σχολιάζει μέσα από το γέλιο του. Αφήνει ένα φιλί πάνω στα χείλη μου και αμέσως μετά με παρασέρνει μαζί του προς τη γωνία που είναι σταθμευμένα τα λεωφορεία.
"Ώστε Ρώμη ε;"
Ρωτάω με την τύχη να μαζέψω κάποια άλλη πληροφορία για το ταξίδι μας.
"Μμμ όχι ακριβώς."
Λέει αινιγματικά μπερδεύοντας με."Τι όχι; Αφού στην Ρώμη είμαστε."
Θα με τρελάνει σίγουρα. Κοιτάζω ξανά πίσω μου για να επιβεβαιώσω τη σιγουριά μου πως βρισκόμαστε στο αεροδρόμιο της Ρώμης.
"Ναι αλλα δεν θα μείνουμε για πολύ εδώ."
Τώρα με κάλυψες μωρό μου με αυτό! Τόσο μυστικοπαθής πια;"Έτσι ε; Τουλάχιστον θα μου πεις ποιος θα είναι ο επόμενος μας προορισμός;"
Καγχαζω αγανακτισμένη με το ύφος του.
"Θέλεις τόσο πολύ να μάθεις μωρό μου;"
Φιλάει πεταχτά το πίσω μέρος του αφτιού μου κρατώντας σταθερά το επίπεδο του αστεισμού στην φωνή του με φανερή τη διάθεση πως διασκεδάζει με την επιμονή μου.
"Όχι καλέ. Πάρε με όπου θες."
Απαντώ τάχα αδιάφορα."Ανοικτή πρόσκληση είναι τώρα αυτό ή το λες με το ζόρι;"
Αφήνει ένα μικρό πονηρό γελάκι χωρίς να καταλαβαίνω για ποιον ακριβώς λόγο διασκεδάζει με αυτό που είπα.
"Ε;"
Προσπαθώ να καταλάβω προς τι αυτή η ξαφνική ευφορία από μέρους του."Μου δίνεις την άδεια τόσο εύκολα να σε πάρω όπου θέλω και αναρωτιέμαι τώρα εγώ πως κατέληξες σε αυτή την απόφαση. Όσο να 'ναι με προκαλείς να κάνω πράξη τα λόγια σου."
KAMU SEDANG MEMBACA
I will be the sunshine in your life (#READINT2017)
RomansaΗ Λένα μαζί με την κόρη της και τον αδερφό της μετακομίζουν στο χωριό της μητέρας τους. Έχει ήδη στο ιστορικό της ένα γάμο που ευτυχώς τελείωσε ήρεμα αλλά δεν ψάχνει να βρει τον έρωτα, ξανά. Ο έρωτας όμως πάντα έρχεται απρόσκλητος και δεν μπορεί καν...