Κεφάλαιο 35

923 90 0
                                    

Το ρολόι απέναντι μου, με ενημερώνει πως η ώρα είναι ήδη πέντε και άρα σε περίπου μιάμιση ώρα θα πρέπει να βρίσκομαι στην εκκλησία για το γάμο μου η οποία παρεπιμπτόντως μου είναι άγνωστη αφού ο Βασίλης θέλει να μου κάνει έκπληξη. Δεν μπορούσε να μου κάνει άλλη μέρα την έκπληξη, πρέπει να γίνει την ημέρα που παντρευόμαστε;

"Μαμά!"

Η Ζωή κάνει έφοδο στον χώρο φωνάζοντας, με ένα παράπονο στη φωνή της.

"Τι συμβαίνει μωρό μου;"

Της κάνω νεύμα να έρθει να καθίσει δίπλα μου, πάνω στο μονό κρεβάτι και έτσι κάνει.

"Η νονά λέει πως δεν θα σε συνοδεύσω εγώ στην εκκλησία!"

Συνεχίζει να μιλάει γεμάτη παράπονο και καταλαβαίνω πως μάλλον η Κορίνα δεν έκανε σωστά τη δουλειά της.

"Κι εσύ τι κατάλαβες από αυτό που σου είπε;"
τη ρωτάω συγκρατώντας με κόπο τον εαυτό μου από το να γελάσει.

Η μάτια μου πέφτει στην πόρτα όπου και βλέπω την Κορίνα να ακουμπάει πάνω της κρυφογελώντας ενώ μας παρακολουθεί. Ανάβει φωτιές και μετά γελαει!

"Πως δεν θα πάμε μαζί στην εκκλησία για να παντρευτείς τον Βασίλη. Μαμά δεν θες να πάμε μαζί;"

Γυρνάει και με κοιτάζει στα μάτια έτοιμη να κλάψει. Αχ ρε Κορίνα, τι έκανες;

"Ποιος είπε πως δεν θέλω να πάμε μαζί στην εκκλησία; Αν δεν με συνοδεύσει η κόρη μου τότε ποιος θα το κάνει;"

Αυτό τώρα πρέπει να με ανησυχήσει; Η αρχή έγινε πριν λίγο καιρό με τον πατέρα της και τώρα με μένα. Δεν θέλω να έχει αμφιβολίες για κανένα μας και επίσης νομίζω τίποτα δεν άλλαξε στη σχέση μας έστω και αν μπήκε στη ζωή μας ο Βασίλης.

Προσπαθώ να είμαι ο ίδιος άνθρωπος ανεξάρτητα με το τι συμβαίνει στη ζωή μου και πόσο μάλλον να παραμείνω η μητέρα που μέχρι σήμερα γνωρίζει η Ζωή. Ελπίζω όλο αυτό απλά να είναι μια κρίση της μικρής στην αλλαγή που βιώνουμε στις ζωές μας και όχι κάτι μόνιμο. Ξέρω πως με τον Βασίλη δεν έχει πρόβλημα αφού το συζητήσαμε αρκετές φορές μαζί και η ίδια με έσπρωξε να προχωρήσω.

"Μα η νονά είπε..."
Προσπαθεί να αντικρούσει τα λεγόμενα μου αφού τα λόγια της Κορίνας μάλλον την έχουν μπερδέψει όμως δεν την αφήνω να συνεχίσει.

"Η νονά σου είπε πως δεν θα πάμε μαζί στην εκκλησία, όχι πως δεν θα με συνοδεύσεις."

I will be the sunshine in your life (#READINT2017)Onde histórias criam vida. Descubra agora