Βασίλης
"Ζωή! Όχι, όχι."
Η φωνή της Λένας που φωνάζει φτάνει στα αυτιά μου ξυπνώντας με απότομα. Προσπαθώ να βρω τον προσανατολισμό μου αφού νιώθω λες και με έλουσαν με κρύο νερό. Κοιτάζω γύρω μου και καταλαβαίνω πως αποκοιμήθηκα στον καναπέ και μάλιστα σε καθιστή θέση. Δίπλα μου κοιμάται ο Άρης και αυτός στην ίδια στάση με εμένα. Ποτέ μας πήρε ο ύπνος και δεν το καταλάβαμε;
"Ζωή..."
Η φωνή της Λένας που ακουγεται ξανά από το υπνοδωμάτιο σαν κραυγή άγριου ζώου με επαναφέρει στην πραγματικότητα. Σηκώνομαι βιαστικά και κατευθύνομαι προς το μέρος της. Αναπνέει γρήγορα ενώ από τα μάτια της τρέχουν δάκρυα. Δεν είναι ξύπνια, κοιμάται.
Κάθομαι στο κρεβάτι δίπλα της και χαϊδεύω με απαλές κινήσεις το πρόσωπο της για να με νιώσει και να ηρεμήσει. Δεν θέλω να την ξυπνήσω απότομα.
"Σςς ησύχασε μωρό μου. Εδώ είμαι."
Ψιθυρίζω τόσο σιγά στο αυτί της που αμφιβάλλω αν με ακούσει όμως βλέπω πως πιάνει τόπο η προσπάθεια μου. Σκουπίζω τα υγρά της μάγουλα και σκύβω και χαρίζω από ένα φιλί στο καθένα. Η ανάσα της σιγά σιγά ηρεμεί και το σαγόνι της που τόση ώρα ήταν σφιγμένο επανέρχεται στην ήρεμη κατάσταση του.
"Βασίλη;"
Η φωνή της ίσα που ακούγεται πια.
"Εδώ είμαι μωρό μου. Εδώ."
Την καθησυχάζω με ένα φιλί στα χείλη.
"Σε ευχαριστώ."
Ανακάθεται στο κρεβάτι και με τραβάει κοντά της.
"Για ποιο πράγμα;"
Γιατί μου λέει ευχαριστώ; Εγώ έπρεπε να το κάνω που με δέχτηκε πίσω στη ζωή της.
"Που είσαι εδώ. Που εκανες τα πάντα για να πάρουμε τη Ζωή και τον Χρήστο από τα χέρια του. Που είσαι αυτός που είσαι."
Βλέπω στα μάτια της την ανάγκη να μου πει αυτό το ευχαριστώ. Δεν πρέπει να το κάνει. Δεν ήμουν σωστός απέναντι της, δεν ξέρω αν το αξίζω.
"Έλα κοιμήσου τώρα και φτάνει με τα ευχαριστώ. Τίποτα δεν έκανα και ακόμα και αν έκανα κάτι δεν έγινε για να ακούσω ευχαριστώ από το στόμα σου αλλά γιατί σ' αγαπάω. Εσένα και όλα τα κομμάτια σου. Εξάλλου θα με καλομάθεις και δεν πρέπει. Δεν φοβάσαι μην το πάρω πάνω μου και γίνω σούπερ ηρωας;"
Προσπαθώ να χαλαρώσω την ατμόσφαιρα γιατί δεν νομίζω να είμαι έτοιμος να πω πολλά.
YOU ARE READING
I will be the sunshine in your life (#READINT2017)
RomanceΗ Λένα μαζί με την κόρη της και τον αδερφό της μετακομίζουν στο χωριό της μητέρας τους. Έχει ήδη στο ιστορικό της ένα γάμο που ευτυχώς τελείωσε ήρεμα αλλά δεν ψάχνει να βρει τον έρωτα, ξανά. Ο έρωτας όμως πάντα έρχεται απρόσκλητος και δεν μπορεί καν...