Βασίλης
Τρέχω στον δρόμο να προλάβω το μάθημα που έχω σε μισή ώρα, με τη Ζωή να κάθεται στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου, παράξενα ήσυχη.
"Ζωή είσαι καλά;"
Την κοιτάζω μέσα από τον καθρέφτη πολύ σκεφτική κι έτσι αποφασίζω διακόψω ότι κι αν βασανίζει το μυαλό της.
"Καλά."
Απαντάει μονολεκτικά. Δεν με έχει συνηθίσει σε τέτοιου είδους συμπεριφορά αφού σχεδόν πάντα είναι μες την ενέργεια αυτό το κορίτσι.
"Δεν θες να μου πεις;"
Προσπαθώ να φανώ όσο το λιγότερο πιεστικός μαζί της όσο και αν με ανησυχεί αυτό που βλέπω. Εξαρχής η σχέση μας ήταν φιλική και έτσι θέλω να παραμείνει για αυτό αν ξεκινήσω τώρα να συμπεριφέρομαι ως πατέρας της θα χάσω αυτή τη σχέση που αναπτύξαμε.
Την παρατηρώ και καταλαβαίνω από το προβληματισμένο της ύφος πως θέλει να μου μιλήσει όμως κάτι την εμποδίζει.
"Αν δεν νιώθεις άνετα να μου μιλήσεις, είναι εντάξει. Όμως θέλω να μου υποσχεθείς πως θα μιλήσεις στη μαμά σου για αυτό που σε απασχολεί. Αν το μοιραστείς ίσως βρεις τη λύση του."
Ειναι δύσκολο για μένα αυτό που κάνω αυτή τη στιγμή. Ξέρω πως μπορώ να την κάνω να μιλήσει όμως δεν θέλω να εκμεταλλευτώ αυτό το δικαίωμα.
Αν όμως της συμβαίνει κάτι σοβαρό που δεν σηκώνει καθυστέρηση; Να ειδοποιήσω τη Λένα ή όχι; Και αν τελικά δεν είναι κάτι τόσο σοβαρό και την ανησυχήσω άδικα;
Ω Θεέ μου το να έχεις παιδιά δεν είναι εύκολη υπόθεση. Είσαι σε μόνιμο άγχος. Και εγώ νιώθω ακριβώς έτσι αυτή τη στιγμή. Δεν ξέρω αν είμαι υπερβολικός αλλά σε εκείνη τη μία πιθανότητα να μην είμαι, στηρίζω όλο το άγχος.
"Ηρέμησε Βασίλη. Ηρέμησε. Τίποτα δεν συμβαίνει, απλά η Ζωή μάλλον δεν είχε καλή ημέρα. Αυτό είναι όλο."
Προσπαθώ να καθησυχάσω τον εαυτό μου και να κρύψω την ανησυχία μου. Παίρνω βαθιές ανάσες και νιώθω να χαλαρώνω λιγάκι από τον προηγούμενο μου πανικό.
"Πως ήταν η τελευταία μέρα στο σχολείο; Είσαι χαρούμενη για τις καλοκαιρινές σου διακοπές;"
Αλλάζω θέμα συζήτησης μπας και δω κάποια αλλαγή πάνω στη μικρή που φαίνεται να απολαμβάνει τη θέα έξω.
"Ναι μια χαρά."
Απαντάει μονότονα ενισχύοντας κι άλλο την ανησυχία μου. Ούτε να μου περιγράψει την ημέρα της δεν μπήκε στον κόπο όπως κάνει συνήθως άλλες φορές.
YOU ARE READING
I will be the sunshine in your life (#READINT2017)
RomanceΗ Λένα μαζί με την κόρη της και τον αδερφό της μετακομίζουν στο χωριό της μητέρας τους. Έχει ήδη στο ιστορικό της ένα γάμο που ευτυχώς τελείωσε ήρεμα αλλά δεν ψάχνει να βρει τον έρωτα, ξανά. Ο έρωτας όμως πάντα έρχεται απρόσκλητος και δεν μπορεί καν...