Κεφάλαιο 32

844 85 1
                                    

Αυτό το τραγούδι.

Το αγαπημένο μου τραγούδι ακούγεται από τους δύο αγαπημένους μου ανθρώπους και αυτό μου φέρνει νέο κύμα δακρύων στα μάτια.

Το 'Dance me to the end of love' σκορπίζεται μέσω των δύο μαγικών φωνών τους μέσα στο χώρο τόσο υπέροχα που κάνει το σκηνικό ακόμα πιο ονειρικό. Το να μου αφιερώσει αυτό το τραγούδι ενώ μου κάνει πρόταση γάμου είναι ότι πιο ρομαντικό έχω ζήσει ποτέ στη ζωή μου. Ξέρει πως νιώθω για αυτό το τραγούδι όπως και ο ίδιος ξέρει πολύ καλά τη σημασία των στίχων του. Μου λέει ξεκάθαρα πως το τέλος του θέλει να είναι μαζί μου, να ζήσει την αγάπη και το πάθος στο έσχατο σημείο τους μόνο μαζί μου. Πως να μην δακρύσω με όλο αυτό;

Όταν ένας άντρας εκδηλώνει τα συναισθήματα του με αυτόν τον τρόπο; Μπορεί το τραγούδι να κρύβει πίσω του το θάνατο και την τελευταία στιγμή της ύπαρξης της ζωής μας όμως το να αφιερώνεις αυτό το τραγούδι στο άλλο σου μισό είναι παραμυθένιο είναι σαν να παραδίνεται στην αγάπη μας, σε μένα και στον έρωτα μας.

Ο Βασίλης στέκεται όρθιος ενώ συνεχίζει να τραγουδά και τείνει το χέρι του προς το μέρος μου ζητώντας μου έτσι να χορέψω μαζί του. Συγκινημένη πέφτω στα χέρια του τα οποία με καθοδηγούν με ακρίβεια σε ένα υπέροχο βηματισμό τάνγκο.

"Είσαι το φως μου Λένα. Η λιακάδα μου σε κάθε πρωινό είτε αυτό είναι άσχημο είτε ωραίο. Σ' αγαπώ και θέλω να ζήσω μαζί σου και άλλες στιγμές. Δεν θα είναι όλες χαρούμενες και γεμάτες ευτυχία αλλά θα κάνω τα πάντα για να χαμογελάς. Το να σε έχω δίπλα μου θα έχω ένα λόγο να χαμογελώ ό,τι κι αν συμβαίνει γύρω μου γιατί μωρό μου εσύ για μένα είσαι η ευτυχία προσωποποιημένη. You are the sunshine in my life."

Με έχει αφήσει και πάλι χωρίς λόγια. Τι μπορώ να πω μετά από αυτό για να μην χαλάσω την ομορφιά αυτής της στιγμής; Ούτε μια λέξη, ούτε δύο, ούτε χίλιες δεν είναι ικανές να περιγράψουν αυτά που νιώθω και αυτά που θέλω να πω. Του χαρίζω ένα φιλί για να πάρω δύναμη. Δεν είμαι σε θέση να πω κάτι όμως μετά από αυτή την εκ βαθέων κίνηση του, που η αλήθεια είναι πως δεν περίμενα, είναι χρέος μου να συμπληρώσω.

"Με έχεις βγάλει νοκ άουτ. Όχι μόνο τώρα, αλλά από την μέρα που σε γνώρισα. Το χαμόγελο σου, το βλέμμα σου το άγγιγμα σου, όλα με χτύπησαν ακριβώς εδώ από την πρώτη στιγμή."

Τα χέρια μου μετακινούνται στο σημείο της καρδιάς και του μυαλού. Η μορφή του, η εικόνα του, όλο το είναι του έχει εγκατασταθεί μόνιμα στο μυαλό και στην καρδιά μου, έχει αφήσει τα σημάδια του εκεί, κάνοντας την κατάσταση μου μη αναστρέψιμη.

I will be the sunshine in your life (#READINT2017)Where stories live. Discover now