Κεφάλαιο 31

826 88 3
                                    

Ο Βασίλης έχει εξαφανιστεί από το πρωί χωρίς να μου πει που πάει. Λείπει εδώ και τρεις ώρες χωρίς να έχει επικοινωνήσει, ούτε καν με μήνυμα και αυτό με ανησυχεί αφού ποτέ του δεν με έχει κρατήσει στο σκοτάδι, ειδικά μετά τα όσα περάσαμε με τον πατέρα του.

Άρα ή που ξεχάστηκε να επικοινωνήσει ή που κάτι έχει συμβεί και πραγματικά ελπίζω να συμβαίνει το πρώτο κι ας με έχει φάει το άγχος τόσες ώρες. Μα και πάλι όταν σκέφτομαι το πρωινό του ξύπνημα και την αποχώρηση του από το σπίτι τόσο σιγουρεύομαι πως τίποτα κακό δεν συμβαίνει αλλά αντιθέτως κάτι ετοιμάζει. Μόνο ένα καλημέρα άκουσα από το στόμα του συνοδευόμενο με ένα μεγάλης διάρκειας φιλί το οποίο μάλλον στόχευε στον αποπροσανατολισμό μου τον οποίο και πέτυχε έτσι ώστε να μην ρωτήσω τίποτα. Αυτό λοιπόν κι αν είναι ύποπτο.

"Μαμά μπορώ να χρησιμοποιήσω το τηλέφωνο σου;"

Μπαίνει η Ζωή στο σαλόνι και ξαπλώνει δίπλα μου στον καναπέ με το κεφάλι της να ακουμπάει στα πόδια μου.

"Ναι μωρό μου. Θέλω όμως πρώτα να μου πεις σε ποιον θέλεις να τηλεφωνήσεις."

Χαϊδεύω τα ελαφρώς κυματιστά μαλλιά της και ενώ παίρνω στο χέρι μου το τηλέφωνο μου για να της το δώσω περιμένω περίεργη να ακούσω την απάντηση της.

"Τον μπαμπά θα πάρω. Θέλω να τον ρωτήσω κάτι."

Λέει ενώ παίζει με την άκρη της μπλούζας μου, κάτι που συνηθίζει να κάνει από όταν ήταν βρέφος και βρισκόταν στην αγκαλιά μου.

"Κρατάς μυστικά από μένα μικρή;"

την ρωτάω τάχα μου αυστηρά και την αναγκάζω με το χέρι μου να με κοιτάξει στα μάτια γιατί μου φαίνεται περίεργο όλο αυτό το σκηνικό. Συνήθως ότι θέλει πρώτα το συζητάει μαζί μου και μετά με τον Άρη αλλά τώρα γίνεται το αντίθετο.

"Εμ όχι βρε μαμά. Απλά θέλω να τον ρωτήσω τι δώρο θα του άρεσε να του κάνω."

Προσπαθεί να φανεί αδιάφορη αλλά είμαι σίγουρη πως η κόρη μου κάτι σκαρώνει.

"Θες να κάνεις δώρο στον μπαμπά σου; Αν και ούτε γενέθλια έχει αλλά ούτε η γιορτή του είναι, είμαι σίγουρη πως ότι του πάρεις θα του αρέσει."

Παίζω το παιχνίδι της γιατί ξέρω πως έτσι θα πέσει στην παγίδα και θα μου πει τι τρέχει και θέλει να πάρει δώρο στον Άρη.

"Μα δεν θα είναι για αυτόν το δώρο."

Με ενημερώνει και παρόλο που μόλις μου αποκάλυψε πως είπε εν μέρει ψέματα, δεν φαίνεται να την απασχολεί, είναι τόσο χαλαρή και άνετη.

I will be the sunshine in your life (#READINT2017)Where stories live. Discover now