Κεφάλαιο 21

1K 101 5
                                    

Ο ηλικιωμένος άντρας μας κοιτάζει στα μάτια με φόβο και τρόμο. Δεν ξέρω τι συμβαίνει όμως ξέρω πως αυτό σίγουρα εχει σχέση με τον πατέρα μας. Αλλιώς τι θα μπορούσε να φέρει τον τρόμο και το φόβο στα μάτια του άντρα απέναντι μας;

"Κύριε Φίλιππε; Γνωρίζατε τον μπαμπά μας, είχατε σχέσεις με τον Γιώργο Ρενάτη;"

Ο Χρήστος είναι τελικά αυτός που δεν άντεξε την σιωπή απο μέρους του κυρίου Φιλίππου. Όλη αυτή η αναμονή και η σιωπή, μας έχει ανησυχήσει. Ο κύριος Φίλιππος δεν φαίνεται πρόθυμος να μας δώσει απάντηση στα ερωτήματα μας, το βλέπω πως διστάζει, όμως δεν είμαι ούτε εγώ πρόθυμη και απ' όσο καταλαβαίνω ούτε ο Χρήστος είναι πρόθυμος να το αφήσει να περάσει έτσι αυτό. Κάτι μας κρύβει και πρέπει να το μάθουμε, ό,τι κι αν είναι αυτό.

"Ο Γιώργος Ρενάτης είναι..."

Οι παλμοί μου έχουν ανέβει κατακόρυφα και όσο βλέπω τον κύριο Φίλιππο να μην συνεχίζει την πρόταση του τόσο πιο πολύ αυξάνονται.

"Πες μας γαμώτο από που τον γνωρίζεις."

Το χτύπημα στο τραπέζι και η εκνευρισμένη φωνή του Χρήστου επιδεινώνουν την κατάσταση μου. Καταλαβαίνω πως ο Χρήστος νιώθει όπως ακριβώς νιώθω κι εγώ αυτή τη στιγμή όμως οι φωνές και ο εκνευρισμός δεν θα βοηθήσουν σε τίποτα.

"Με αυτό που θα ακούσετε θα ανατραπούν πολλά πράγματα και καταστάσεις. Θέλω απλά να με αφήσετε να σας εξηγήσω. Μόνο αυτό."

Ο κύριος Φίλιππος φαίνεται να ανακτά την αυτοκυριαρχία του και πιο σίγουρος και έτοιμος τώρα μας κοιτάζει στα μάτια χωρίς κανένα ενδοιασμό. Δεν έχω την δύναμη να απαντήσω σε αυτό που ζητάει αφού η δήλωση του ήταν ικανή να με τρομοκρατήσει κι άλλο, με αποτέλεσμα απλά να του δώσω αυτό που ζητάει με ένα γνέψιμο του κεφαλιού μου, πράγμα που κάνει και ο Χρήστος μετά από μένα.

"Το όνομα μου είναι Φίλιππος Ρενάτης. Ο Γιώργος Ρενάτης είναι... ήταν ο γιος μου."

Ήξερα πως θα άκουγα κάτι απρόσμενο να βγαίνει από το στόμα του όμως αυτό που μόλις είπε ήταν σαν μια βόμβα που έσκασε λίγα εκατοστά μακριά μας.

Ο άντρας που έχω απέναντι μου είναι ο μπαμπάς του μπαμπά μου, άρα ο παππούς μου;

Χριστέ μου, αυτό δεν χωνεύεται σε λίγα λεπτά. Βασικά αυτό δεν είναι δυνατόν να ισχύει. Οι παππούδες και οι γιαγιάδες μας δεν ζουν, αυτό το ξέρω χρόνια τώρα.

I will be the sunshine in your life (#READINT2017)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ