BİR DAHA SUS DEMEYECEĞİM!

87 8 0
                                    

yeni karakter vaaarrrr.

yeni karakter: Alp alacaoğlu
  sarı saçları , inanılmaz kasları , kahverengi gözleri var ve 18 yaşında namı diğer 'kas yığını'.

Gözlerimi her zaman ki gibi yine alarmın sesiyle araladım. Bugün cumartesiydi ve benim erken kalkmamı gerektirecek bir sebep yoktu. Gözümü açmadan elimi başucumda duran masaya attım. Elimi masada gezdirip alarmı aradım. Ama masada yoktu. Eee nerede bu alarm? Gözlerimi açıp yatakta oturur pozisyona geçtim. Gerçektende masada değildi. Bir süre alarmın sesini dinledim. Ses aşağıdan geliyordu. Kafamı yataktan aşağıya uzattım. Alarmla bakışmayı kesip alarmı elime aldım. Hala ötüyordu. Kapatma düğmesine bastım ama hala ötüyordu ve bu ses kafamı ağrıtmaya başlamıştı. Bir kez daha kapatma düğmesine bastım. Sonra bir kez daha, bir kez daha...

Alarm susmamakta inatçıydı. Alarmı duvara fırlatıp parçalanmasını sağladım.  Ve zaferrrr. Sustu. Kafamı geri yastığa bastırarak uyumaya çalıştım. Lanet olsun oda karanlık değildi. Uyuyamıyordum. Pikeyi kafama kadar çektim. Ama güneş ışığı pikeyi delip geçiyordu. Ayağa kalkıp perdeyi çektim. Ardından yatağa girip pikeyide yine kafama kadar çektim. Yüz üstü yatağa yatıp kollarımla kafamın etrafını sardım. Artık ışık yoktu. Ve uyuyabilirdim...

Daha beş dakka geçmeden cama dalın vurmasıyla gözlerimi açtım. Pencereye doğru paytak paytak ilerleyip camı açtım. Hiç düşünmeden dalı kırıp aşağıya attım. Ardından camı kapatıp tekrar perdeyi çektim ve yatakta aynı pozisyonumu aldım.

Kötü örnek ben.

Yine aradan beş dakika geçmemişti ki kapıma vuruldu. Kafamı kaldırıp kapıya 'ciddi misin?' bakışımı attım. Yine paytak paytak kalkarak kapıyı açtım. Karşımda babam - Üvey babam- duruyordu.

Ne oldu anlamında başımı salladım.
" Kızım bi çocuk seni aşağıda bekliyor arkadaşınmıymış neymiş?" dedi. Offf layarak tamam anlamında başımı salladım. Kapıyı kapatıp iç sesime -Gıcık iç sesime- bir soru attım. Niye uyuyamıyorum? Kasten mi planladılar? Cevap versene iç ses. Başka zaman beni azarlamasını biliyorsun ama. "Öf tamam be. Madem uyuyamıyorsun neden beni uyutmuyorsun? Ne bilim ben senin neden uyuyamadığını allah allah. Defol git başımdan. Öğle olmadan bana soru sorma!" diyen iç sesime göz devirdim.  Lavoboya gidip rutin işlerimi hallettim. Aynı zamanda da iç sesime söylenmeyide ihtimal etmiyordum. "Gıcık işte ne olacak? Öğlene kadar onunla konuşmayacakmışım! Nah! İç sese bak be ben uyumuyorsam sende uyuyamassın! Sana diyom lan duysana kalk yatma!" dedim. Ama gıcık ses kalkmıyordu. "Kalsana be gıcık iç ses! Gıcıksın işte, gıcığın tekisin, salaksın ,malsın , gerizekalısın, sonracıma gıcıksın demişmiydim? Dedim. Sonra birinin arkamdan "Demiştin." demesiyle ufak bi çığlık attım. Arkamı dönüp bir kez daha çığlık attım. Emre şu anda kanlı canlı benim karşımda, benim odamda duruyordu. "Ne emremi gelmiş. Neden söylemiyorsun kızım neden kaldırmıyorsun beni mal!" iç sesime ciddimisin bakışı attım. "Ne arıyorsun burada, hemde benim odamda,benim yatağamda, elindeki benim pandamla , benim..." devam ettirmeme izin vermeden elindeki tamda demek üzere olduğum benim çikolatamı ağzıma tıktı. Hayvan!.

Emre "Çok konuşuyorsun pitbull." dedi. Teşekürler ya çok yardımcı oldun. "Burada ne arıyorsun?" dedim ve bir cevap bekledim. "Hadi hazırlan gidiyoruz. Motorun aşağıda seni bekliyor." dedi. Ama daha dün motorunu depodan alırsın dememişmiydi. "Ama motorunu depodan alırsın demiştin." dedim. Emre bıkkın bir ses tonuyla "Dün öyle demişim. Yolumuz uzun gitmemiz gerekiyor,nereye diye sorma aşağıda seni bekliyorum. Elini çabuk tut." dedikten sonra odamdan çıktı. Emre odadan çıkınca iç sesim devreye girip "of Ada gerçekten çok soru soruyorsun! Bir kerede çeneni kapasan ölürsün zaten!" dedi. iç sesime bir kez daha göz devirip dolabıma yöneldim. Altıma siyah deri taytımı, üstümede siyah düz tişörtümü giyip siyah ince ceketimi üstüme geçirdim. Saçlarımın örüklerini çözüp hafifçe taradım. Üst taraftan bi parça alıp siyah tokamla topuz yaptım. Salık kalan alt kısmı ise kendi haline bıraktım. Rimel ve göz kalemimi kalınca sürdüm. Siyah topuklu yazlık bilekten botlarımı giydim. Artık hazırdım.

pitbullHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin