Uzun zamandır Sepultra'yı görmüyordum. Ve ozlemistim. Belkide onunla ilgilenmedigim icin bana kusmustu. "Ben olsam bende kuserdim." En iyisi bugünu ona ayirmakti.
Emre'nin yanina gidip."Sepultra nerede?" Diye sordum. Eliyle bahceyi gosterip "Orada Uzay ile birlikte." Dedi.
"Lanet olasi uzay"
Derin bir nefes alip bahceye ciktim. Uzay elindeki topu atabildigi kadar uzaga atiyor sepultra ise getirmeye calisiyordu. Yavasca yanlarina yaklastim.
Uzay kosar adimlarla yanima gelip "Ooo kimleri goruyoruz?" Dedi . Gozlerimi devirip sepultraya dogru ilerledim. Uzay bilegimden tutup beni durdurunca yavasca arkami dondum. " O pis ellerini uzerimden cek" dedim bilegimi tutan ellerini gostererek. Bilegimi birakip elini belime dolayinca ellerimi kollarina koyup ittirmeye calistim. "Ama bu eller seni ozledi."
Benimle oynamasindan nefret ediyordum. Ellerini arkamda birlestirip beni kendine cekti. Kafami yana cevirip geriye cektim. "Rahat birak beni." Once dusunur gibi yapti sonrada basini masum rolu oynayarak iki yana salladi. Gozlerimi devirip Sepultraya baktim. Oturmus bizi izliyordu. Sakin bi nefes aldim.
Uzayin nefesi boynuma degdikce huylaniyordum. Ellerimi aramizadan cikarip uzayin saclarinin dibine soktum. Cekebildigim kadar asagiya cektim. "Bu daha once aklina gelmeliydi." Ellerini saclarini tuttugum yere goturup beni serbest birakti. Ustumu duzeltip Sepultranin yanina gittim. Arkama bir bakis attigimda hala saclarini tutuyordu. Sepultranin yanina oturup sevmeye basladim.
~¡~¡~¡~¡~¡~¡~
Aksam yemegimizi yemis, sofrayi toplamis coktan koltuklara yayilmistik bile. Nehir ile ben ikili koltukta Emre her zamanki gibi uclu koltukta dogu ve yagmur ise tekli koltukta oturuyorlardi. Uzay ise yemekten sonra gitmisti. 2 saattir kanallardaki programlarla eglenmeye calisiyorduk.
Kapi calinca yavas ve uyusuk adimlarla kapiya ilerledim. Kapiyi acar acmaz Uzay eliyle beni duvara yapistirip yanagimi optu. "Naber guzellik." Deyip goz kirptiktan sonra kosar adimlarla iceri girdi.
"Hayvan, sirtim acidi burada!" Senin sirtinmi var ic ses? Kapiyi kapatip iceri gectim. Sakince yerime oturdum. Hepimiz ayakta siritarak bize bakan uzaya 'ne var?' Der gibi bakiyorduk. Dudagini buzerek " bana oyle bakmayin." Dedi. Emre "ne oldu?" Diye sorunca uzay gulumseyerek "Parti varr!" Diye bagirdi. "Aman ne guzel!" Dogu ve yagmur Uzayla birlikte bana baski yapinca kabul etmek zorunda kaldim. Nehir migdesinin bulandigini soyleyerek gelmek istemedigini belirtince kimse israr etmedi.
Yagmur ile ben odama cikip ne giycegimizi dusunmeye basladik. Ben pantolonlarima uzanmaya calisirken yagmur elbiseleri uzerime atiyordu. Off layarak elbiselere bakmaya basladim. Yagmurun bana uzattigi elbiseye baktim. 'Gercektenmi' bakisini elbiseye atip yagmura dondum. Masum bakislarimi yolladim ama ise yaramadi. Ustumdeki kiyafetleri cikarip yapisik siyah elbiseyi ustume gecirdim. Boyu popomun hemen altindaydi. Elbiseyi asagiya cekistirdim. "Neden boyun kisa degilki?" Ustumdeki elbiseye tekrar baktim. Askisi bile yoktu. Nasil rahat edicektim ben bununla? "Yagmur ikinci deri gibi oldu rahat degilim."
"Alisirsinn." Deyip hic acimadan buldugu en yuksek topuklu ayakkabiyi onume atti. Istemsizce onuda giydim. Aynanin karsisina gecip kendime baktim. Yakismis olabilirdi ama rahat degildim. Sacimi acip guzelce taradim. Yana attirip yagmur gormeden odadan ciktim.
Alt kata inip yagmuru beklemeye basladim. Digerleri disarda bizi bekliyorlardi. Yagmur asagiya inince kapidan disari ciktik. Bu topuklulara alisacagimi pek sanmiyorum...
Dogu yagmurun koluna girip arabaya goturdu. Ben kapida beklerken Emre "Hadi gelmiyormusun?" Basimi geliyorum anlaminda sallayip yanina gittim. Arabaya binip inene kadar camdan disari baktim. Arabadan inip partinin oldugu binaya dogru yuruduk. Iceri girip bi masaya oturduk. Daha dogrusu Dogu ve Yagmur haric biz oturduk. Onlar eglenmek icin piste ciktilar. Sakince onlari izlemeye basladim. Uzay kendi kafasina gore takilarak yanimizdan uzaklasti. Emre bana donerek
"Cok guz...." sozunu keserek "Lutfen, klise cumleler kurma." Dedim.Sessizce guldu. Insanlarin dans eden vucudlari yere dokulen ickiler ve muzigin sagir edici tonu buradaki insanlari nasil mutlu ediyordu?
Emre lavoboya gitmek icin yanimdan ayrilinca kendimi guvensiz hissettim. Bana dogru gelen cocuga baktim. Kesinlikle tanimiyordum. Ama sari sacli yesil gozlu surat hatlari duzgun ve yakisikliydi. Bana dogru hizlica geliyordu. Korkmaya baslamistim. Ayaga kalkip oturdugum yerden uzaklasmaya calistim. Belki bana gelmigordur. Hizli adimlarla balkona ilerledim. Parmakliklara tutunum temiz havayi icime cektim. Oturdugum yere gitmek icin arkami dondugumde sarisin cocugu dibimde gorunce yerimden sicradim.
Bi elini agzima koyunca gozlerimle bizden herhangi birini aradim. "Ne zaman sorunsuz bir parti gecirdikki?" Yavas yavas geri gitmeye calistim. Sirtim duvara dayaninca ellerimi agzima koydugu eline goturdum. Elini cekmeyi denedim. Bagirmaya calistim. Ne istiyordu benden?
Diger elini baldirima koyup kendine doladi. Elini agzimdan cekmeden vucuduyla beni daha cok duvara yapistirdi. Gozlerimin icine bakarak boynumu opmeye basladi. Ne yapacagimi bilmiyordum. Gucum yetmiyordu. Cagresizdim. Gozumden bir yas dustu. Boynumu artik opmuyor emiyordu. Etrafa bakindim. Hala kimseyi goremiyordum. Gozlerimi kapattim. Elini bacagimdan cekip kalcama koydu. Boynumu biraktiginda gozlerimi actim. Elini yavasca agzimdan cekti. Eliyle sus isareti yapdi.
Bu firsat o firsat deyip var gucumle bagirdim. Cocuk yere dusunce ne oldugunu anlamaya calistim. Kafami kaldirinca uzay'I gordum. "Bosta birakilmaya hic gelmiyorsun.." dedi. Gozlerimi silip yere comeldim. Daha guzel bi hayatim olabilirdi, daha sorunsuz. Elimin tersini kullanarak boynumu sildim. Uzay elini boynuma goturup inceledi. Icinden kufur ettigini duyar gibiydim. "Morarmis" diyince elini ittirdim. "Gel buraya" diyip belimden tuttu. Beni kucagina alip ilerlemeye basladi. Neden sorunsuz gecmedi ki?
Zaman ayırdıgınız için teşekkürler <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pitbull
Teen FictionHer gün ayrı bir darbeyle yere düşen, kendi yanlızlığına terk edilmiş, zengin bir üvey ailenin eline düşmüş, öz aileni hatırlamaya zahmet etmeyecek kadar nefret ediyorken en fazla ne yapabilirsin? Söylesene ne yapabilirsin? Herkez tarafından ezik gö...