Yeni karakterler:
Yağmur Bahar: Esmer ve güzel renkli bir kişiliğe sahip.Doğu kağan:yakışıklı ve sempatik. Eğlenceli bir kişiliği var.
Multi medya: Ada'nın giydiği kıyafet.
¿?¿?¿?¿?¿?¿?
Gözlerimi açtığımda odamdaydım fakat Emre karşımda yatıyordu. Eli belimdeydi ve yüzü nefeslerimizin karışabileceği kadar yakındı. Uyurken çok tatlı görünüyordu. Bir süre öylesine yüzünü inceledim.
Yataktan kalkıp banyoya girdim soğuk bir duş alıp çıktım. Üstümü tabii ki de odamda değiştirecek değildim. Kıyafetlerimi banyoda giyindim. Bugün kahvaltı hazırlama sırası bendeydi. Aşağı inip önce Sepultura 'ya baktım. Evde değildi. Mutfağa geçip kahvaltılıkları çıkarmaya başladım. Yumurtayı KABUKSUZ pişirdim. Yumurtayı da masaya koyduktan sonra üstüne kapak koydum. Koltuğa geçip kanalları gezmeye başladım.
Bir süre sonra merdivenlerden aşağıya sadece altında eşofmanı saçları ıslak bir Emre indi. Tam altı tane baklavası vardı. Evet doğru saymış olabilirim. Emre "Gözlerini baklavalarımdan çekermisin lütfen." dedi alaycıl bir tavırla. Gözlerimi devirip masaya oturdum. "yerim lan senin o baklavalarını." diyen iç sesime de göz devirdim. Kahvaltımızı yaptıktan sonra masayı beraber topladık.
"Emre." dedim sesimi incelterek.
"Efendim?"
"Beraber kafeye gitsek olurmuu?"
"Tamam sen hazırlan o zaman."
Sevinçle odama çıkıp, içime mayomu giydim. altıma yırtık şortumu üstümede salaş içi görünen bi tişört giydim. Aşağıya indiğimde Emre hazırlanmıştı bile. Hazırlanmıştı dediğime bakmayın alt üstü eşortmanını çıkarıp bir şort giymişti. Evden çıktığımızda Sepulturada yanımıza geldi. Kafeye gittiğimizde herhangi bi masaya oturduk.
Bir süre sonra arkamdan bir erkek sesi "Nasılsın Emre?" diyerek masaya yaklaştı. Arkamı döndüm ve UZAY'LA karşılaştım. Bu Emre'yi tanıyormuydu?. "Ohaaa!" ayn..
Emre ayağa kalkıp selamlaştılar. Emre eski yerine otururken Uzay yanıma oturup elini omzuma attı. "Nasılsın Ada?" dedi yüzündeki pis sırıtışla. Yerimde huzursuzca kıpırdandım. Emre "Sanırım siz tanışıyorsunuz?" dedi. Tam 'Aslında tanışmıyoruz' dicektim ki uzay benden önce söze başladı. "Evet. Bayadır tanışıyoruz." "Ne bayadırı be daha dün karşılaştık!"
Kafeden çıkıp sahil kenarında yürümeye başladık. Yürümekten yorulduğumda kumun üstüne oturup geriye doğru yaslandım. Bir yanıma Emre bir yanımada Uzay oturmuştu. Uzay "Denize girsek ya ben sıkıldım?" dedi. Emre "olabilir." dedi ve koşarak suya atladı. Emre'nin Etrafında bir kaç kız toplanmaya başlayınca suya girmek için üstümdekileri çıkardım. "Üstündekileri çıkarırken acayip güzel görünüyorsun." diyen uzaya sert bi bakış atıp ayağa kalktım. "Yavşak yaa!" suya girmek üzereyken Uzay kucağına alıp Emre'ye doğru koşmaya başladı. "Yakala." diyip beni Emre 'ye fırlattığında Emre önce belimden yakalayıp sonra kıcağına aldı ve Uzaya geri attı. Onlar beni böyle top gibi birbirlerine atarken kahkaha atıyorlardı. En sonunda ortaya düştüğümde hemen dengemi kurup "Top muyum lan ben?" diye bağırdım. Emre ile Uzayın kahkahası artarken sudan çıkıp kumun üstüne oturdum. Onlar yarış yaparken yanıma bi kız yaklaştı ve oturdu.
"Merhaba." dedi . Çok şirin bir kızdı.
"Merhaba"
"Adım yağmur"
Gülümseyerek "Ada." dedim uzatan elini sıkarken. Bi süre konuştuk. Ve ardından ne oldu biliyomusunuz? Kızı gelip SEVGİLİSİ aldı. Sevgilisinin Adı Doğuydu en az yağmur kadar şirin ve tatlıydı. İkiside sıcak kanlı ve cana yakındılar. Umarım tekrar görüşme fırsatımız olurdu...
Sıkılınca tekrar sıya girdim. Bir süre öyle oyalandık ve evlere dağıldık. Hava kararmıştı ve parti hazırlıklarına başlanmıştı. Odama çıkıp duş aldım. Saçlarımı kurıtup dalgalandırdım. Üzerime hazırladığım kıyafetimi giydim.(multi medyada giydiği kıyafet var.) makyajımı da yaptıktan sonra artık hazırdım. Merdivenlerin başına geldiğimde Uzayla karşılaşmayı hiç beklemiyordum. Beni duvara itip dudağıma yapıştı. Onu hızlıca itip "Ne yaptığını sanıyorsun sen?" dedim sessizce.
"Tadını seviyorum." deyip göz kırptı. Ve aşağıya indi.
Delirmek üzereyim...Tuvalete gidip ağzımı sabunlu suyla yıkayıp rujumu düzelttim. Aşağıya indim. Emre ile Uzay konuşuyorlardı. Gözlerimi devirip kapıdan dışarı çıktım. Müzik bütün denizi dolduruyprdu ve insanlar dans ediyordu. Kafeye geçip oturdum. Bir süre sonra yanıma doğu ve yağmur geldi. Baya bi sohbet ettik. Yanımıza uzay ve Emre geldiğinde partiye katılmak için kafeden çıktık ve içki alıp dans etmeye başladık. İçkimi bitirip dans etmekten yorulduğumda kafeye girip oturdum. Kendimi bayılacak gibi hissediyordum. Kendimden geçmiş, beynim karıncalanmaya başlamıştı belki de içkiyi biraz fazla kaçırmış olabilirdim.
Gözlerim yavaş yavaş gidiyordu. En son hatıradığım Emre "Onu eve götürmeliyiz." diyordu. Uzay ise "Ben götürürüm." diyordu. Kafamı olumsuz anlamda salladım ama fark eden olmamıştı. Uzay beni kucağına alıp eve götürdüğünde. Koltuğa yayıldım. Uzay'ın sırıttığını hissedebiliyordum. Uyumamam gerekiyordu. Enerjimi toplayıp doğruldum ve sesimin kalanıyla "Gidermisin?" dedim. Olumsız anlamda kafasını sallayıp yanıma oturdu. Elini belime koyup beni kendine çekti. Artık o kadar tükenmiştim ki başım Uzay'ın omzuna düştü. "İlk içkindi değilmi?" diye sorunca olumsuz anlamda başımı salladım. Ama keşke ilk içkim olsaydı...Koltuğa uzanıp benide üstüne çekti gözlerim kapanıyordu ve ben daha fazla direnemiyordum. "Git burdan!" dedim fısıltıya dönen sesimle. "Uykuya ihtiyacın var." dedi. Eliyle saçlarımı okşarken.Ne oldu bu pislik sapığa böyle? Neden iyiydi. Ne olmuştu? ....
Zaman ayırdığınız için teşekkürler. <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pitbull
Teen FictionHer gün ayrı bir darbeyle yere düşen, kendi yanlızlığına terk edilmiş, zengin bir üvey ailenin eline düşmüş, öz aileni hatırlamaya zahmet etmeyecek kadar nefret ediyorken en fazla ne yapabilirsin? Söylesene ne yapabilirsin? Herkez tarafından ezik gö...