KARAKTER TANITIMI

165 13 3
                                    

BAŞ KARAKTER: ADA BULANIK
    Annesinin ve babasının ilk kızı olmasına rağmen ailesi tarafından 4 yaşında terk edilmiştir. 4 yaşında alındığı zengin bir aile tarafından 17 yaşına gelmiştir. Sarı saçlara,mavi gözlere, zayıf ama biraz kalıplı bir vücuda sahip bir kızdır. Üvey babası Ada'yı ne kadar çok sevsede üvey annesi ve kendisinden 1 yaş büyük üvey ablası ondan nefret etmektedir. Ada üvey ablasıyla aynı okula gönderildiği için üvey ablası ve arkadaşları tarafından ezilmektedir. Üvey ablası ve arkadaşları tarafından ezildiği için okul tarafından EZİK olarak dile getirilir.

YARDIMCI KARAKTERLER

ADA'NIN ÜVEY ABLASI: CEREN BULANIK
   18 yaşında siyah küt saçlara, ince bir vücuda, yeşil gözlere sahip bir kız. Ada'yı 5 yaşından beri kıskanıyor çünkü babası Ada'yla daha çok ilgileniyor. Büyüdükçe dışlanmasa bile babası tarafından dışlanma hissine kapılır ve okuldaki grubuyla Ada'yı okulda ezmeye karar verir.

ADA'NIN ÜVEY ANNESİ: MELEK BULANIK
    Sarıya boyanmış dalgalı saçlara,yeşil gözlere, ince fiziğe sahip güzel bir kadındır. İyi kalpli birisidir fakat Ceren yüzünden doldurulduğu için Ada'dan nefret etmektedir ve dışlamaktadır.

ADA'NIN ÜVEY BABASI: KEREM BULANIK
    Siyah saçlara, açık kahverengi gözlere ve kalıplı bir vücuda sahip bir adamdır. Ada'yı çok sever çünkü gözleri ona onu çok seven annesini hatırlatır. İyi bir adamdır fakat yeri geldiğinde kaba birine dönüşebiliyor. Eşini ve kızı Ceren'i de en az Ada kadar sevmektedir.

CEREN'İN ERKEK ARKADAŞI: BERK KİNCİ
   Koyu kumral saçlara, kestane kahvesi gözlere ve kaslara sahip yakışıklı bir çocuktur. Ceren'e aşık değildir fakat okulun popüler kızı olduğu için onunla çıkmaktadır ve bu sayede okulun popüler çocuğu olmayı başarmıştır.

CEREN'İN EN YAKIN ARKADAŞI: EBRU SAHİCİ
    Kızıla çalan saçlara, açık kahve rengi gözlere, Ceren gibi ince bir fiziğe sahip bir kızdır. Ceren ile birlikte Ada'yı ezmekten zevk alır. Ve kendine hobi edinmiştir. Zengin bir ailenin 2. kızıdır.

CEREN'İN DİĞER GRUBUNDAKİLER:
   Aslı Çakır -  Kenan Boz - Sıla keskin

ŞİMDİLİK KARAKTERLER BU KADAR İLERDEKİ BÖLÜMLERDE GELEN YENİ KARAKTERLERİ BÖLÜMÜN BAŞINDA ANLATICAM...
AMA GEÇİCİ KARAKTERLER BUNLARA DAHİL DEĞİLDİR. ;)

pitbullHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin