—Tinc una idea, per què no escrius un full amb diverses coses que ha de fer si vol que el perdonis? Com un tipus de recompensa, això de no poder besar ha estat molt bona idea, podries no besar-lo fins que compleixi tota la llista! Està clar, aquesta és la solució! Oh, joder, per què no se m'ha acudit fer això amb en Travis? Em moriria de ganes de veure'l vestit de Jessica Rabbit —diu la Carly eufòrica i lamentant-se a la vegada.
Una vegada ella ja estava millor i a casa, hem decidit fer una vídeo-trucada. Estar castigada és una autèntica merda. Almenys he tingut la casa per mi sola durant tota la tarda amb en Nash i en Toby. No he hagut de suportar a la meva tia donant-me sermons i el pitjor de tot, en Blake no ha fet acte de presència cosa que em fa pensar que ha passat la tarda amb la meva tia, aghgshgah, no vull ni imaginar-m'ho.
Em trec de seguida la imatge d'ells dos junts passejant pel passeig com una família feliç i em torno a concentrar. Són les vuit i la meva tia encara no ha arribat, en Nash està al meu costat sense escoltar res, ja que està massa concentrat en el programa que emeten per la televisió i les meves amigues em miren esperant una resposta. Faig memòria de les paraules de la Carly. La veritat és que no em sembla mala idea el que diu, seria divertit veure en Cameron fent un striptease o ballant twerking en el Risck's. Veure'l disfressat de Jessica Rabbit seria genial, però tampoc el vull fer patir gaire. Potser li puc dir que canti i imiti el videoclip de la Britney Spears a Baby On More Time, això sí que seria fabulós. Millor encara, que m'escrigui un poema romàntic. Ric només d'imaginar-me a en Cameron amb una minifaldilla o recitant paraules que acaben amb -y.
—Saps, tens raó. Ho faré i si ho compleix, rebrà la seva recompensa —la responc decidida i les dues comencen a saltar i aplaudir mentre deixen anar rialles i crits. Poso els ulls en blanc.
—Serà la hòstia, faré fotos de tot i ho emmarcaré en l'àlbum de fotos de la família, penso recordar-li això tota la vida. No saps les ganes que tinc de veure'l patir. Bé, ja ho està fent, l'hauries de veure per casa, sembla que tingui la regla o algun problema semblant, es queixa per tot. No sé què ha passat abans que marxéssiu del camp, però tia, l'has deixat molt malhumorat i irritant —comenta la Juls rient.
—Sento si ho està pagant amb vosaltres, no era la meva intenció, parlaré amb ell, Juls —la contesto preocupada. No havia pensat en els danys col·laterals, però si això implica que en Cameron estigui irritant i de mal humor amb la seva família, passo. No vull que la seva família hagi de suportar el que jo li causo a en Cameron pel meu orgull.
—Tranquil·la, no ho està pagant amb nosaltres, tu contínua com fins ara i ara explica què li has fet abans, em moro de ganes per saber-ho —diu tranquil·litzant-me.
—Jo també! —crida la Carly picant de mans i jo ric.
—Bé, li he dit que si preferia que l'esposés a un llit despullat a canvi de no torturar-lo d'aquesta manera. Llavors, m'ha respost que també li va el pla Sado, m'ha comparat amb una moto i una Barbie, i no he deixat que toqui els meus llavis quan ha intentat besar-me, el típic.
Les dues obren els ulls de par en par a través de la pantalla del portàtil. Ens quedem en silenci uns segons i després esclatem a riure com tres desesperades histèriques. El que ha passat sembla tret de pel·lícula. De cop, la porta principal s'obre i entra la meva tia, és la meva oportunitat perquè m'alliberi del càstig.
—Noies, us deixo que haig de fer veure que m'encanta la idea de què la meva tia torni a estar amb en Blake. Ens veiem demà. —Tanco la pantalla i surto al seu retrobament. La meva tia porta un parell de vestits a les mans, a més de la bossa de mà i altres documents els quals els agafo de les seves mans amb un somriure.
—Holaaa! Com t'ha anat el dia, enfeinat? Deixa'm que t'ajudi —dic intentant semblar contenta i alegre.
—Què passa? T'ha posseït el Déu de l'alegria o què? —em respon amb les celles alçades. Tanco la porta rere seu i deixo les coses sobre l'illa.
ESTÁS LEYENDO
MILLION REASONS | JA A LLIBRERIES!!! [Reasons'1]
Novela JuvenilPUBLICADA EN FÍSIC PER L'EDITORIAL FANBOOKS EL 15/02/2023 DISPONIBLE A TOTES LES LLIBRERIES!!! La Jody acaba d'arribar al nou institut de Miami Beach, i de seguida s'enfronta a la líder de les animadores, la Candice, i al seu xicot, el Cameron, el g...