Tuto kapitolu věnuji itsdennyhere za neskutečnou podporu♥
Díky moc Denny^^Druhý den - brzy ráno
Byla jsem naprosto oddaná spánku a pomyslné říši snů, když mi někdo zaklepal na dveře od bytu.
Neohrabaně jsem vylezla z postele a otevřela dveře. Marek.,,Co chceš? " řekla jsem ze stálého polospánku a podívala se do jeho čokoládových očí.
,,Promiň, že tě budím, ale musím ti něco ukázat. Rychle pojď, než začne svítat" řekl nedočkavě
,, A co mi chceš ukázat? " řekla jsem s pohledem stále zaměřeným do jeho tajemných očí.
,,Nech se překvapit. Běž se obléknout, a dělej. Musíme tam být, než začne svítat"
,,Jojo, už jdu" řekla jsem a rukama nad hlavou naznačila, že se vzdávám.
Zaběhla jsem do koupelny a před zrcadlem ze sebe udělala člověka. Oblékla jsem si jednoduché a pohodlné oblečení, které bylo ve skříňce a šla zpátky za Markem.
,,No konečně! " řekl když jsem vyšla z koupelny.
,,Ty toho naděláš " řekla jsem a vkluzla na chodbu.
***
,,Kdy už tam budem? " řekla jsem znuděně po 20 minutách chůze.
,,Už jen kousek" řekl Marek a pousmál se jeho neodolatelným úsměvem.
,,Jasný, to známe" zakroutila jsem očima.
Měl pravdu. Po chvilce jsme konečně došli. ..
,,To je jako všechno? " řekla jsem naštvaně při pohledu na malou jeskyni v lese.
Marek neodpověděl. Jen se uchechtl a zatáhl mě dovnitř. Jeskyně nebyla tak malá, jak se ze začátku zdála. Ona to vlastně ani nebyla jeskyně. Nakonec se z ní vyklubal průchod.
Konec průchodu byl porostlý rostlinami které tvořily zelený závěs.
,,Co tam je? " zeptala jsem se tiše při pohledu na slabé světlo, které pronikalo skrz květiny.
,,Bude se ti to líbit" mrkl na mě Marek a odhrnul pár rostlin, čímž nám odkryl pohled na něco neuvěřitelného!
,,To si děláš p*del?! " vyjekla jsem při pohledu na ...
Omlouvám se, že je tahle kapitolka kratší. Hned zítra vám to snad vynahradím♥
Čuuuus!&^^
ČTEŠ
Mezi hvězdami [DOKONČENO]
Bilim KurguOdcestovat na planetu, nikoho tam neznat a neznat ani sebe samotnou - není dobré. Ale Patris za to nemůže. Byla tam odvezena proti své vůli. Zvládne se v čas vzpamatovat, sundat si růžové brýle, které jí nasadila krása planety a zjistit o co tu doo...