Sehun aileme karşı çıkınca babam iyice köpürdü.
"Sen karışma!" Babam âdeta kükreyince bir adım geri gittim.
"Sen kimsin hem? Ne karışıyorsun baba kızın arasına."
Annemin sorusuyla Sehun derince nefes aldı."Bakın ben Jiyeon'un arkadaşıyım. O bir yere gitmek istemiyorsa gitmez buna siz karışamazsınız"
"Sen ne diyorsun laa hırdo. O benim kızım ve ben ne dersem o olur."
Bir babama bakıyordum birde Sehun'a. Babam ona karşı çıkılmasından nefret eder ve Sehun ona karşı çıkıyordu.
"Karışmak istemem efendim ama kız istemiyorsa zorlamanın bir manası yok!" Kris sessizliği bozmuştu bu seferde Kris'e baktı.
"Kız siz bu eve erkek atmaya utanmıyor musunuz?" Annem kınayan gözlerle bir bana birde kızlara baktı. Babam anneme bakıp onu onayladı.
"Bizim kızın başının altından çıkmıştır. Baksana çok değişti. " babam resmen bana surtuk demişti. Gözümun yandığını hissedince kendimi tuttum. Sehun bana döndü.
"Eğer onlarla gitmek istemiyorsan benimle gel" diyip elini uzattı. Tabiki ailem ile gitmeyecektim. Beni yine odama kitlemelerinden korkuyorum. Aslında burada yaşadığımı bilmiyorlardı. Sehun'un elini tuttum bizi bahçe kapısından çıkarmıştı.
"Nereye gidicez?"
"Grup evine" grup evine mi? Iyidr hemen yan taraf değil mi grup evi?
"Grup evi derken?"
"Eski grup arkadaşlarımızla kaldığımız özel ev. Bizim gizli evimiz. "
"Anladım" bu arada arabanın yanına gelmiştik kapımı açıp binmemi işaret etti. Arabaya binince o da yanımdaki yerini aldı. Sahi ben Sehun'un elinimi tuttum yaw. Bir süre sonra gözlerim kapanmaya başlamıştı en sonunda da uyumuşum.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Sabah kalktığımda yatağımda olamadığımı gördüm veee tabiki bağırmadım saçmalamayın ben akıllı bir kız olarak dün gece nelet olduğunu hatırlıyorum. Yataktan kalktım oda siyahtı. Cidden bir insan burada nasıl uyur içim kararır lan benim gerçi gece ben kaldım bu odada ama olsundu. Odadan çıkıp aşağıya indim. Sehun koltukta oturuyordu.
"Günaydın" diyip burada olduğumu belli ettim. Arkasına dönüp bana baktı.
"Günaydın! Kahvaltı hazır gerçi ben hazırlamadım hazır aldım. Neyse hadi yiyelim" yanına gidip oturdum poğaça ve simit almıştı çayda yapmıştı ohh mis vallaha. (Yazar açıktı ve canı çay çekti.)
Afiyetle çayımızı içip poğaçamızı yedik. Tabakta son bir simit kalınca elimi uzattım Sehunda elini uzatınca işler değişti tabi.
"Yoh o bonom bor koro"
"Git bee ilk önce ağzındakini bitir. Ayrıca ben misafirim tch tch tch!" Elinden simiti alıp ağzıma tıktım ve yedim.
Bugün okul yoktu evdende çıkmak istemiyorum çünkü eminimki babam peşime adam takmıştır. O yüzden bende evde oturup dizi izlemeye karar verdim tv'yi açtım ve kanalları gezmeye başladım. Aman Allahım Boys Over Flowers. Hemde tekrarı ne sandınız yeni bölüm falan mı. Yaa bu Kim bum ahhh sana geliyorum Allahım. Sehun görüş açıma girince ona baktım.
"Ben dışarıya çıkıyorum. Akşam oldu zaten yarın sabah gelirim. "
"Nereye? Şey yani yanlış anlama ben sadece..."
"Bara gidiyorum küçük hanım eğleneceğim biraz"
"Eğlence... Kızlar falan mı olacak?"
"Evet. Ne o seni evime aldım diye kendini bir şey mi sandın. " ve bir şey dememe izin vermeden çekip gitti. Çokta meraklıyım zaten sana salak.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Akşam 10 falandı ben filime öyle dalmışımki kapıya çalınca yerimden sıçradım. Bu da kim yaw gece gece. Gidip kapıyı açtım karşımda tanımadığım bir adam vardı.
"Kimsin?"
"Beni Bay Park yolladı. Zorluk çıkarmadan benimle gelin"
"Oldu gözlerim doldu" adam kaş göz işareti yaptı daha ne olduğunu anlamadan iki kişi kolumdan tutup beni arabaya attılar.
Eve gelince babam bana öfkeyle bakıyordu.
"NASIL BENIM SOZUMU DINLEMEZSIN LAN SURTUK" ve yanağımda bir acı. Sevmiyorum onları nefret ediyorum hepsinden. Göz yaşlarım akmadan hemen odama çıktım ve kendimi kilitledim.
Yb saçma olmuş olabilir ama olsundu. Bu haldeyken anca bu kadar. susubepo çok ısrar ettin tatlım sırf senin için yazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Lisesi
FanfictionOkullarında yangın çıkan ve başka bir okula gönderilen 4 yakın arkadaş bakalım erkek lisesinde neler yaşayacak. [01.02.2017]