Minah~
"YAA git başımdan artık" Kris yine ve yine ve yine beni deli ediyordu."Gitmiyorum kızım. Abin değil miyim senin gitmiyorum"
"Abiymiş. Pabucumum abisi. De git yaw. Hem sanane kiminle görüştüğümden"
"Ne demek sanane! Kızım o herif tehlikeli diyorum sana!" Bugün Minhyun ile karşılaşmıştık bayada sohbet falan etmiştik iyi çocuğa benziyordu. Onun hakkındaki dedikoduları elbette duydum ama gece hayatında değilken iyidi işte.
"Iyi git hadi! Eve geldik zaten!"
"Kendine dikkat et ufaklık! " yanağımdan makas alıp gitti bende eve girdim. Gıcık adam yaa. Hayır yani sanane benim hayatımdan. Abiymiş ben seni abi gibi görmüyorum ki. Evdede kimse yok! Ohh zaten hayat bizim kızlara güzel. Suzy Chanyeol'la Krystal Kai ile Jiyeon desen peşinde bilmem kaç tane adam. Gerçi Krystal'ın peşinde var ama neyse. Ben kaldım sap gibi.
●●●
Sabah ekenden kalkıp Krislere gittim. Kris ben senden intikam almazmıyım hiç. Kapıyı Kris abicim açmıştı iyi bari uyanmış."Ne işin var burada?"
"Oppamla kahvaltı yaparız diye düşündüm"
"İyi düşünmüşsun evde kimse yok zaten" içeriye geçtim Kris hâlâ konuşuyordu.
"Kahvaltı'yı hazırla bari"
"Peki" hiç itiraz edemem şimdi işime gelir zaten. Mutfağa geçip hızlıca tost yaptım öyle özel kahvaltı falan hazırlayamam şimdi. Kris için portakal suyu sıktım kendim içinde süt koydum.
"Kahvaltı hazır!" Diye bağırdım içeriye doğru. O zaman oyun başlasın. Kris mutfağa gelince direk oturdu.
"Sen niye süt iciyorsun? "
"Portakal suyu sevmem ben"
"İyi" Kris ona özel yaptığım portakal suyundan bir yudum içti. Bende tostumu yemeğe başladım.
●●●
"Hadi ama Kris. Saat kaç oldu bi çıkamadın tuvaletten" hem söyleyip hem gülüyordum. Nedense birden Kris midesini boznuştu talihsizlik işte!"Geldim yaa yemek kötü etti heralde"
"Olabilir. Bide yaygınmış bu aralar dün haberlerde gördüm"
"Gidelim hadi" beraber evden çıktık. Okula gelene kadar Kris iki büklüm oldu zavallım kıyamam. Ama Kris benimle uğraşmıyacaktın. Sınıfa girince Sehun;
"Kris nerede?" diye sordu ulan varya şu dörtlü'den bi bu herif değişmedi hâlâ ilk günkü gibi kaba odun işte ne olacak.
"Lavaboda"
"Ne yapıyor orada?" Tövbe yaa.
"S*çıyor" Chanyeol'lar yanıtıma gülerken Sehun'fa küfür ediyordu. Sınıfa Kris girince daha çok gülmeye başladılar işin kötü yanı dediğim şeyi suholar falan herkes duymuştu.
"Sen nereden biliyordun Kris'in s*çtığını?"(Sehun) Allahım Yarabbim yaa sen bana sabır ver amin çok çok amin.
"Pardonda tuvalette başka ne yapılabilir"
"Kız öpülebilir"
"Hadi yaa! Okuldaki tüm kızlarda burada. Acaba kız değilde erkek falan mı öptü?" Herkes gülmeye devam ederken hiçbi şey anlamayan garip Kris tekrar lavaboya koştu. Acaba çok mu koydum içeceğe o tozu. Aman boş ver. İyi oldu o sırığa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Lisesi
FanfictionOkullarında yangın çıkan ve başka bir okula gönderilen 4 yakın arkadaş bakalım erkek lisesinde neler yaşayacak. [01.02.2017]