Kris~
Minah'a açılmayı düşünüyordum. Ne olacaksa olsun artık biliyorum beni abi olarak görüyor fakat ona aşığım işte. Ona açılmak için plan yapmam lazımdı çünkü özel olmasını istiyordum. Salonda oyun oynayan Kai ve Sehun'un yanına indim. Mutfaktan ağzı kulaklarında çıkan Chanyeol'da bize katılınca tam olduk."Suho'lar ile konuştum" diyerek yanıma oturdu Chanyeol.
"Eee?"(Kai)
"Eee si. En yakın zamanda eski eve geri taşınalım dedi"
"Ee süper"(Sehun)
"Süper'de ben buradan ayrılamam ki. Suzy hamile ve hamileliği riskli yaa ona bir şey olursa aklım onda kalır"
"Vayy bee bizim kepçe daha evlenmeden aile babası oldu" diyerek güldüm. Biri gelip bana Chanyeol bir kıza bağlanacak ona aşık olcak ve onu ölesiye sevecek deseler hayatta inanmazdım. Chanyeol'un annesi
2 yıl önce ölmüştü annesi ölünce resmen yıkılmıştı Yeol. Bu dünyada onu seven tek kadın annesiydi zaten babası Yeol küçükken bile ona kötü davranırdı zaten. Ablası'da seviyor Yeol'u ama bu ona yetmiyordu her zaman sevgiyi aradı Yeol başka kadınlarda ve şimdide Suzy'de buldu sevgiyi."Öyle oldu sanırım. Ama okul biter bitmez evlenicez son senemiz zaten" diyerek yanıtladı. Suzy'den ve bebekten ne zaman bahsetsek Yeol'un yüzü gülüyordu.
"Evlenin tabi evlenin" diyerek güldüm.
"Buldum. Onlar buraya gelsin hep birlikte burada yaşayalım" diyerek ortaya atıldı Sehun.
"Ev küçük 12 kişi sığmayız" dedi Kai.
"Yeter. Minah'a açılmak istiyorum bana fikir verin"
"Şarkı söyle sonrada çıkma teklifi yap. Bu niye benim aklıma gelmedi acaba ne güzel Jiyeon'a öyle teklif ederdim"
"Mal mısın Sehun?"
"Hayır. Bence diğerlerinin yanına gidelim onlar da akıl verir sana"
"Olur. Öyle yapalım" hep beraber kalkıp diğerlerinin yanına gittik. Hepsi Baekhyun'un evindeymiş bizde oraya doğru yol aldık.
Sonunda vardımızda kapıyı Tao açtı beraber içeriye geçtik.
"Hoş geldiniz." Oturup sohbet etmeye başladık en sonunda ortaya attım lafı.
"Minah'a çıkma teklifi edicem ama nasıl yapıcam bilmiyorum bana fikir verin"
Ilk yanıt veren Xiumin oldu;
"Git direk yüzüne söyle"
"Öyle dimdik"
"Hee dimdik" bu sefer araya Luhan girdi.
"Slayt yap. Küçüklünüzden bu güne kadar olan her şey olsun içinde"
"Mantıklı" bu olabilirdi kızlardan da yardım alırdım fotoğraflar ilgili. En sonunda buna karar kıldım şimdi içim daha rahatı. Gece'nin bir vaktine kadar sohbet ettik sonrada evimize geçtik.
●●●
Ertesi gün Jiyeon'un bize gelmesi benim işime yaramıştı hemen yanına gidip ona planlardan bahsettim o da seve seve yardım edeceğini söyledi.Öğleden sonra Jiyeon bana Minah'ın küçüklük fotoğraflarını getirdi. Chen'in yardımıyla güzel bir slayt hazırladık. Şimdi geriye kalan şey Minah nasıl çağıracam. Ben mi fazla kasıyorum acaba.
Minah'ı arayıp acil bana gelmesini söyledim. Bizim çocuklar zaten evde yoktu. Minah gelince direk salona geçtik. Ben slayt'ı hazırladım. Koltukta yan yana oturuyorduk.
"Kris bu ne?"
"Aç ve izle Minah" Minah merakla açtı slayt'ı onun benim bebeklik fotoğraf'larım çocukluk ve liseye ilk başladığımız fotoğraflar en sonunda'da büyük harflerle SEVGİLİM OLUR MUSUN? yazıyordu. Minah şaşkınca bana bakıyordu.
"Şaka" dedi birden bana bakarak
"Hayır ben ciddiyim Minah senden hoşlanıyorum"
"Yok artık" benden hoşlanmadığı bariz ortadaydı aptalın tekiyim ben onun benden nasıl hoşlacağını düşündüm ki.
"Kris ben kabul ediyorum"
"Biliyorum beni kabul etmeyeceğini biliyorum ama hoşlandım işte"
"Kris seni seviyorum diyorum"
"Ne seviyor musun?"
"Evet" beni seviyordu işte seviyordu hızla onu kendime çekip öptüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Lisesi
FanfictionOkullarında yangın çıkan ve başka bir okula gönderilen 4 yakın arkadaş bakalım erkek lisesinde neler yaşayacak. [01.02.2017]