25. Bölüm

2K 139 16
                                    

Chanyeol~
Suzy hastaneden çıkmıştı. Hamileliği riskliydi artık çok dikkat etmesi gerekiyordu. Zaten bu yıl sondu.

Suzy'i eve bıraktıktan sonra kendi evime geçtim. Kris Tv izliyordu. Kai ve Sehun'da mutfak'da yemek yapmaya çalışıyordu.

"Hey millet buraya toplanın" salona geçtikten bir kaç dakika sonra gelmişlerdi. Kris zaten buradaydı.

"Mark'ı öldüreceğim. Var mısınız? " Sorum açık ve netti. Ya benimle geleceklerdi ya da burada oturacaklardı.

"Ben varım. Zaten canım sıkılıyordu" (Kris)

"Bende varım. O herif yüzünden sevgilim çok ağladı"(Kai)

"Sen hangi ara kılıbık oldun lan? Yok sevgilim üzüldü yok ağladı" (Sehun)

"Hayırdır oğlum. Chanyeol sevgilisi için adam dövüyor ama ben dövmeye kalkışınca kılıbık oluyorum" (Kai)

"Aynı şey mi lan. Chanyeol sertliğini erkekliğini koruyor ama sen hemen ay cicim vau cicim"

"Noluyo lan sana? Evlilik yaramadı sanırım" uzamıştı bu kavga artık.

"Kesin sesinizi! Sehun var mısın?"

"İyi tamam varım" Kris tekrar tv izlemeye koyuldu. Kai mutfağa gitti Sehunda odasına çıktı.

●●●
Adamlarım Mark'ı alıp depoya kapatmıştı bizde depoya gittik. Sandalyeye bağlamışlardı ağzı gözü bağlıydı.

"Vay vay vay sonunda elime düştün haa?" Konuşmaya çalışıyordu ama ağzı bağlı olduğu için pekte mümkün değil.

"Ne anlamıyorum seni Mark. Biraz daha yüksek sesle konuş" yine bir şeyler söylemeye çalıştı ama başarılı olamıyordu.

"Senin yüzünden sevgilim ölebilirdi seni p*ç." Onun yüzüne yumruk atmaya başlamıştım.

Bir süre sonra vurmayı bıraktım.

"Çözün şunu" bir kaç adam Mark'ın elini ayağını çözmeye başladı.

"Şimdi haksızlık olmasın dimi? " diyerek onun üzerine yürümeye başladım bir kaç tane yumruk attım o da arada yumruk atmaya çalışıyordu başaramıyordu o ayrı.

Depo'nun kapısı açılınca hiç oralı bile olmadım.

"Bırakın lan Mark'ı!" Sesin sahibini tanıyordum. Bu Jackson'dı demekki bulmuşlardı sevgili arkadaşlarını.

"Benimde canım iyice sıkılmaya başlamıştı." (Kris) gördüğüm kadarıyla Kris Jackson'ın yakasına yapışmıştı. Diğerleri de içeriye girince büyük bir kavga başlamıştı.

"Yeter durun! Chanyeol dur!" Sesin sahibi Suho'ydu hadi ama onun burada ne işi vardı. Suho ve yandaşçıları bizi durdurmuşlardı zorla. Got7 gittikten sonra Suho bize bakıp bağırmaya başladı.

"Siz yaptınızı sanıyorsunuz?"

"Asıl siz ne yapıyorsunuz? Buraya gelip bizi nasıl durduruyorsunuz? Kim verdi bu hakkı size huh?" Sinirlenmiştim. Hiç kimse benim mekanımı basıp'da kavga falan durduramazdı.

"Chanyeol! Sonradan pişman olacağın şeyler yapmayın!"

"Chanyeol siz bizim kardeşimizsiniz. Biz sizin iyiliğinizi istiyoruz" (Xiumin)

"Iyiliğimizi istiyorlarmış ayy k*çım"

Depodan çıkıp eve doğru yol aldım. Üzerim hep kandı eve girip duş aldım. Sinirim geçmemışti hâlâ. Evden çıkıp suzy'nin evine geçtim kapıyı jiyeon açmıştı.

"Suzy yok mu?"

"Odasında uyuyor"

"Tamam. Ben onun yanına çıksam"

"Keyfin bilir" suzy'nin odasına çıkınca melek gibi uyuyan sevgilimi gördüm. Yanına gidip uzandım bir an gözlerini açıp mırıldandı;

"Chanyeol?"

"Benim güzelim uyumaya devam et" tekrar gözlerini kapatınca kollarımı onun beline doladım ve bende gözlerimi kapattım.

Erkek LisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin