Bahçeye çıkınca dörtlünün oturmuş gülerek sohbet ettiğini gördük. Woohyun gözüne Kris'i kestirip yakasına yapıştı.
"Hanginiz kilitledi lan kızı depoya?" Chanyeol yavaş hareketlerle ayağa kalkıp;
"Ben kilitledim" dedi woohyun Kris'i bırakıp chanyeol'e yumruk attı. Geriye doğru düşen chanyeol hemen kendisini toparlayıp Woohyun'a yumruk attı.
"Seni öldürücem!" Woohyun chanyeol'u yere serip üzerine çıktı ve yumruk atmaya başladı. Böyle giderse çocuk komaya girecekti. Tabiki umurumda değildi ama Woohyun'a dava açabilirlerdi. Ne öyle bakmayın her ihtimali düşünmemiz lazım.
Bahçe giren suzy hemen woohyun'nun yanına koştu."Woohyun yapma. Lütfen. "
"Sen Karışma Suzy"
~Suzy~
Dışarıdan gelen kavga sesleriyle uyandım. Zaten doğru düzgün uyuyamıyorum durmadan bana yaptığı şey geliyor aklıma.Dışarıya çıktığımda woohyun chanyeol'ü dövüyordu. Yanına koştum.
"Woohyun yapma. Lütfen"
"Sen Karışma Suzy"
Tam yeol'le yumruk atacakken elini tuttum.
"Yapma!" Woohyun sonunda yeol'ün üzerinden kalkıp önüme geçti. Ellerini yanağıma koyup gülümsedi.
"Ağlama güzelim" güzelim o da bana güzelim diyordu.
Chanyeol ayağa kalkıp kollarımı tuttu ona döndüğümde yüzünün her yeri kandı. Elleriyle yüzümdeki morluklara dokundu. Ondan kaçmak istedim. Bana dokunsun istemiyorum.
"Dokunma bana! " diyip bir adım geri gittim.
"Suzy eğer seni oraya kilitledim diye böyle diyorsan özür dilerim" tekrar yanağıma dokunacakken bağırdım.
"Dokunma!" Woohyub beni kendine çekip sarıldı.
"Ağlama" biraz sakinleşince ondan ayrıldım. Eve doğru yürüdük.
Koltuğa oturup başımı önüme eğdim. Utanıyordum hemde çok. Suholar evden gidince kızlar woohyun taemin ve myungsoo kalmıştık.
"Kaldır kafanı suzy" (Myungsoo)
"Aynen senin suçun değil"( Taemin) hayır ben suçluyum.
"Ben odama çıkıyorum" diyip odama çıktım kapımı kilitleyip ağlamaya başladım.
1 hafta sonra
Bir haftadır okula gitmiyorum. Gitmekte istemiyorum. Krystal'da beni tek bırakmamak için gitmiyor. Ama bugün beni zorla o okula götürdüler. Key denen pislik ise ceza evinde.
Sınıfa girince bts yanımıza geldi.
"Bir haftadır yoksunuz. Bir şey mi oldu?"(Rap Monster)
"Yok sadece grip olduk. O yüzden yani"( Krystal) sohbet ederken ben daha çok dinlemeyi tercih ediyorum. Exo4 girdi sınıfa chanyeol hariç hepsi sırasına geçti. Kolumdan tutup beni ayağa kaldırdı.
"Dokunma ona" minah'da ayağa kalkınca chanyeol kulağıma eğildi.
"Sadece 10 dakika. Bu sefer söz hiç bir şey yapmayacağım."
"Tamam" diyip elinden kolumu kurtardım.
"Sorun yok konuşup geleceğim" diyip chanyeol ile beraber sınıftan çıktım.
"Nereye? " diye sordum arkasına dönüp;
"Aşağıya depoda konuşacağız"
"Olmaz. Orası kapalı ve karanlık"
"O zaman çatıya çıkalım"
"Tamam" diyip çatıya çıktık.
Yere oturup sırtımızı duvara yasladık. Chanyeol cebinden sigara çıkartıp yaktı.
"İçermisin?" Bana sigara uzatirken sormuştu.
"Hayır ben içmem" kafasını tamam anlamında sallayıp sigarayı dudaklarına götürdü.
"Kim kaçırdı seni? "
"Key bana takıktı"
"Ne yaptı sana?" Sadece sustum ne diyebilirdim ki. Hiç bir şey. Elimi tutup kendine çekti gömleği sıyırıp koluma baktı.
"Dövdü mu seni?" Gözlerimden yaş aktı baş parmağıyla bir damla yaşı sildi.
"Daha fazlasını mı yaptı? " başımı evet anlamında salladım beni kendine iyice çekip sarıldı. Neden bilmiyorum ama onun kollarındayken kendimi güvende hissettim.
"Onu doğduğuna pişman edicem" diyip beni daha sıkı sardı. Ellerimi onun boynuna doladim. Yüzünü benden uzaklaştırıp beni öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Lisesi
FanfictionOkullarında yangın çıkan ve başka bir okula gönderilen 4 yakın arkadaş bakalım erkek lisesinde neler yaşayacak. [01.02.2017]