46. Bölüm Final

2.4K 153 35
                                    

1 yıl sonra~ Krystal
Bir yıldır evliydim ve mutluydum. Her şey harikaydı aynı eski günlerdeki gibi. Kai işe gidince bende evi toparlamaya başladım. Bugün Chen dertleşmek için gelecekti. Erkek olarak en yakın arkadaşım oydu.

Kapı çalınca hiç beklemeden açtım. Chen otuz iki diş sırıtarak bana bakıyordu. Salona geçip beyfendinin kız meselesini dinlemeye başladım.

"Krystal kız o kadar güzel ki sana anlatamam ama kız bana yüz vermiyor." Chen'i dinlemeye devam ederken birden midem bulanınca hemen alt kattaki lavaboya koştum. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra bana endişeyle bakan Chen'e baktım.

"Noldu sana birden bire? "

"Midemi üşüttüm sanırım"

"Yada hamilesin"

"Yok artık " Chen bana tuaf tuaf baktıktan sonra dış kapıya dogru yöneldi.

"Nereye?"

"Sana gebelik testi alıcam bekle beni" itiraz etmeme izin vermeden hemen çıkıp gitti.

~Yazar~
Chen evden çıkınca Krystal salona geçip uzandı. Gerçektende hamile olabilir miydi?

Chen testi almaya gitmişti. Karşısındaki görevli adama yaklaştı.

"Gebelik Testi lütfen " diye ricada bulundu adam Chen tuaf bakışlar atıyordu Chen durumu fark edince;

"Yah hamile olan ben degilim!" Adam bişey demeden hemen gebelik testi verdi. Chen parasını ödedikten sonra tekrar arkadaşının yanına döndü.

Krystal testi yapmak istemesede Chen onu zorlamıştı. Tekrar salona dönünce arkadaşına baktı genç kadın.

"Chen çift çizgi ben sana dedim hamile degilim diye"

"Mal mısın? Evet malsın kızım çift çizgi!  HAMİLESİN" genç kadın donup kaldı tekrar kendine gelince sevinçle yerinde zıplamaya başladı. Elini karnına koyup söylendi.

"Merhaba küçük Melegim "

Krystal daha fazla beklemek istemeyerek kocasının yanına gitmeye karar verdi. Şirkete girince herkes Krystal 'ı selamladı.

Kai'nın odasına girdiğinde Kai işlere dalmış bir şekilde buldu.

"Kai ben geldim" Kai kafasını kaldırıp karısının yüzüne baktı

"Güzel karım" diyerek ayağa kalktı ve öptü karısını.

"Hayırdır. Ne oldu?"

"Kai sana bişey söylemem gerek"

''Söyle "

"HAMİLEYİM"

"N-ne ben baba mı olucam şimdi. Bebeğim teşekkür ederim beni baba yaptığın için teşekkür ederim " Kai Krystal ' ı kucağına alıp döndürmeye başladı.

"Size çok iyi bakıcam meleklerim"

Suzy evin içinde kızını arıyordu. Küçük kızını banyoya sokacaktı fakat küçük yine bir yerlere saklanmayı başarmıştı.

"JİSOO her nerdeysen buraya gel kızmaya başlıyorum" Suzy her ne kadar bagırsada  küçük kız hala çıkmamıştı. Suzy kocasına bakıp dudak büzdü.

'' Chan yardım et bana " diye yalvarmaya başladı. Chanyeol karşısındaki karısına kıymayı yanına gitti.

"Sen otur sevgilim ben hallederim" Diyip hem karısını hemde hafif şişmiş karnına öpücük kondurup kızını aramaya koyuldu. Suzy ise koltuğa geçip oturdu elini karnına götürüp konuşmaya başladı.

"Küçük prensim ablan yine bizi yordu sende hemen gelmelisin minigim babanda ablanda bende seni çok seviyoruz "

Chan kızını bulduktan sonra hızla onu banyoya sokmuş ve hızlıca banyosunu yaptırmıştı. Kızını havluya sarıp odasına götürdü kızının üzerini giydirdikten sonra küçük kızının saçlarını öpüp kokladı.

Baba kız aşagı Suzy'nin yanına geçip oturdular. Jisoo küçük ellerini annesinin karnına koydu.

"Kardeşim artık gel" Chanyeolda ellerini karısının karnına koydu gözleri karısına bakarken konuştu.

"Üçünüzüde çok seviyorum beni sakın bırakmayın"

Minah ve Kris ise kışın sade bir nikahla evlenmişlerdi mutlulardı ikiside birbirlerini seviyorlardı zaten önemli olanda bu degil miydi?

Minah işten yeni gelmişti. Hemen salona geçip oturdu bugün o kadar yorulmuştu ki hemen uyumak istiyordu.

Kris karısının geldigini görünce gülümseyerek yanına oturdu.

"Hoşgeldin güzel karım" diyerek saçlarını sonrada yanaklarını öptü. İkisi beraber güzelce akşam yemeği yedikten sonra odalarına çıkıp dinlendiler.

Jiyeon ve Sehun ise evleneceklerdi yaz düğünü yapmak istiyorlardı Kumsalda. İkisi aynı evi paylaşıyorlardı mutlulardı. Dügünleride iki hafta sonraydı zaten. İkiside birbirine sahip oldukları için minettardı. Koltukta sarılarak oturmuştu ikiside.

"Seninle ölmek istiyorum Sehun - ah"

'' Buda nerden çıktı? Hasta mısın?"

"Hayır. Sadece seni sevdigimi belli etmeye çalışıyorum"

"Bi daha ölüm falan deme Melegim. Seni seviyorum "

"Seni seviyorum "

                            Final

Bu kitabımızda sonunda bitti. Kitabın başında Chanyeol ve Jiyeon olsun diyenler çok oldu fakat ben Erkek idolum ve Unnimi yapmak istedim pişman mıyım Hayır. Kitabı yazma sürecimde beni destekleyen oy veren yorum yapan herkese teşekkür ediyorum sizi seviyorum. Vee tabiki her zaman bana akıl veren kuzenimede teşekkür ediyorum o olmasa bazı konular aklıma gelmezdi belkide. Hepinizi seviyorum.

Erkek LisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin