6. Bölüm

3.7K 211 27
                                    

             Jiyeon'un ağzından
Sabah erkenden kalkıp kahvaltı hazırlamaya başladım normalde tabiki grubun omması suzy hazırlar ama onu uyandırmaya kıyamadım. Kahvaltıyı hazırlarken bir yandanda şarkı söylüyordum. Bugün hafta sonu olduğu için baekhyunlar kahvaltıya gelecekti tabiki kızların haberi yok saçmalamayın.

Sıra masayı kurmaya gelince minah aşağıya inmişti.

"Günaydın"

"Günaydın salak şey" diyerek karşılık verdim.

"Salak ebendir" diyerek sandalyeye oturdu.

"Hayırdır. Ilk defa kahvaltı hazırlıyorsun."

"Çünkü baekhyunlar bize kahvaltıya geliyor."

"Oha baştan söylesene" diyerek ayağa kalktı ve hızla mutfaktan uzaklaştı.

Tekrar aşağıya indiginde üzerine hafif diz üstünde etek ve gömlek giymişti her zamanki minah işte etekten asla vaz geçmez.

"Minah ekmek almaya gitsene" dedim o da hemen tamam diyip evden çıktı.

             Minah'ın ağzından

Hemen evden çıkmıştım normalde asla gitmem üşengenç kızım sonuçta işim olmaz ama yani bunlar bizim sınıf arkadaşımız. Tabiki ultra yakışıklı oldukları için değil.

Şu gereksizlerin evinin önünden tam geçerken kris dışarı çıktı. Onu görmemiş gibi yaparak yürümeye devam ettim.

"Günaydın demek yokmu hayırsız"

"Gonoydon domok yokmo hoyorsoz. " sesi kalın olduğu için sesimi kalinlaştırıp ona karşılık verdim.

"Tch tch tch çok ayıp" diyip yanıma geldi. Kolunu omzuma atıp.

"Nereye " diye sordu

"Sanane" diyip onu itekledim bune ya bir gün öyle bir gün böyle sanki oyuncak var.

Fırına gelince ekmek aldım yeni çıkmış simitleri görünce simit'de aldım. Çok güzel kokuyorlardı.

Fırından çıkınca kris duvara yaslanmiş bekliyordu.

"Ordu mu besliyorsun?" diye sordu elimdeki poşete bakarak.

"Yoo. Misafir gelecekte. Hem sanane"

"Misafir mi? Kız mı?  Erkek mi?"

"Sanane" diyip hızla yürüdüm.

Sonunda eve varınca ekmekleri ve simitleri güzelce masaya koydum. Bu arada hepsi gelmiyormuş sadece baekhyun, suho, luhan ve kyungsoo geliyormuş diğerlerinin işleri varmış. Tao dövüş sanatları kursuna xiumin kahve yapma kursuna lay ve chen ise sevgileriyle buluşmaya gidiyormuş.

Kapı çalınca krystal kapıyı açtı içeri giren metorlere baktım ve;

"Hoş geldiniz" dedim bu arada hava güzel olduğu için jiyeon ve suzy masayı tekrar bahçeye kurmuşlardı.

Bahçeye çıkınca herkes yerine oturdu ve yemeğe başladık.

Yemekten sonra herkes kenara çekilip sohbet etmeye başladı ben suho ile konuşurken jiyeon luhan ile konuşuyordu. Suzy baekhyun ile krystal'da kyungsoo ile konuşuyordu. Vay canına bu bay kuş gülebiliyormuymuş.

"Kimleri görüyoruz" sesin geldigi yöne dönünce chanyeol pis pis sırıtıyordu.

"Ne var chanyeol?" suzy bıkınca sordu

"Hiç sadece bahçeye çıktık"

"İyi bizi rahatsız etmeyinde!"

"Daha okula geleli iki hafta oldu ama hemen sevgili yapmışsınız"

"Sevgili degiliz ayrıca sanane!"

"Krystal hani sevgilin vardı? Sevgilin kyungsoo ile takıldığını görse nolur?" (Kai) kai sırıtarak sordu sanırım bu yalana gerçekten inanmış.

"Sanane benim sevgilimden" krystal karşılık verince daha fazla uzatmadılar.

"Okulda görüşürüz kızlar" chanyeol gülumseyip gitti diğerleride arkasından gitti. Şeytan diyor onun o kepçe kulaklarını kes eline ver. Aslında yapabilirim bunu sonuçta deliyim. Deliden herşey beklenir. Zaten çirkin daha çirkin olur. (Tövbe yarabbim çarpılcak mal. Affet Allahım. Chanyeol bu boru değil yaa.)

Erkek LisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin