Jiyeon
Sonunda kriz geçirmiş ve hastaneye kaldırılmıştım. Odanın kapısı açılınca içeriye kızlar girdi. Yanıma geldiklerinde bana sarıldılar."İyi misin?" Minah saçlarımı öperken sormuştu.
"İyiyim" sesim olduğundan kısık çıkınca başımı egdim henüz yeni uyanmıştım annem ve babam ise doktorun yanındaydı. Içeriye Sehunlar girince onlara baktım. Sehun yanıma gelip elimi elleri arasına aldı.
"Üzgünüm Jiyeon. Seni tek bıraktım benim hatam"
"Ha-hayır senin hatan değil" serumun etkisi hala geçmemişti gözlerim kapanıyordu. Odada kızlar sehun ve luhan kalmıştı. Sehun hala elimi tutuyordu. Kapının gürültüyle açılmasıyla yerimden sıçradım. Babam ve annem gelmişti.
"Sizin ne işiniz var burada?"
"Şey Ji Woo amca biz Jiyeon'u merak ettik o yuz..."
"Sana sormadım kızım. Diğerlerine sordum" kimse bir şey demeyince babam tekrar konuştu.
"Jiyeon sen beni delirtmek mi istiyorsun? KIZIM BENI REZIL ETMEKTEN BAŞKA YAPTIĞIN BIR ŞEY YOK. Ne diyeceğim şimdi ben insanlara HUH." Ne olursa olsun ben babam için hep utanç kaynağı oldum. Keşke keşke ölüp gitseydim.
"Bay Park kız zaten hasta ona böyle davranmayın!" Sehun yine beni koruyordu.
"Sen karışma! Sen kimsin ki karışıyorsun?"
"Ben...ben Jiyeon'un sevgilisiyim oldu mu? Sevgilisiyim" babam sinirle odadan çıkınca Sehun'a baktım.
"Sehun sen? "
"Önemli değil. Seni korumak için dedim. Hiç çoktan sevgilin gibi davranırsam seni daha iyi korurum"
Tamam anlamında başımı salladım içeriye tekrar babam girince ona baktım arkasından'da başka bir adam girdi.
"Baba!" Luhan babamın yanındaki adama baba demişti neler oluyor burada biri banada açıklasın.
"Pekala Jiyeon seni zorlamıyacağım. Hastasın o yüzden işin başına geçme kabul. Ama yeni ortağımın oğlu ile evleneceksin tabi şimdi değil ilk önce okulun bitsin" ne yani şimdide istemediğim tanımadığım bir adam'la mı evlenıcem.
"Baba..."
"Karşı çıkma tanıştırayım ortağım ve bak oğluda burada. "
Babamın yanındaki adam konuştu bu sefer.
"Luhan oğlum ortağım ile bir karar aldık ve sizi evlendireceğiz" oldu gözlerim doldu bir bu eksikti. Luhan ve ben asla ama asla olmaz.
"İstemiyorum!"
"Sana istiyormusun diye sormadım. Madem işin başına geçmiyorsun bari bir işe yara"
Babam odadan çıkınca yanındaki adamda gitti. Bir ümitle Luhan'a baktım o engel olurdu dimi? Olsun ya engel olsun.
"Jiyeon ben babamla konuşacağım. Onu ikna etmeye çalışacağın ama ben babamı kıramam yani evlenmek zorunda kalabiliriz" umrumda bile değildi kaçardım olmadı kendimi öldürürdüm ama yinede sevmediğim bir adamla evlenmem.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
"Jiyeon taburcu işlemlerini yaptım. Kimse gelmeden gidelim""Tamam ben hazırım zaten" o olayın üzerinden iki gün geçmişti. Luhan babasını ikna edememiş ve benimle evlenmek istediğini söylemişti neymiş benden hoşlanmış'da vık vık vık. Babam'da uzatmaya gerek yok Luhan oğlum kabul ettiyse hemen işlemleri yapalım demişti. Bende kızlara bile söylemeden Sehun ile kaçıyordum biliyorum onunla durmadan kavga ediyorduk hâlâ öyle ama bana yardım ediyor ve benim yardıma ihtiyacım var. Hastanedeb çıkınca arabaya binip hava alanına gittik. Bugün ilk uçakla Almanya'ya gidiyorduk. Sehun'un abisi ordaymış ve bize yardımcı olacak yani bana. Chanyeol'lar gideceğimizi biliyor kızlarada onlar söyleyecek zaten.
Bizim uçağımız anos edilince ayağa kalktık."Hazır mısın?" Sehun'a baktım derin bir nefes alıp.
"Hazırım" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Lisesi
FanfictionOkullarında yangın çıkan ve başka bir okula gönderilen 4 yakın arkadaş bakalım erkek lisesinde neler yaşayacak. [01.02.2017]