Exo grubu erkek Lisesinin en korktuğu isimlerden birisi hepsi birbirinden kötüydü 12 kişi okulun en güçlü ve kalabalık grubuydu onlara herkes exo derdi nedeni ise hepsininde birbirinden yakışıklı olması. Nasıl olurda 12'side yakışıklı olabilirdi ki. Ama aralarında bir sorun çıktı. 12 yakın arkadaş birbirlerinden ayrıldı neden mi?
Çünkü Suho artık kimseye kötü davranmak istemediğini söylemişti herkesde buna tamam demişti 4 kişi hariç Park Chanyeol, Kim Jong In, Oh Sehun ve Wu Yi Fan. Böylece exo ikiye ayrıldı Exo ve Exo4.
Sınıfa hocanın görmesiyle herkes selam verdi bir kaç kişi hariç bunlar tabi ki Exo4.
"Evet arkadaşlar okulumuza yeni öğrenciler gelecek hatta bu sınıfta okuyacaklar. Ama öğrenciler kız"
"Nasıl hocam erkek lisesinde kızların ne işi var"
"Okullarında yangın çıkmış. Okulları tadilattan çıkınca gidecekler zaten"
Herkes buna sevinmiş gibi gözüküyordu durmadan erkek yüzü görmekten birisi sevgilim olur diye korkuyorlardı. Exo4'de sevinmişti tabi onlarınki farklı bir sevinç. Hoca sınıftan çıkınca hemen konuşmaya başladılar
"Vay canına sınıfımıza hatta okulumuza kız öğrenci geliyor"(Sehun)
"Evet sehun evet. Ama buna göz yumucak değiliz değil mi"(Kai)
"Ahh tabikide oynasak mı yoksa zorbalık mı yapsak?"(Kris)
"Ilk önce zorbalık yapalım sonrada küçük bir oyun ne dersiniz"(Chanyeol)
"Süper fikir"(Kris)
Suzy'nin ağzından
Elektirik kaçağı yüzden okulumuzda yangın çıktı ve tabiki tadilat çok uzun sürecek biz öğrenciler ise başka okula gidicez.Ve bize çıkan okul erkek lisesi inanabiliyor musunuz 4 kız erkek lisesine gidicez.
Sabah erkenden kalkıp kahvaltı hazırladım ee tabi grubun ommasıyım yavrularımı beslemem lazım.
Her şey hazır olunca kızları kaldırmaya çıktım ilk önce krystal'ı uyandırdım.
"Hadi kalk kahvaltı hazır"
"Oh tamam kalkıyorum"
Sırada ji yeon var odasına girip yatağın yanına gittim.
"Hey ji yeon kahvaltı hazır kalk"
"Imhh tamam"
Şimdide minah
"Minah sabah oldu kalk"
"Tamam"
Aşağıya indiğimde minah hariç herkes burdaydı 5 dakika sonradq minah gelince kahvaltimizi yaptik.
Mutfağı toplayıp evden çıktık.
Gittigimiz okul erkek lisesi olduğu için formalarımız özel yani bizden başka kimsede yok.
Okula girince herkes bize bakıyordu tabi o kadar erkek içinde 4 kız müdürün odasına girip hangi sınıfta olduğumuzu öğrendik.
Sınıfa girdiğimizde hoca çoktan girmişti.
"Hoş geldiniz kızlar kendinizi tanıtıp oturun"
"Merhaba ben Bae suzy iyi anlaşalım"
"Merhaba ben Park Ji yeon iyi anlaşalım"
"Merhaba ben Jung Krystal lütfen iyi anlaşalım"
"Merhaba ben Minah iyi anlaşalım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Lisesi
FanfictionOkullarında yangın çıkan ve başka bir okula gönderilen 4 yakın arkadaş bakalım erkek lisesinde neler yaşayacak. [01.02.2017]