~Sehun~
Bara gelmiştim bizimkilerle beraber oturuyorduk. Kai üzgun olduğu için bügunluk kız yoktu sadece içiyorduk. Bara giren suhoları görünce göz devirdim. Hemen yanımdaki Kris'i dürtüp gelenleri gösterdim o da benim gibi göz devirdi. Suholar bizim masamızın hemen yanındaki masaya oturdular ama bunlar eksikler. Suho, Tao, Do burada baekhyun, Chen, Xiumin'de burada Lay'de burada ama Lulu bebeşım yok. Sarhoş oldum sanırım yine saçmalamaya başladım."Beni neden sevmiyor ki?" Ve yine başladık.
"Dostum sana kız mı yok elini sallasan ellisi!" Bana bakmıştı.
"Sehun ben başkasını istemiyorum ben onu istiyorum ben ilk defa aşık oldum ve sevilmek istiyorum"
"Böyle davranmaya devam ederseniz değil şimdi ömrün boyunca sevilmemeye mahkum kalırsın!" Sesin geldiği tarafa döndük hepimiz kyunsoo yine satansoo bakışları atıyordu.
"Siz önünüze dönsenize. Ne karışıyorsunuz işimize" Kris hyun onlara karşı gelince kavga çıkmıştı. Kai çok sarhoş olduğu için sızıp kalmıştı ben chen ve xiumin ile kavga ederken Kris hyun Suho ve Tao ile kavga ediyordu Chanyeol hyun ise Baekhyun ve Kyunsoo ile kavga ediyordu Lay ise Hemofili olduğu için o da oturdu.
"Çocuklar durun!" Lay'in bağırması ile herkes durdu.
"Noldu?"
"Luhan aradı bizim grup evine gitmiş ama kapı açıkmış"
"Ne! Nasıl yaa ben dün Jiyeon'u o eve götürdüm! "
"Nasıl? " (Suho)
"Uzun hikaye"
"Tamam o zaman gidip bakalım Kai'yı da birisi eve görürsün"(Chanyeol)
"Lay sen götür"(Kyunsoo)
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Eve gelince Jiyeon yoktu nereye gitti ki bu kız."Eve geldiğimde kimse yoktu. Tv'de açıktı" Luhan'a baktım. Yaa kaçırdılarsa ben ne yapardım. Suzy'nin başına gelenleri biliyorum aynısı Jiyeon'a olursa kendimi asla afettmem. Içeriye yaşlı bir amca girdi. Bizim komşumuzdu.
"Çocuklar buradaki kızı arıyorsanız akşam 10'da bir araba geldi kızı zorla götürüdüler."
"Peki kimmiş? "
"Babasının adamlarımıymış neymış öyle" babası tahmin etmeliydim dün gece biraz araştırma yapmıştım. Kore'nin en zengin iş adamlarındandı. Çok sert bir adam Jiyeon'a ne yapmıştır kim bilir.
Kendi evimize girmeden önce kızlara uğradık Lay'de buradaydı ona evin anahtarını vermeyi unutmuşuz o da buraya gelmiş kai'da uyuyordu.
"Babası onu bırakmaz"(Minah)
"Neden?"
"Babası ve benim babam çok yakın arkadaşlar. Jiyeon'un babası asla onu hiç sevmedi. Küçükken bile her gün döverdi Jiyeon bu yüzden psikolojik tedavi bile gördü sinir krizleri falan geçiriyordu her gün. Babam kaç kere konuştu ama fayda etmedi hatta onu bize bile getiriyordu."
Bu nasıl bir baba. Bir baba kızına eziyet eder mi? O daha küçük çocukken bile dövmüş ya. Minah babasını arayıp yardım istedi.
"Babam bize yardımcı olucak" bu gece burada kaldık suho hyunlar'da gitmemişti. Sabah çalan telefonla uyanmıştık kızlar bir odada kalmıştı kai'nım yattığı odada chanyeol ve kris kalmıştı. Diğerleride diğer odalarda kalmıştı. Bende salonda yatmıştım luhan ile.
Minah konuşarak aşağıya iniyordu."Ne! Tamam geliyoruz"
"Nolmuş?"
"Jiyeon. Kriz geçirmiş hastaneye kaldırmışlar." Ne demek hastane ya. Alel acele evden çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Lisesi
FanfictionOkullarında yangın çıkan ve başka bir okula gönderilen 4 yakın arkadaş bakalım erkek lisesinde neler yaşayacak. [01.02.2017]