Krystal~
Jin yüzünden Kai ile ayrıldık ama Kai'ı kolay kolay affetmiyeceğim. Bana inanmayıp bir yalana inandığı için. Sehun Jiyeon'u alıp sınıftan çıkınca Kai yanıma geldi."Krystal... bak affet beni huh? Haklısın bir yalana inanmamalıydım"
"Kai sen bana değil bir yalana iftiraya inandın."
"Krystal affet beni" onu dinlemek istemiyorum en azından sinirim geçene kadar. Yerimden kalkıp sınıftan çıktım bugün ders çekecek halim yoktu. Hızla okuldan çıktım. Kai arkamdan bağırıyordu, fakat ben onu dinlemiyordum. Kolumdan biri tuttu. Kai'dan başkası değildi bu.
"Beni rahat bırak Jong In!"
"Krystal bana Jong In deme eskisi gibi Kai de affet beni"
"Ne saçmalıyorsun sen. Sen bana inanmadın gidip bir yalana inandın. Jong In birbirimize söz vermiştik hani"
"Haklısın affet beni" kolumu elinden kurtarıp bahçeden çıktım. Hâlâ arkamdan geliyordu. Ayaklarım yerden kesilince çığlık attım Kai beni omzuna almıştı.
"Yah bırak beni"
"Olmaz beni affedene kadar olmaz. Bugün beni affediceksin" sinirle Kai'nın sırtını yumrukluyordum.
"Bırak yaa bırak!" Birden totoma şaplak atınca neye uğradığımı şaşırdım.
"Ne yapıyorsun bee?" Tekrar totoma şaplak attı.
"Krystal eğer biraz daha konuşursan tekrar popona şaplak atarım" bir daha güzelim totoma şaplak istemiyordum o yüzden ağzımı kapattım.
Bir süre sonra bilmediğim bir eve geldik insanlar gelene kadar bana bakmıştı off çok utanmıştım. Eve girince yavaşça beni yere bıraktı."Burası neresi?"
"Gruo evi"
"Nasıl yani?"
"Suholar ile beraberken her hafta sonu burada kalırdık. Neyse konumuz bu değil" onu aldırmayıp koltuğa oturdum. Kadın değil miyim tribimi'de atarım. Gelip yanıma oturdu inatla yüzüne bakmıyordum.
"Tamam haklısın güzelim sana inanmalıydım fakat daha önce hiç uzun süreli bir ilişkim olmadı ben sadece bu yalana kandım üzgünüm"
"Iyi" diyip kestirip attım. Nesef alıp verdi derince. Pişmandı buna eminim ama aynı hatayı yapmaması için trip atıyordum.
"Acıktın mı? sana yemek hazırlayım"
"Eve gitmek istiyorum"
"Sevgilim sana acıktın mı? diye sordum" bu da neydi şimdi sesi sert çıkmıştı demek beyefendi sinirlenmeye başladı.
"Bende sana eve gitmek istiyorum dedim" diyerek tekrarladım.
"Ehh yeter bee. Özür diledim işte kızım daha fazla uzatma seviyorum işte seni pişmanım yapma bunu bize artık" bana sesini yükseltmişti kafamı ona çevirdim gözlerinden ateş fışkırıyordu.
"O gün beni dinlemeden kararlar veriyordun Jong In. Bana bir pislikmişim gibi davranıyordun. Yaa sen bana değil bir başkasına güvendin" gözümden yaşlar akmaya başlamıştı. Kai elini uzatıp göz yaşlarımı sildi.
"Krystal özür dilerim sevgilim affet beni. Söz veriyorum bir daha asla inanmıyacağım böyle şeylere" o da benim gibi ağlamaya başlamıştı, daha fazla dayanamayıp sıkıca sarıldım ona. O da bana sarılıp saçlarımı okşamaya başladı.
"Seni seviyorum"
"Seni seviyorum"
Merhaba arkadaşlar kitabi final yapmayı düşünüyordum fakat herkes yorumlara final yapma demiş. Açıkçası çok şaşırdım çünkü konuları fazla uzattığımı sanmıştım uzun lafın kısası bir süre daha final yapmayı erteledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Lisesi
FanfictionOkullarında yangın çıkan ve başka bir okula gönderilen 4 yakın arkadaş bakalım erkek lisesinde neler yaşayacak. [01.02.2017]