Hej, nazywam się Katy Quinn, tak we własnej osobie córka najgroźniejszych przestępców w Gotham, Jokera i Harley Quinn. Ma to swoje plusy i minusy. Plusy są takie, że nic mi się nie może stać (jestem chyba bardziej chroniona od prezydenta),zawsze mam to co chce mieć i kiedy chce mieć i jestem uczona od małego jak się bronić, jak wytrzymać ból i tortury oraz jak nikogo nie wydać,ale niestety są też minusy,a są one takie, że nigdzie nie mogę iść sama, większość osób przyjaźni się ze mną tylko dlatego, że wiedzą kim są moi rodzice i że nic im się nie stanie bo są moimi "przyjaciółmi".
Zapomniała bym o sobie opowiedzieć. No więc tak, wczoraj zaczęły się wakacje czyli za 8 dni są moje 11 urodziny. Mam długie brązowe włosy oraz piwne duże oczy,jestem wysportowana i szczupła, średniego wzrostu. Nie mam rodzeństwa, a o rodzicach nie muszę opowiadać. Bardzo mnie kochają i chyba ze względu na mnie nie zabijają dzieci. Jestem świetną gimnastyczką, super śpiewam i tańczę oraz jestem wspaniałą aktorką, w każdym razie tak uważają wszyscy. Chyba od 6 lat co jakiś czas zazwyczaj jak się bardzo wkurze dzieje się coś dziwnego, np. coś się stłucze, albo cos podniose , ale oczywiście bez dotykania tego, gdy powiedziałam o tym rodzicom, powiedzieli mi, że to pewnie pies (zapomniałam wspomnieć że mam psa maltańczyka, który wabi się Cody) albo że mi się zdawało, ale ja widziałam ich spojrzenia.Dobra to chyba wszystko co chciałam teraz napisac.
Od razu uprzedzam że to moje pierwsze opowiadanie i za wszelkie błędy przepraszam.
Rozdziały będę dodawać jak będę miała pomysł, czyli jednego dnia może pojawić się nawet parę rozdziałów.
CZYTASZ
Tajemnice || Joker&Harley i Hogwart
FanfictionCórka Jokera i Harley Quinn. Jak potoczy się jej życie, gdy dowie się że jest czarodziejką? Jakie tajemnice będzie skrywać w nowej szkole?