Rozdział 6

679 39 3
                                    

  Opowiedziałam wszystko moim przyjaciołom, którzy gdy tego słuchali trochę się wystraszyli. Moim zdaniem to nie było nic wielkiego, z pewnością zrobili by to samo.
Dowiedziałam się od Hermiony, że ten Harry Potter jest jakimś " Chłopcem który przeżył ". Podobno jakiś wielki czarnoksiężnik chciał go zabić i Harry był jedyną osobą która przeżyła zaklęcie Niewybaczalne i ma bliznę na czole w kształcie błyskawicy. A ten cały czarnoksiężnik nazywał się chyba Voldemort czy jakoś tak, każdy boi się wymienić to imię. Mówią na niego " Czarny Pan ", "Sam-wiesz-kto" lub " Imię którego nie wolno wymawiać " czy coś w tym stylu.

  Joker

- A może coś jej się stało?- zapytała zdenerwowana Harley.
- A może zapomniała odpisać, dobrze wiesz że często o czymś zapomina - powiedziałem żeby się trochę uspokoiła, choć tak na prawdę ja denerwowałem się chyba bardziej.
Muszę sprawdzić czy wszystko u niej dobrze. Wziąłem telefon i napisałem do mojego pomocnika, Kevina (imię sama wybrałam, więc proszę nie oceniać .aut.)  żeby jak najszybciej pojawił się w moim gabinecie.

-Chciał mnie pan widzieć panie J.
- Tak, mam zadanie do ciebie. Szykuj ludzi. - powiedziałem z powagą i zabójczym spojrzeniu, aż Kevin się mnie wystraszył.
-Mógłbym wiedzieć co to za zadanie żebym wiedział kogo wziąć?
- Jedno z najważniejszych dla mnie jak i dla ciebie. Powiem ci tylko jedno co powinno dać ci sporo do myślenia.
Chodzi o Katy. - powiedziałem zdenerwowany z szaleństwem w oczach przez co Kevin się wzdrygnął.

Tajemnice || Joker&Harley i HogwartOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz