Rozdział 14

548 32 0
                                    

  Jeszcze chwilę rozmawialiśmy i poszliśmy do wielkiej sali. Widziałam że Hermiona była w lepszym humorze. Poszłyśmy w stronę Rona i Harrego i dosiadłyśmy się do nich.
- Hej, coś się stało Hermiono? Gdzie wy w ogóle byłyście? - zapytał zaciekawiony Ron.
- Stało się coś bardzo dziwnego- powiedziałam zmieszana.
- Ja zaraz przyjdę ide do łazienki.- powiedziała nagle Hermiona i poszła a ja poczekałam aż wyjdzie i zaczęłam:
- Jak schodziłyśmy to zawołał nas Draco i...
-Draco? Ale po co? - zobaczyłam że Ron się zdenerwował.
-To może daj mi dojść do słowa to się dowiesz. Więc zawołał nas i zaczął przepraszać Hermione i mówił że ojciec mu kazał i że on nie chciał tego powiedzieć i w ogóle, ale mi się wydaje że to nie były szczere przeprosiny.
- Ten Malfoy to naprawdę dupek.-powiedział dziwnie Ron.
I na tym zakończyliśmy rozmowę bo wróciła Hermiona. Poszliśmy do pokoju wspólnego i moi przyjaciele zaczęli odrabiać lekcje, a ja przepisywać notatki od Hermiony.

  Później inni zeszli na kolacje, a ja zostałam bo nie byłam głodna. Zostałam sama więc zaczęłam sobie po cichu śpiewać. W sumie to dawno tego nie robiłam powinnam częściej ćwiczyć. Trochę się porozciągałam i dokończyłam notatki. Chwile później przyszli inni i trochę rozmawialiśmy i razem z Hermioną stwierdziłyśmy że się położymy.

  Następnego ranka obudziłam się wcześniej i obudziłam Hermionę. Uszykowałyśmy się i w drodze do wielkiej sali spotkałyśmy bliźniaków i zeszliśmy wszyscy razem.
- Ciekawi was kim jest nowy nauczyciel obrony przed czarną magią?- zapytał Fred.
- Mamy nadzieje że będzie spoko, a jak nie to coś dla niego wykombinujemy.- powiedział Z dziwnym uśmiechem George.- Podobno dziś na obiedzie dostaniemy nowe plany.
Gdy usiedliśmy razem przy stole dołączyli do nas Harry i Ron. Szybko zjedliśmy i wszyscy poszli na lekcje a ja do dormitorium. Położyłam się i usnęłam. Obudziła mnie Hermiona mówiąc że zaraz obiad, więc szybko wstałam, ogarnęłam się i zeszłyśmy na obiad. Gdy dostaliśmy plany okazało się, że naszą pierwszą lekcją w poniedziałek jest obrona przed czarną magią.

Tajemnice || Joker&Harley i HogwartOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz