Dari Kacamata Penulis

3.7K 139 72
                                    

Assalamualaikum dan hai semua.

Ni kira author note terakhir lah kut. Haha. So baca sampai bawah oke

Hai. Meh nak berkenalan sikit. 

Aku/saya/chek/I bernama Zaff. Or mostly ramai panggil Along. Aku berumur 24 tahun, berjantina perempuan, status diri usah ditanya. Haha.

Terima kasih buat semua reader, semua pembaca yang setia menyokong dari Intro sampailah ke ending. Jujur aku tak sangka story ni akan ada rank. Paling tinggi pernah dapat is #114 in romance. Semuanya atas jasa korang.

Terima kasih mahu baca, vote, komen. Aku nak mention sorang sorang takut ada yang terlepas pandang. So aku ucapkan secara umum. Terima kasih semua.

Terima kasih pada yang dm, yang dah berjaya dapat number telefon aku, dan sebagainya tu, simpan oke. Haha. 

Terima kasih pada yang dari awalnya cuma strangers sekarang dah boleh on call bergayut bergelak tawa bagai dah kenal dari lahir.

Terima kasih juga pada silent reader. Faham. Ada yang tak mahu followers tahu yang mereka baca story bergenre gxg dan mungkin ada yang sebab tersendiri. Apa apa pun, terima kasih banyak.

'Sekali Lagi' berjaya capai target sebab aku bercadang nak habiskan dalam masa sebulan. Mula menulis 28/02/2017 dan end harini 03/04/2017. Lebih kurang sebulan lah tu.

Sekali Lagi ada beberapa part yang memang terjadi pada aku. Part yang mana, biarlah kekal rahsia.

Perancangan lepas ni aku taktahu. Mungkin ada story baru. Mungkin tiada. Kalau ada aku bagitau hampa semua naa.

Panjang lebar ucapan aku. Hahaha

Oh ya. Aku ada WeChat, Instagram, Twitter dan lain lain sosial media. Kalau nak dm. Tapi tak janji aku akan bagi. Haha.

Eh cop. Aku bagi Twitter ja. Haha. Nah : Zaff_93

Keep in touch guys. Thanks a lot.

Love you guys. So much. :) 

SEKALI LAGI (gxg) [COMPLETED]Where stories live. Discover now