Nevím na kolik je příběh slečny Reedové a pana Blacka originální, zajímavý nebo zábavný, ale bavilo mě ho psát.
Poslední kapitolu jsem psala vždy po sto slovech a velice nerada se s nimi loučila. Definitivní konec, což je cca šest set slov sem přepsala od úplné nuly asi pětkrát. Nakonec jsem pak zvolila verzi, co si můžete přečíst. Každá jiná působila sice romanticky, vesele však násilně a nehodila se ani k jednomu z aktérů. Zanechala jsem jen malinkatou vějíčku a doufám, že čtenář pochopí.
Příběh získal během svého vzniku tři košilky, všechny naleznete u jedné z indícií, klidně dejte vědět, která se vám líbila nejvíce?
Pokud vás zajímá, jak jsem ho vlastně psala, tak tady zveřejním svou první kapitolu (podobnou mám u všech příběhů), kterou většinou s dopsáním smažu. Třeba to pomůže autorům, nevím. Popravdě si říkám, že to stejně nikdo ani nebude číst, co to tu píšu za nesmysly.
POSTAVY a VZTAHY
Angela Reedová - sto šedesát centimetrů vysoká. Spíše štíhlejší, dlouhé vlasy pod lopatky barvené neodborně na mahagonovou, přírodně je má středně hnědé. Oči zelenohnědé, více zelené. Devatenáct let. Nebaví jí se učit, hodně se směje. Jedná se o přetvářku po tom, co nechtěně zaviní smrt svého bratra, dvojčete Angela Reeda. Umí dobře udeřit do břicha jak pravou tak i levou ruku, tím vyřadí svého protivníka z provozu a když vykoukne ze své bubliny, dokáže přilákat k sobě lidi, které dokáže velice snadno ovlivnit, jen tónem svého hlasu. Má brigádu v kavárně od pátku do pondělí. Ve středu má chodit na rande s Blackem. V úterý a ve čtvrtek se připlete k dramatickému klubu.
Angel Reed - zemře v patnácti letech na narozeniny 29.7., kdy se porve s učitelem z boxovny kvůli Angele, s kterou uzavřel sázku, kterou ona vyhraje. Že i když se oblékne jako holka, tak nikdy nedokáže dostat chlapa do postele. Angela se proto vyspí se svým učitelem ještě dřív, než jí je patnáct, což ten učitel netuší. Při bitce ho srazí auto. Podlehne zraněním a umře Angele v náručí. Ta po tom ztratí s matkou vztah a málem umře na podvýživu.
Robert Reed- sto devadesát cm vysoký svalnatý otec, pracující na stavbách, ochraniteský k Angele. Dbající na to aby dcera jedla, jeho novou partnerkou je pracovnice rentgenu Madie, s kterou se seznámí pro časté úrazy Angely, která není talentovaná na pohyb. Tmavovlasý, střapatý
Daniela Reedová - matka, o něco vyšší než Angela, dává dceři za vinu ztrátu geniálního syna, nechce si připustit jeho špatné stránky a vyčítá Angele, že také málem umřela, ač na to nemá právo. Vídají se maximálně dvakrát do roka, kdy potýrá svou dceru, protože neví, jak by opět mohly navázat nějaký jiný funkční vztah. Chybí jí dcera, syn a manželství, které se rozpadlo kvůli sporům mezi ní a dcerou. Kdy se Robert postavil na stranu dcery. Světlehnědé vlasy, vždy dokonalé, vlnité
Kiro Black - sto devadesát cm vysoký, atletické postavy, světlehnědé vlasy, ofina delší padá mu často do obličeje, ocelově šedomodré oči, geniální, okamžitá a stoprocentní paměť, talentovaný basketbalista. Zakouká se do Angely sleduje jí čtyři roky a čeká, kdy k němu i ona přijde s nějakým vyznáním, když se tak nestane, využije příležitosti, kdy do něj vrazí a neomluví se mu. Pod zmínkou, že o ní nestojí, ale chce jí jako štít jí přinutí s ním mít na oko vztah. Chce aby se mu otevřela.
Richard Black - také vysoký a ochranitelský typ jako Kiro, vlastní kasíno. Brunet, hnědé oči.
Marie Blacková - starostka města, hnědé vlasy, hnědé oči, milá, ale přísná
Jane Foxová - střední postavy blondýna. Kamarádka, která se při dobrovolnické práci v nemocnici seznámí s Angelou a společně s Cristal jí pomůžou najít novou osobnost, ve které se nebude muset trápit. Nastoupí společně na střední, aby jí poskytly podporu. Je z církevní rodiny, má se po škole vdát za předem vybraného partnera, ona se zamiluje do Jima Morowa - Jim Morow: student pedagogiky, poslední rokem, před státnicemi. Sblíží se s Jane během ošetřování sedřené holeně.
Cristal Williamsová - vysoká, štíhlá, barvené dlouhé vlasy na barvu podle nálady. Promiskuitní požíračka srdcí, nedokáže mít vztah ze strachu, že se dostane do podobného vztahu, jaký mají její rodiče. Jak sama říká komplikovaný i na telenovelu. Společně s Jane se dostane při dobrovolnické práci na oddělení nemocnice, kde je Angela, která není schopná komunikovat, skoro jíst.
Dramatický klub: Alan: umělecky založený, blonďatý, sto osmdesát cm vysoký druhák. Získá Angelu pro spolupráci, ale jen proto, že ona se chce vyhnout Kirovi. Anna - éterická, malá blondýna. Ráda se dotýká jiných lidí. Artur - menší černovlasý herec, Beáta - vysoká zrzka, herečka, Bianka, zvaná Bi - kostymérka a herečka, dětské chování, ale roli umí vždy, Gage - silnější s brýlemi, hnědé vlasy, klidný rozumný a dokáže poznat co je dobré a co není dobré. Zkoušky úterý a čtvrtek. Ve čtvrtek po zkouškách (pondělí) vystoupení
Anita - černovlasá, vysoká, elegantní spolužačka Kira, která nenávidí Angelu, protože si neváží toho, že je s Kirem, s kterým chce být ona, ani ne proto, že je do něj zamilovaná, ale že má vše. Bohaté rodiče, je pěkný a chytrý. Hlavně bohatý. Sestra Dana
Michael Robert Hainke - kamarád z dětské party od Angela Reeda, známého spíš jako A.R. , protože vymýšlel ďábelské plány a andělské jméno k němu nešlo. Taktéž hodně chytrý a hodně na holky, využívá svého vzhledu, ctí pravidlo ošustit opustit a Angela, protože o něj nemá zájem ho fascinuje a připomíná mu holku, kterou kdysi viděl s A.R ale neví, že je jeho sestra. Angela se skoro do patnácti mistrně maskovala za mladšího bráchu A.R. a toulala se s tou tlupou. Díky tomu vznikne sázka ohledně chlap by o tebe kolo neopřel. Léto před nástupem na střední nejede Angela na tábor, kde se A.R. seznámí s Blackem, ve kterém vidí schopného kluka, kterému by byl ochoten představit svou milovanou sestru, o které si nemyslí, že by nebyla schopná sbalit chlapa, právě naopak se o ní bojí, aby neskončila v pařátech nějakého Hainkeho.
Philip - Blonďák, hnědé oči, křivý nos, pihy, kulatý obličej. Ne tak vysoký jako Hainke a Kiro
Dan - Mohutný, vysoký stejně jako Kiro, tmavé vlasy, tmavé oči, blbý
oba dva jádro partičky spratků.Tak takto nějak vypadá kostra celého příběhu. Moc dobře vím, že příběh není dokonalý a je v něm jistě plno chyb, překlepů a interpunkční znaménka mi pramálo říkají a často žijí podivným životem, jako obrázky z HP. Vím, že Angela prožila dva pátky po sobě, doufám, že i přesto vás to neodradilo, ani při editaci mě nenapadlo, jak to vyřešit. Stejně jako všechny práce, které jsem napsala postupně kontroluji a „edituji" i tento příběh jsem projela a jistě neviděůa ještě jednu tununu všemožného.
Krásný podzim/zimu/jaro/léto, podle toho, kdy čtete příběh. Přeji s tímto letním, Výhodným obchodem.
- Edit. 18 -
ČTEŠ
Výhodný obchod
Teen FictionZa krásný cover vděčím @amarasmile, děkuji. Jsem malá, prsatá, dlouhovlasá, okatá holka. Vlastně bych mohla být model pro nějakou manga postavičku. Jen nemám žádnou super-power. Maximálně co jsem, tak blbá na skoro všechny předměty, neumím plánovat...