Kiro Black, se díval za rudým sportovním autem, mizejícím ze školních pozemků.
„Já té ženě zabila syna. Má na to právo. Nezasahuj."
Tyto slova, které slyšel od An, mu letěla hlavou. Otočil se celý bledý k jejím kamarádkám:
„Co to An, říkala?"
Nemohl uvěřit, že slyšel to, co slyšel.
„To co jsi slyšel, Kiro. Nemáš se do toho plést! Pokud bude schopná, řekne ti to."
Otočila se k němu zády Jane a táhla sebou Cristal. Ta se jí vytrhla a otočila se ještě k němu:
„Buď opatrný. Určitě jsi si sám všiml, že naše, Angela Reedová. Ný. Není úplně v pořádku. Pokud to budeš chtít vytáhnout z nás, tak na to zapomeň. Protože ani my dvě nevíme úplně všechno."
Kiro se díval na odcházející záda dvou nestejně vysokých dívek. Jeho maličká, An, někoho zabila? Kluka? Nechá jeho matku, aby s ní zacházela hrubě a ještě jí brání? Poprvé v životě pocítil, co je to úzkost a strach z neznámého. Žeby to byl onen, Bad Boy, o kterém mu vyprávěla? Sakra tolik by si potřeboval s někým o tom pokecat, ale s kým? V jeho třídě byli všichni zaměření na svůj osobní úspěch, většina z těch lidí ještě ani nezjistila k jakému pohlaví patří, nebo jakou sexuální orientaci mají.
Hainke, není právě člověk, s kterým by chtěl sdílet nějaké osobní problémy, protože je to prvoplánovitý prevít, co bodne kudlu do zad, když se mu podaří dosáhnout svého. A jak by mohl říci rodičům, že holka, kterou se snaží získat, někoho zabila?
Angely, táta.
Vytočil číslo na Roberta Reeda:
„Dobrý den pane, ano Kiro. Jen jsem se chtěl zeptat, dneska u školy An, vyzvedla nějaká Daniela. Dobře pane, rozumím. Na shledanou."
Díval se na zčernalou obrazovku svého smartu.
V moment, kdy zmínil jméno Daniela, změnil se hlas pana Reeda:
„Kiro, musí ti to říci ona. Nic ti neřeknu, takže nemá cenu se ptát. Rozumíš?"
Jen co souhlasil, telefon oněměl. Nikdy by nedokázal říci, jak velké tajemství slečna Reedová skrývá. Netušil, že ti co jí chrání, jsou k ní tolik loajální, že mu odmítnou podat jakékoliv vysvětlení.
A.R. se kterým se seznámil to léto, než nastoupil na střední, kterou mu doporučil, mu teď sakra chyběl.
Jeho cynický pohled a důvtipná mysl. To, že byl pěkný prevít o tom žádná, o tom se přesvědčil, během těch tří týdnů, kdy mu obrátil život naruby a z usedlého, tichého intelektuála vykřesal idola dívčích kalhotek. To, že s ním ztratil kontakt, jej mrzelo čím dál víc a An, zná tu, která s ním škodila, ale ona se o tom nechce bavit.
Myslel si, že už nikdy nedá ty oči dolů, kolikrát je obrátila v sloup. Nikdy by se to nedozvěděl, kdyby jí nenašel jak čte vzkaz od A.R. a vypadá, jak kdyby viděla ducha.
Ducha loňských prázdnin, tak to nazvala. Co se jí tam asi stalo, že na to myslí, jako na horor, na který by nejraději nemyslela?
(Nedělní indície, tak co napadá vás něco? Čekali jste, že má Ný takovéto tajemství jak se s tím popere Kiro?)
- Edit. 18 -
ČTEŠ
Výhodný obchod
Teen FictionZa krásný cover vděčím @amarasmile, děkuji. Jsem malá, prsatá, dlouhovlasá, okatá holka. Vlastně bych mohla být model pro nějakou manga postavičku. Jen nemám žádnou super-power. Maximálně co jsem, tak blbá na skoro všechny předměty, neumím plánovat...