Atunci când am început această călătorie nu am plecat de la ideea de a face toate aceste gânduri publice. Țin minte că anul trecut, pe vremea aceasta, colega mea de cămin a fost nevoită să plece, iar eu am rămas singură și mă plictiseam teribil. Adoram și încă ador să citesc cărți, nu-mi mai pot imagina viața fără ca ele. Așa a început și această aventură.. cu idei multe, cu puțină stângăcie și cu un pic de dorință am așternut primele rânduri pe hârtie. Îmi amintesc că am tăiat de mii de ori propoziții întregi, până m-am gândit că mi-ar fi mult mai ușor dacă aș scrie pe tabletă... iar încă de atunci au prins ,,viață" primele personaje.
Am avut multe momente în care m-am îndoit de mine, de stilul meu și de modul în care am conturat personajele. Au existat situații în viața mea care m-au împiedicat pentru o lungă perioadă de timp să pun totul pe pauză, iar atunci când am revenit mi-am dat seama că ador ceea ce fac, că aici sunt în lumea mea și că sunt invincibilă.
Sunt conștientă că această carte/proiect/ lucrare (numiți-o cum vreți voi), nu este pe placul tuturor din cauza sau datorită subiectului ales. Primele mele capitole sunt mult mai slabe decât îmi place să cred că am reușit să le scriu pe ultimele. Poate că am reușit să evoluez sau poate că doar mi-am luat pasiunea mai în serios, naiba știe!? Haha
Poate că mă veți judeca pentru modul în care am încheiat lucrurile, dar am vrut să fiu eu până la sfârșit, am vrut să vă împărtășesc bucăți din sufletul meu și să vă ofer măcar puțin din mine. Ar fi fost nedrept față pe propria mea persoană să mă abat de la drum! Atunci când am pornit această aventură am avut niște idei principale, pe care mă bucur din suflet că am reușit să le ating!
Vreau să vă mulțumesc tuturor pentru tot ce ați făcut pentru mine, pentru că m-ați votat, m-ați comentat, m-ați susținut și m-ați împins de la spate atunci când aveam nevoie. Cum îmi place mie să spun atunci când mă refer la voi, prietenii mei, sunteți cu mult peste așteptările mele! Iremediabil și irevocabil!
Acum va urma o lungă listă de mulțumiri și sper din suflet să nu omit pe cineva!
Perfecta mea F, @AdelaidaNeagu, fără tine nu cred că aș fi ajuns aici! Mai mult decât oricine m-ai susținut chiar și când nu meritam! M-ai ajutat să corectez, m-ai ajutat să înțeleg cum să nu mai fac varză timpurile, mi-ai citit capitolele înainte și m-ai tras de mânecă atunci când exageram și o luam pe câmpii, dar lăsând partea ,,tehnică", vreau să-ți mulțumesc că exiști în viața mea! Fără tine nu aș fi reușit să ajung aici și să duc povestea în acest punct. Sfaturile tale de aur au fost exact ce aveam nevoie și nu voi avea niciodată cuvintele necesare pentru ați mulțumi corespunzător.
Surioara mea mai mare, @IsabelaFlorea, în primul rând mi-e extraordinar de tine și sper să ne revedem vara asta! Mulțumesc că ai crezut în mine atunci când nimeni nu a făcut-o, mulțumesc că ai rezonat cu personajele mele și m-ai impulsionat mereu să nu renunț. Sincer, mi-a cam fost frică de urecheala pe care mi-ai promis-o! haha I super hug you! <3
Amiguis, @Nieves_Joy, în ziua în care ai început să citești la mine, îți jur că am fost super fericită, deoarece ai fost a treia persoană care a început să-mi citească cartea, m-ai susținut și ai avut încredere în mine atunci când alții s-au dat la o parte. Mereu m-ai îmbărbătat și m-ai sfătuit să scriu așa cum îmi place mie, cum simt și cum vreau, fără a mă gândi la ce spun cei din jurul meu. Ai fost mereu acolo când am avut nevoie și mi-ai dat un șut în fund ca să merg înainte. Mulțumesc pentru tot și abia aștept să ne revedem la lansarea cărții tale!
CITEȘTI
Pleacă, dar nu mă uita! (Finalizată)
General FictionIubirea lui era toxică, iar atingerea sa devenea din ce în ce mai periculoasă. Eu eram prea îndrăgostită ca să-mi pot da seamă cât de mult mă rănea. Îl iertam pentru fiecare greșeală făcută, până când greșeala începusem să fiu chiar eu. Totuși, ce e...