פרק 1

1.4K 36 4
                                    

"נוסעים יקרים המטוס ינחת בעוד מספר דק ביעד שלנו ניו יורק נא לשבת במקומות עד הנחיתה תודה" אמרה הדיילת
"היי קומו בנות" אמרתי לבנות והן נחרו בבוז.
"בסדר קמנו לחץ" אמרה נועה בעייפות.
"תני לה נועה הגענו למקום שהיא הכי אוהבת" אמרה ליהי.
"פה נחגוג יום הולדת 16" אמרתי בהתרגשות תמיד רציתי לטוס לניו יורק, ההורים שלנו לא הסכימו לנו אז נסענו לבד כן כן איך ילדות בנות שש עשרה יכולות לסוע לבד עברנו את גיל 16 ועכשיו אנחנו צריכות לחגוג עוד מעט הסילבסטר ואנחנו נחגוג אותו כאן בניו יורק
"תמיד שנאתי שדות תעופה" אמרה נועה.
"אוי נו נועה מספיק להתלונן לא בכל יום יוצא לך להיות כאן בניו יורק" אמרה ליהי והסכמתי איתה.
"במקום זה אולי נלך לאכול משהו אני רעבה" אמרתי והן הסכימו איתי והלכנו למקדונלדס לאכול ציפס חולה על ציפס.
"אני אזמין מה אתן רוצות" אמרתי.
"את מה שאני תמיד מזמינה" אמרה נועה וגילגלתי עיניים וליהי אמרה סלט.
חיכיתי להזמנות וכשהם הגיעו אז קראתי לנועה שתבוא לעזור לי וברגע שההסתובבתי להביא לה את המגש איזה אדיוט אחד נתקע בי וזה נשפך עליי.
"אעא!" אמרתי כי זה היה קר.
"אוי אני מצטער את בסדר?" שאל אותי אותו בחור והוא היה חתיך.
"היא נראית לך בסדר?" הגיעה נועה בחוסר טאקט מושלם.
"נועה הוא התנצל וזה היה תאונה" אמרתי לפני שיהיה כאן דרמה.
"אם את אומרת" אמרה ודפקה לאותו בחור מבט.
"ליאם הכל בסדר פה?" הגיע עוד בחור חתיך ששאל אותו, אז קוראים לו ליאם.
"כן רק התנגשתי בבחורה הזאת" אמר ועיצבן אותי הבחורה הזאת ונועה קלטה את זה.
"הבחורה הזאת  תקשיב יש לה שם מה זה הבחורה הזאת?" אמרה נועה.
"לא הבנתי מה את רוצה מחיי" אמר ליאם.
"שתתחיל לכבד בחורות"אמרה נועה.
"אם היה לה בעיה היא הייתה אומרת" אמר ליאם.
"אוי נו די כבר כן הייתה לי בעיה עם זה סבבה פשוט נועה הקדימה אותי" אמרתי.
"אהה מצטער איך קוראים לך?" שאל ליאם.
"קוראים לי לי-" באתי להגיד והחבר שלו קטע אותי.
"מי את חושבת שאת מדברת ככה לליאם חמודה" אמר בפנייה לנועה.
"את החמודה הזאת אתה יכול להגיד לאמא שלך לא לי אני שונאת גברים שחשים על נשים כמוך" אמרה נועה.
"תקשיבי רק בגלל שאת יפה את חושבת שיש לך את הזכות לדבר ככה אל אנשים מלמעלה?!" אמר החבר ההוא בכעס כלא מאמין.
"מה אני לא סנובית!" אמרה בכעס.
"לא את מתנשאת" אמר.
"זהו אני הורגת אותו" אמרה נועה ולקחה אל הפוטטו שהזמינה וזרקה עליו.
"זהו אני הורג אותה" אמר החבר וזרק עליה ציפס והם התחילו מלחמת אוכל באמצע המסעדה כמו איזה צמד פאדחנים והמאבטחים הוציאו את כולנו כולל את ליהי העייפה.
"אני שונאת אותך אייש" אמרה נועה בצעקה והסתלקה עם ליהי.
"גם אני שונא אותך" אמר החבר והתחפף גם.
"דילן כל כך ילדותי לפעמים" אמר ליאם.
"כן גם נועה" אמרתי.
" עדיין לא אמרת לי את השם שלך" אמר ליאם.
"ליאל" אמרתי.
"היי ליאל השמות שלנו ממש דומים אין  אני ואת ממש זיווג משמיים" אמר והסתכלתי עליו במבט של חיי בסרט.
"ממש לא אני אפילו לא מכירה אותך ואנחנו גם לא ניפגש יותר" אמרתי לו בטון קצת שטותי.
"אין לדעת"  ליאם וחייך אליי.
"טוב אני עפה" אמרתי ונופפתי לו לשלום

Too Beautiful for youWhere stories live. Discover now