פרק 2

783 27 2
                                    

"אני הולכת להתקלח איכס" אמרה נועה בעצבים שראתה חתיכת ציפס בשיער שלה וצחקתי.
"תגידי ליאל עכשיו שאני חושבת על זה, לא קר לך כאילו לא התביישת שדיברת עם החתיך ההוא עם העיניים החומות, הוא הגניב לך מבטים לשם" אמרה ליהי.
"מה לאן?"שאלתי והיא סימנה לי להסתכל על החולצה וראיתי שהיא שקופה! וואט דה פאק, הוא בהה לי בחזה הסוטה?! איכס.
"יואוו למה לא אמרת לי?!" אמרתי.
"חשבתי ששמת לב" אמרה ליהי.
"סוף סוף להרגיש אישה שוב" אמרה נועה בדרמטיות שיצאה מהמקלחת מסודרת ומטופחת עם החלוק שלה.
"עכשיו אני" אמרתי עצבנית ונכנסתי למקלחת.
"מה יש לה?!" אמרה נועה לליהי.
"תקשיבו היום בערב יש מסיבה במועדון החדש אנחנו חייבות ללכת" אמרה ליהי.
"טוב אבל צריך לסכם על מישהי שלא תשתכר הלילה" אמרתי.
"סורי בנות אני כל כך הולכת להשתכר אני צריכה לשכוח את מה שקרה לי היום" אמרה נועה שמרחה לק ג'ל שחור על הרגליים.
"לא חשבנו שאת תישארי פיקחת כוס אחת והלכת לאיבוד נונה" אמרה ליהי וצחקנו.
"אוף די תפסיקו לצחוק עליי, המגעיל הזה אני רוצה לרצוח אותו" אמרה נועה.
"דרך אגב קוראים לו דילן" אמרתי.
"לא אכפת לי איך קוראים לו, הוא העז לפגוע בי בגללו איבדתי את התיליון שלי" אמרה נועה שדמעה זלגה על לחייה.
"נועה.." אמרנו.
"יש לתליון הזה הרבה משמעות בשבילי.." אמרה נועה וחיבקנו אותה.
-נ.מ ליאם-
"מה נסגר ליאם, נפלת כל כך קשה לילדה ההיא?" אמר דילן.
"מה קשור?, השם שלה פשוט מוכר לי מאיפה שהוא" אמרתי וראיתי משהו שנתפס בשרשרת של דילן.
"מה זה דילן? יש לך משהו בשרשרת" אמרתי והוא קלט שמשהו הסתבך בשרשרת שלו.
"מה זה?, תיליון?" אמר דילן.
"לא יודע אבל זה נראה של בנות" אמרתי.
"זה בטח של הילדה המשוגעת ההיא, אני חושב שזה עונש מספיק טוב בשבילה" אמר דילן ושם את זה בכיס שלו.
"אוי כל כך ילדותי" אמרתי.
"מה שתגיד מתי הארי צריך לחזור?" אמר דילן.
"מאיפה לי, הוא בטח יספר לנו או שיבוא בהפתעה בכניסה הדרמטית שלו" אמרתי בגיחוך.
"מישהו קרא בשמי?" הגיע הארי עוד פעם עם הקטע המלודרמטי שלו.
"הנה הגיע הקוף" אמר דילן.
"היום הולכים למועדון החדש שמעתם?" אמר הארי ותכלס הגיע לנו קצת חופש.
"סבבה" אמרתי והלכתי לישון.
-נ.מ ליאל-
"נו נועה" אמרתי בזמן שסידרתי את העקבים השחורים שלי. סידרתי את השמלה מול המראה, לבשתי שמלה בצבע ירוק חאקי כזה, עד לאמצע הירכיים עם צוקר מחובר לשמחה בצורה של טבעת.
"שנה?" אמרה ליהי הוסדרה את הגופייה שלה, היא לבשה שורט בהיר וגופייה בצבע אפרסק משוחררת כזאת.
"זהו באתי רק שמתי אודם" אמרה נועה והיא לבשה גופייה לבנה קצרה משוחררת וחצאית עור שחורה גזרה שמגיע עד לירכיים וקוקו גבוה.
"טוב שזהו" אמרתי.
"רגע צריך לקחת מפתחות כסף לכו תדעו יש פה פורצים בימנו" אמרתי ולקחנו פלאפונים וכולי ויצאנו למסיבה.
"בטוחה שזה פה ליהי?" שאלתי.
"עם הנהג המונית הזה הוריד אותנו רחוק מדי" אמרה ליהי.
"טוב בואו נזוז" אמרה נועה והתחלנו ללכת.
היה חשוך וכל הזמן הרגשתי כאילו מישהו מסתכל עלינו.
"תגידו אתן לא מרגישות כאילו מישהו עוקב אחרינו?" אמרה ליהי.
"אם יש לך אומץ תצא חתיכת פחדן" אמרה נועה כמו איזה סתומה.
"שתקי" אמרתי.
"לא רוצ-אעאעא" נועה פתאום צעקה ותפסו אותי מאחור וגם על ליהי ונועה.
"מה זה מה אתם רוצים מאיתנו?" שאלתי.
"את לא צריכה לדעת" אמר אותו איש וזרק אותנו בסמטה מוזרה.
"אמא" אמרה נועה והתפללתי שלא יקרה מה שאני חושבת שיקרה

Too Beautiful for youWhere stories live. Discover now