פרק 10

401 12 2
                                    

דילן.
"זה אבא שלי" אמרה ליהי.
"אל מה את מדברת? אבא מה הולך כאן?" שאל דילן ונאנחתי.
"אני לא אבא שלך ליהי, אני אחיו התאום" אמרתי והייתה שתיקה של כמה שניות.
"מה?!" צעקו כל השישה.
"אז אני ואתה" אמרה ליהי.
"בני דודים?!" אמר דילן.
"טוב רציתי לדבר איתך דילן, אני אתקשר אליך היום אחר ונדבר טוב?" שאלתי והוא הינהן וברחתי משם.
-נ.מ דילן-
"בעיות עם ההורים מה?" שאלה נועה ונאנחתי.
"טוב כבר מאוחר אני הולכת לישון" אמרה ליאל והלכה עם ליהי.
"גם אנחנו נלך" אמר ליאם והלך עם הארי.
"טוב אני ג-" אמרה נועה ותפסתי לה את היד.
"מה קרה?" שאלה ומשכתי אותה לחיבוק.
"מה אתה עושה?" שאלה ובאה לדחוף אותי.
"את יכולה לחכות איתי רגע ככה?" שאלתי אותה והיא החזירה לי חיבוק.
-נ.מ נועה-
בטח השתגעתי, זה חייב להיות זה כן, אוי נו למה חיבקתי אותו בכלל?! באתי להחליף בגדים ונפלא לי מהמכנס שרשת של מנעול.
"מה זה?, אה נכון רציתי לפתוח את זה" אמרתי וחיפשתי מפתח ונזכרתי שהשרשרת שלי היא בצורת מפתח.
"יש מצב ש-?" שאלתי ובאתי להכניס את המפתח למנעול הזה והדלת נפתחה בגסות על ידי אתם יודעים כבר.
"לא לימדו אותך לדפוק על דלתות?" אמרתי לדילן והוא לא ענה ולקח לי את השרשרת של המנעול.
"היי תחזיר לי את זה!" צעקתי עליו והוא פשוט התעלם ממני ויצא מהחדר.
"היי מה קורה כאן?!" שאלה ליאל.
"הוא השתגע!, תחזור לכאן!!" צעקתי עליו והוא יצא מהבית ויצאתי אחריו במהירות והוא זרק את השרשרת לכביש.

"לא מה אתה עושה?!" צעקתי ורצתי לקחת את זה מהכביש והייתה תפירה חזקה של מכונית ושוב זה קורה, פתאום הכה בי פלשבק שלא ידעתי על קיומו.

-פלשבק-

"אמא אמא קומי בבקשה, תתעוררי" בכיתי כשהייתי פצועה ואמי הייתה עדיין ברכב.

"תברחי ילדה שלי מהר" אמרה אמי והתחלתי לבכות.

"לא אני לא יכולה לעזוב אותך כאן בבקשה אמא" אמרתי והיא הניחה את ידה על הלחי שלי.

"את חייבת לשרוד יפהשלי, תחפשי את אלי" אמרה אמי.

"אלי? מי זה?" שאלתי.

"הוא היחיד שאני יכולה לסמוך עליו, את, הוא אוהב אותך כמו הבת שלו, בבקשה" אמרה אמי.

"אבל אמא" אמרתי והיא דחפה אותי.

"אני אוהבת אותך" אמרה ועצמה את העיניים שלה.

"אמא?" אמרתי והיא לא ענתה לי התחלתי לבכות בצער וכאב.

"היי את, תעצרי שם" אחד מהאנשים שהיו קשורים לתאונה קראו לי והתחלתי לרוץ, הלכתי לבית של דוד אלי, רצתי ורצתי אבל אני נפלתי באמצע הרחוב ואיבדתי הכרה.

"היי נועה" פתאום היה ילד אחד.

"מה זה?" שאלתי אותו והוא הביא לי השרשרת שלי.

"זאת ההבטחה שלנו, לי יש את המנעול ולך יש את המפתח, שתחזרי מהטיול שלך אני אחכה לך" אמר הילד.

Too Beautiful for youWhere stories live. Discover now