מצטערת על האיחור אבל אלה פרי הסיום של הסיפור אז תהנו❤
-נ.מ ליאל-
אני תוהה אם גם לי יהיו הזיות שאהיה בהיריון" אמרתי.
"לא זאת נראה לי רק נועה" אמרה ליהי.
"נועה תתעוררי" אמרתי.
"אמאלה ליאל את כאן? את חיה? היה לי חלום מטורף שאת מתת ושאלי בא להרוג אותי לא יודעת למה נזכרתי הבחור הזה יואו שהיה מלחיץ" אמרה נועה.
"טוב דבר ראשון הכל בסדר נועה,עכשיו אנחנו צריכות ללכת לחגיגות שלנו,התחתנו היום וואוו" אמרה ליהי.
"צודקת יאללה בואו נזוז" אמרתי ונועה עמדה.
"מה קרה נונה?" שאלה ליהי.
"כואבת לי הבטן" אמרה.
"אומייגאד תשבי שנייה תירגעי" אמרתי לה.
"השתנתי על עצמי? אמאלה יואו זה כואב איה" אמרה נועה.
"אומייגאד נועה נראה לי את יולדת" אמרתי.
"אין סיכוי נשאר לה עוד חודש" אמרה ליהי.
נ.מ נועה
"בנות בואו נצא מכאן אני חייבת לנסוע לבית חולים אחחח" אמרתי והן משהו אותי בשני הידיים ויצאנו משם ודילן והבנים באו אלינו ביחד עם ההורים שלנו ואייל השוטר.
כולכם בסדר?" שאל אייל והבטן שלי התחילה לכאוב.
"איההה, כואב לי איההה, דילן נראה לי אני יולדת" אמרתי והתחילו לרדת לי מים.
"איך זה יכול להיות נשאר לה עוד חודש" אמר דילן.
"הלכתי לחמש דקות מה קורה כאן?" שאלה שיראל.
"סיפור ארוך,אני יולדת אעאעאע" אמרתי ודילן הרים אותי וההורים שלנו הפעילו את הרכב וליאל אמרה שהיא תטפל בשאר ותבוא לבית חולים.
"תירגעי יפה שלי,תנשמי עמוק" אמר דילן.
"זה קשה וואי דילן אני לא יכולה" אמרתי.
"את יכולה בת שלי תהיי חזקה" אמר אבי והגענו לבית חולים והביאו לי אלונקה וישר הכניסו אותי לחדר לידה ודילן נכנס איתי.
"אני איתך יפה שלי הכל יהיה בסדר" אמר והתחלתי לבכות.
"מה יש לך" אמר דילן.
"אני פוחדת, אם יקרה משהו רע? אם משהו ישתבש? אני לא מצליחה להפסיק לחשוב על זה" אמרתי.
"לא יקרה שום דבר רע,נכון שאת אמורה ללדת חודש הבא אבל בגלל שזה תאומים אז זה נורמלי שזה מקדים" אמרה המיילדת.
"אל תדאגי כולנו כאן איתך" אמרה אחות שנראית בגילי.
"אן אני מביאה לך את הילדים ואת עושה את השאיפה ובודקת שהכל טוב הבנת?" אמרה המיילדת.
"כן" אמרה האחות שקוראים לה אן.
"את מיילדת חדשה?" שאלתי.
"אחות מתלמדת" אמרה.
"זאת הלידה הראשונה שלי " אמרתי בלחץ.
"יפה שלי,אני פה איתך את חזקה אני אוהב אותך" אמר דילן ונתתי לו נשיקה מהירה.
"יאללה מוכנה שלוש שתיים אחת תדחפי חזק" אמרה המיילדת ופשוט התחלתי לצרוח זה כאבי תופת.
"אני לא יכולה" אמרתי.
"את יכולה, את חזקה, אנחנו הופכים להיות משפחה נועה" אמר דילן והרגשתי שמשהו יוצא ממני ושמעתי בכי.
"איזה ילד יפהפה יש לכם, זה בן מזל טוב" אמרה המיילדת.
"ישש" צעקתי.
"קדימה לשני מוכנה?" שאלה ופשוט דחפתי שייצא התאום השני וגם שם הסכמתי לעצמי לנשום ששמעתי בכי.
"זאת ילדה,יש לכם תאומים אחים" אמרה המיילדת ולקחו את התינוקות לאיפה והלבשה וכאלה וראיתי את דילן בוכה.
"יפה שלי מה קרה?" אמרתי מותשת בזמן שבדקו אותי גם.
"אני אוהב אותך" אמר ונישק אותי.
"אחמ,סליחה שאני קוטעת אתכם,הזה התאומים שלכם" אמרה אן ונתנה לי ודילן את התאומים שהפסיקו לבכות ברגע שהיו בידיים שלנו.
"איזה יפים הם, הם קיבלו את צבע העיניים שלך" אמרתי בהתרגשות.
"ואת השיער המתולתל גלי שלך" אמר דילן.
"ניקח אותם לתינוקייה ושיכירו את הסבים שלהם קצת והדודים, ואותך נעביר לחדר רגיל בסדר?" שאלה אן.
"כן תודה אן ואיך קוראים לך?" שאלתי.
"לילך" אמרה המיילדת .
"תודה לילך" אמרתי ואן יצאה עם התאומים.
-נ.מ סופיה-
כולנו יושבים מחוץ לחדר לידה ושמענו את נועה צועקת מכאבים.
"מסכנה שלי מה עושים לה שם?" אמרתי.
"תירגעי סופי, היא תהיה בסדר" אמר לוק, כן הפכנו לידידים טובים.
"צודק זאת נועה אחרי הכל" אמרתי בחיוך ושמענו את הבכי של התינוקות ואבא של נועה וליאל וליהי התחילו לבכות.
"נועה אמא אני לא מאמינה" אמרה שיראל.
"אני גם" אמרו ליאל וליהי ויצאה בחורה יפהפייה אוחזת שתי תינוקות מושלמים.
"אתם המשפחה של נועה ודילן סמית'?" שאלה.
"כן אנחנו הסבים" אמרו אלון ורם והחזיקו את התאומים.
"איזה ילדה יפה" אמר אבא של נועה.
"והגברבר הזה מושלם" אמר אבא של דילן.
"יש לה תאומים אחים?, נועה נהנית מכל העולמות" אמר לוק.
"אפשר לראות אותם?" אמרתי והיא הסכימה וראינו אותם יש להם את העיניים כחולות אופרות של דילן והשיער החום גלי מתולתל של נועה, כשהם יגדלו הם יהיו דוגמנים.
"אני צריכה לקחת את התאומים לתינוקייה אז תוכלו לראות אותם מאוחר יותר, העבירו את נועה לחדר נפרד, אז אתם יכולים לפגוש את שניהם שם" אמרה הבחורה.
"ברור" אמרתי ורצנו אליה וראינו אותה ואת דילן יושבים ביחד במיטה שלה.
"נונה" ליהי הראשונה שקפצה עליה וכולנו אחריה.
"אאוץ אנשים כרגע ילדתי" אמרה.
"כן, ילדת, את קולטת?" אמרתי.
"לא, וזה היה כואב אחושילינג כל פלג הגוף התחתון שלי משותק בעיקרון" אמרה נועה ואביה ואלון התקדמו אליה וחיבקו אותה ואת דילן.
"תודה לכם הנכדים היפים האלה" אמר אביה של נועה.
"די ראיתם שבסוף זה בן ובת?" אמרה נועה.
"אז אף אחד מאיתנו לא ניצח" אמר דילן.
"הם יפהפיים" אמרה ליאל בבכי.
"די לילו למה את בוכה" אמרה נועה וחיבקה אותה.
"זה פשוט מרגש" אמרה ליאל.
"טוב, אני מצטערת להרוס לכם את הכיף אבל נגמרו שעות הביקור, רק בן אדם אחד יכול להישאר איתה וזה נראה לי מין הסתם בעלה, אז בבקשה?" הגיעה האחות היפה ממקודם.
"כן" אמרנו ונפרדנו מכולם ולוק נתן לי טרמפ הביתה.
"יואו איזה חמודים הם, בא לי גם תינוקים משלי" אמרתי.
"ברור אחרי שרואים אותם זה עושה לך חשק" אמר לוק.
"נועה הילדותית והקטנה הפכה לאמא, לא יאמן" אמרתי.
"כן, הילדה הזאת הפכה לאמא, בגלל זה אהבתי אותה, יש לה אש כזאת שקשה שלא להתאהב בה" אמר לוק ומודה שזה עיקצץ לי קצת בחזה, בארבע חודשים האחרונים בילנו מלא ביחד, ונראה לי שפתחתי אליו קראש קטן, רק קראש.
"כן אני מניחה" אמרתי.
"אבל אני לא כבר לא מאוהב בה" אמר לוק.
"מה? יש לך חברה ולא סיפרת לי?" אמרתי.
"לא, הבחורה הזאת עדיין לא חברה שלי" אמר לוק והגענו לבית שלי.
"טוב, אני מאחלת לשניכם בהצלחה" אמרתי ויצאתי מהרכב שלו.
"את לא רוצה לדעת מי זאת?" אמר לוק ולא הסתובבתי אליו.
"לא, תהיו מאושרים כבר אמרתי לך" אמרתי ובאתי לצלצל בפעמון הדלת בבית שלי והוא סיבב אותי אליו.
"היי" אמר ולא רציתי להסתכל עליו, עוד פעם הולך להישבר לי הלב.
"למה תמיד הכל קשה איתכן הנשים, אין לי כוח להסברים" אמר לוק והצמיד אותי אליו לנשיקה והייתי בהלם.
"מה? למה?" אמרתי.
"את הבחורה שדיברתי עליה, אני אוהב אותך, או יותר נכון התאהבתי, ואני רוצה לשאול אותך אם תסכימי לצאת איתי?" אמר לוק.
"מה אתה חושב?" אמרתי והסתובבתי, הלכתי כמה צעדים והסתובבתי מהר אליו וקפצתי אליו לנשיקה.
"ברור שכן" אמרתי.
"יש!" אמר לוק וצחק ופשוט סובב אותי באוויר, איזה כיף להיות מאוהבת, ככה מרגיש לצאת עם בחור שאוהבים ובנוסף אוהב אותך.
YOU ARE READING
Too Beautiful for you
Teen Fictionגיל שש עשרה חלומה של כל נערה מתבגרת כך גם חשבו הבנות ולכן טסו לניו יורק בשביל לחגוג את ה-sweet sixteen הכי טוב בעולם אך מפה לשם התכנון לא יוצא כמו שהן ציפו לו והן נתקעות בחו''ל בלי כסף, בית או אוכל עד שמגיע להן הצעה שהן לא יוכלו לסרב לה