פרק 37+38

204 6 0
                                    

-נ.מ ליאל-

חזרנו הביתה אחרי שכל אחת מאיתנו בחרה את השמלת כלה המושלמת והיינו עם נייל ולואי שרבו עם נועה ודילן כדי שתפסיק לסיים את האוכל, טוב היא אוכלת בשביל שלושה עכשיו, והיה צלצול בדלת.
"מי זה?" שאלתי והופתעתי לראות את שיראל, אומייגאד.
"שיראל?" אמרתי והיא חיבקה אותי.
"אומייגאד כמה זמן לא ראיתי אותך, כמעט שנתיים" אמרה והתחילה לבכות.
"כן, באמת עבר מלא זמן" אמרתי ונפרדנו מהחיבוק.
"חיפשתי אתכן מהרגע שחזרתי לארץ" אמרה שיראל.
"איפה היית?" אמרתי.
"ההורים שלי רצו שנחזור להודו, הייתי שם חצי שנה ואז עזבתי וטיילתי בעולם, ברומא, אמסטרדם, יוון, ספרד, והמקום האחרון שהייתי בו הוא דרום קוריאה, יש לי מלא דברים לנועה היות והיא מעריצה את אקסו וביטיאס כמוני, ואז גיליתי באינסטגרם שהיא בהיריון?! ומאורסת ולא הוזמנתי למסיבת אירוסין, אתן תמיד משאירות אותי מאחור" אמרה שיראל.
"מצטערת שיראל, קרו הרבה דברים בשנה האחרונה, או לדייק בשנתיים האחרונות,איך את יכולה לצפות שנזכר בך בדקה התשעים?" שאלתי אותה, אני קצת כועסת עליה על תשפטו אותי, כשהגענו לארץ, מלא כתבים ושוטרים עמדו בכניסה והיא בכלל לא אמרה לנו כלום, לא עשתה כלום, ופתאום משום מקום, היא חוזרת ומחבקת אותי ככה.
"מה יש לך ליאל?" שאלה שיראל.
"מה יש לי? שיראל, את לא חושבת עשית טעות? עשית את זה בשבילנו ובשביל הבנים את ההפרדה הזאת אני לא מאשימה אותך ולהפך אני מודה לך, אבל מה שקרה אחרי? היינו בהסגר במשך שנה שלמה, מנותקות מהעולם, ובכלל לא דיברת איתנו, לא חיפשת אותנו, ועשית טיול בחול, מה ציפית שנעשה?" אמרתי לה בכעס.
"ליאל, אל תכעסי עליי, אני באמת מצטערת-" אמרה ועצרתי אותה.
"לא, אני לא רוצה התנצלות ממך, אני פשוט רוצה שנדבר איתך שאני רגועה כזה, אז פשוט תלכי" אמרתי
"היי מה הולך כאן?" אמרה נועה שבאה עם דילן וראתה אותנו.
"שיראל מה את עושה כאן?" אמרה נועה בחוסר נוחות ודילן הגיע עצבני אל שיראל.
"למה באת? בשביל להפריד ביננו שוב?" אמר דילן.
"די אהוב, תירגע, הכל בסדר, אפילו שאנחנו מאורסים אתה עדיין פוחד שאעזוב אותך?" אמרה נועה.
"לא לזה התכוונתי" אמר דילן.
"אני בהיריון ממך, למה אתה חושב שארצה לעזוב? היי, עשיתי את הטעות הזו פעם אחת, לא אחזור עליה לעולם, אני נשבעת, בבקשה, אני רוצה שתבטח בי" אמרה נועה ושיראל רצה החוצה.
"שיראל" אמרתי ורצתי אחריה אבל היא נכנסה למונית ונסעה.
"אוח לא הייתי צריכה להגיד את כל זה" אמרתי.
"עשית מה שהיית צריכה לעשות יפה" אמר לי נייל.
"אם ליאם יידע שקראת לי ככה הוא יהרוג אותך" אמרתי לו והוא צחק.
"זה הסוד הקטן שלנו" אמר נייל ונכנסנו הביתה אבל ההרגשה הזאת, המציקה והכואבת עדיין צימררה אותי.
"אני מרגישה שאני צריכה לחפש אותה, אחרי הכל היא חברה שלי" אמרתי לנייל ונועה יצאה מהדלת.
"לאן את הולכת?" שאלתי.
"לחפש את שיראל" אמרה נועה.
"את לא יכולה במצב שלך" אמרתי.
"המצב שלי?ליאל אני לא חולה אני רק בהיריון" אמרה.
"אני אלך לחפש אותה בסדר, רק תחכו פה" אמר נייל.
"תעזור לה טוב?" אמרתי לו.
"תסמכי עליי" אמר נייל ונכנס לרכב שלו.

Too Beautiful for youWhere stories live. Discover now