~אחרי שבוע נ.מ ליהי~
נועה ודילן משתחררים היום סוף סוף מבית החולים, אם תשאלו אותי אני חושבת שיש בינהם משהו אבל נועה מכחישה הכל, בשבוע הזה יצא לי ולהארי להסתובב הרבה, עכשיו שאני חושבת על זה, אנחנו באמת מבלים עם זמן ביחד, אנחנו רואים סדרות בחדר שלי, כל בוקר הולכים לבית קפה והוא גם מלווה אותי לקניות ומסתובבים עם האופנוע שלו שלמדתי לאהוב עם הזמן, בתכלס מי שלא מכיר אותנו יכול לחשוב שאנחנו זוג, אני יכולה להגיד עכשיו בכנות, שלא הייתי מתנגדת להיות החברה שלו, אה! זאת אומרת לא אמרתי את זה איי טיפשה פשוט.
"מה את עושה שם ליהי? בואי לעזור עוד מעט הם באים" אמרה ליאל.
"רגע אני יעזור לך לתלות את השלט" אמרתי ועליתי על הסולם ותלינו את השלט.
"נראה טוב לא?" שאלתי יירשמו מהסולם ושמענו גיחוך.
"מה מצחיק הארי?" שאלתי.
"זה הפוך" אמר ונשפך מאחור.
"אוי נו" אמרה ליאל והלכנו לפרום את הקשר ושלי לא נפרם.
"זה תקוע!" אמרתי.
"זה הקשר שלך!" אמרה ליאל שפרמה את הקשר שלה כבר.
"איי נתקעתי" אמרתי אין לי מושג איך זה קרה אבל האצבע שלי הסתבכה עם החוט.
"היי מה את עושה? תעזרי לי!" אמרתי שראיתי את ליאל מצלמת אותי.
"לזכור את הרגע, נתקעה בקשר של עצמה" אמרה ליאל והתחילה לצחוק.
"מה קרה?" שאל הארי.
"הארי תעזור לי" אמרתי והוא עלה לסולם והיה מאחורי.
"איך עשית את זה בכלל?" שאל והתחיל לפרום את הקשר והשתחררתי.
"וואוו תודה" אמרתי וסובבתי את הראש שלי ורק עכשיו הבנתי כמה אנחנו קרובים, אני אפילו מרגישה את הנשימות שלו על הפנים שלי.-נ.מ ליאל-
"ליה-ממ" אמרתי ומישהו תפס לי את הפה.
"ששש, את הורסת להם את הקטע" לחש לי ליאם והסתכלתי עליה ועל הארי והם כמעט התנשקו!.
"יואו אני חייבת לצלם את זה" אמרתי אבל ליהי התרחקה ממנו וברחה לחדר שלה.
"אוי נו, נהרס להם הרגע, למה היא היססה?, מה אתה חושב לי-" אמרתי לליאם שקטע אותי בנשיקה.
"מה אתה עושה?, אני לא אוהבת שמשתיקים אותי בנשיקה!" אמרתי והנחתי את היד שלי על הפה שלי.
"מי אמר שניסיתי להשתיק אותך?" אמר ליאם בשעשוע.
"אז למה אתה ממשיך לנשק אותי?, אני לא חברה שלך אתה יודע" אמרתי.
"כי אני אוהב את זה" אמר ליאם והרגשתי את הלחיים שלי מתחממות.
"מה אתה אוהב את זה?" אמרתי בלחץ והשארתי את היד שלי על הפה שלי.
"אני אוהב לנשק אותך" אמר ונתן לי נשיקה על היד שהייתה מונחת על השפתיים שלי.
"אולי תגיד לי מה אתה רוצה ממני?!, אני לא אוהבת שאתה מנשק אותי מתי שאתה רוצה כאילו אני בובה" אמרתי בעצבים.
"אבל את לא בובה, אמרתי לך למה.." אמר והוא הלך במהירות ואני בטוחה שהוא הסמיק קצת, מה הוא אמר?, מתי הוא אמר?, מה פספסתי?, אוף עכשיו אני נמצאת במתח הזה ובדיוק הדלת נפתחה ונועה ודילן נכנסו ביחד עם נייל.
YOU ARE READING
Too Beautiful for you
Teen Fictionגיל שש עשרה חלומה של כל נערה מתבגרת כך גם חשבו הבנות ולכן טסו לניו יורק בשביל לחגוג את ה-sweet sixteen הכי טוב בעולם אך מפה לשם התכנון לא יוצא כמו שהן ציפו לו והן נתקעות בחו''ל בלי כסף, בית או אוכל עד שמגיע להן הצעה שהן לא יוכלו לסרב לה