פרק 19+20

285 13 1
                                    

-נ.מ נועה-

"לוק?, אתם מכירים" אמרה סופיה וניגבתי את הדמעות.

"כן, ברור, אתם לא מזהים אותה? היא נ-" לוק בא להגיד וסתמתי לו את הפה במהירות ולקחתי אותו הצידדה.

"אתה מטומטם. אני לא רוצה שהם ידעו שזאת אני" אמרתי.

"למה?" אמר לוק.

"כי ככה, כי ככה!, הוא בוגד" אמרתי.

"אבל את הולכת למסיבת אירוסין שלו, במוקדם או במאוחר, אתם תפגשו" אמר לוק.

"יודע מה?, אתה צודק" אמרתי.

"רואה?" אמר לוק בגאווה.

"כן, אני אתעמת איתם" אמרתי והלכתי אליהם.

"מה?!, לא חכי" אמר לוק אבל זה היה מאוחר מדי והעפתי לדילן סטירה.

"מה את עושה תגידי לי השתגעת?!" אמרה סופיה.

"אל תדאגי, גם בשבילך יש מנוולת!" אמרתי ותפסתי לה את השיערות בשיער ומשכתי לה כאילו חיי תלויים בזה וכל האנשים בשדה תעופה הסתכלו עלינו והשומרים הגיעו להפריד ביננו.

"מה יש לכן?!" צעק השומר.

"היא התחילה" אמרה סופיה.

"אני התחלתי, חצופה?!, אני אכסח אותך" אמרתי והעפתי את השומר ההוא ובאתי להתנפל עליה ודילן חסם אותי.

"תגידי מי את, למה את מתנהגת לארוסה שלי ככה" אמר דין.

"עכשיו היא הארוסה שלך?, אחרי שהיא בגדה בך?" אמרתי.

"על מה את מדברת?" אמרה סופיה.

"את יודעת טוב מאוד מי אני, אני הילדה המטומטמת שעמדה לידך שנישקת את דילן בפנים שלי, כן, אני הילדה ההיא, והפעם לא תשכחי את השם שלי, קוראים לי-" באתי להגיד ודילן קטע אותי.

"נועה, בשביל מה חזרת?, אין לך מה לחפש כאן, הקשר שלנו נגמר ברגע שעלית על המטוס ועזבת" אמר דילן.

"אליי-" אמרתי והוא קטע אותי.

"אין לך שום זכות לתקוף את הארוסה שלי, רגע לפני שאנחנו הולכים למסיבת אירוסין שלנו, היא לפחות לא עזבה אותי כאילו הייתי דבר חסר משמעות, עכשיו אני מאושר, אחרי תקופה שהייתי בדיכאון, גם לי מגיע להיות מאושר" אמר דילן ותפס את היד של סופיה.

"אתה חושב ככה?, יודע מה?, אני לא יודעת על מה חשבתי לעצמי שעשיתי דבר כזה שבאתי לחפש אותך בכלל, אתה חושב שזה קל?, אתה חושב שהיה לי קל ללכת ולעזוב?, אז לא, בשבילי זה היה קשה, לא היה יום שלא התחרטתי על זה, אבל היום בזכותך הבנתי שזה היה שווה את זה, שאני לא צריכה להתחרט על ההחלטה שלי, גם ככה לא הייתי כזאת חשובה לך אם אתה מתחתן בכזאת מהירות" אמרתי.

"נוע-" אמר דילן וקטעתי אותו.

"עכשיו אתה תקשיב לי, אתה באמת כפויי טובה, אילו ידעת מה היה מאחורי הבחירה שלי ומה ההשלכות שלה, לא היית מעז להסתכל לי בעיניים, אל תדאג, אני לא מאוהבת בך יותר, היום זה נגמר מבחינתי, אני לא מבינה איך יכולתי להתאהב במישהו כל כך קר, כל כך עלוב וכל כך חצוף כמוך" אמרתי.

Too Beautiful for youWhere stories live. Discover now