"הארי - שיראל, שיראל- הארי" אמרתי.
"נעים לפגוש אותך שיראל" אמר הארי.
"היי, אז מה ליהי?, יפה להיעלם מבלי לומר מילה הא? טיול של בנות שש עשרה?! מה זה האפליה הזאת?" אמרה שיראל, שיראל בת 17, היא הגדולה מבינינו.
"סורי שירו, פשוט היה לנו ריב עם ההורים שלנו שהדבר שהיה לנו בראש זה פשוט לברוח מהמקום הזה ואז הותקפנו על ידי עבריינים שגנבו מאיתנו המון ובסוף הם הצילו אותנו" אמרתי מבתכלת על הארי.
"אין לכן מושג מה הולך בארץ" אמרה שיראל רצינית.
"בואו נלך הביתה קודם" אמרתי והתקדמנו לבית.
-נ.מ ליאל-
הכנתי לנו שוקו חם והתיישבתי בספה ליד ליאם.
"למה את לא אומרת כלום?" אמר ליאם.
"כי אני יודעת שזה משהו שקשה לך להגיד, אז אני פשוט אחכה שתרצה לשתף אותי, אם אתה לא רוצ-" באתי להגיד והוא קטע אותי.
"זה קרה לפני שנה, שסיימנו יא'" התחיל להגיד ליאם.
"טסנו לברזיל ועשינו מסיבת חוף מטורפת, באותה תקופה היינו חבורה של 11 אנשים, אני, לואי, דילן, כריס, נייל, לוק, דילן, סופיה, אלינור, ג'ני וזאין" אמר ליאם.
"מי זה זאין?" שאלתי.
"החבר הכי טוב שלי, הוא תמיד יהיה החבר הכי טוב שלי, הוא איננו" אמר ליאם ופתאום נזכרתי באחי התאום איתן שנהרג בתאונת הדרכים ההיא לפני שנה.
"איך?" שאלתי.
"כולנו היינו בקרנבל שהיה באותו זמן, זה היה מדהים והיינו שיכורים, כולנו התחרטנו על היום הזה, הכל נהרס באותו יום, ליאון ואלינור בגדו בלואי, סופיה ודילן נפרדו כי היא בגדה בו, וזאין נהרג, לפני זה היינו מאוחדים, זאת הסיבה שלא רצינו לקשור קשרים עם אנשים שהם לא אנחנו, ואז אתן הגעתן, אני חושב שזה סימן, אתן התיקון שלנו, בזכותכן למדנו שאפשר לסמוך על אנשים אחרים ובנוסף להכל כל אחת ממכן הפכה להיות קרובה אלינו, לכל אחד מאיתנו יש את המועדפת עליו אבל הבנת אותי לא?" אמר ואת האמת התרגשתי ממש שאפילו ירדו לי דמעות כי הסיפור שלהם דומה כל כך לשלנו שזה מפחיד ומבלי לחשוב או משהו נישקתי אותו והוא היה מופתע כי עד עכשיו הוא זה שנישק אותי ונשמע שיעול מאחורינו והסתובבנו לדלת.
"הפרענו למשהו?" שאלה ליהי בטון שאני לא אוהבת.
"לא, לא" אמרתי וליאם התחיל לגחח וראיתי מאחוריה את שיראל?
"שירו!!" אמרתי וקפצתי עליה בחיבוק.
"לילו היי! תתביישו לכן, ככה השארתן אותי מאחור?!" אמרה שיראל.
"מצטערת" אמרתי והמשכתי לחבק אותה.
"טוב, אני לא יכולה לכעוס לנצח, איפה נועה?" שאלה שיראל ונועה נכנסה לבית מעולפת, בזרועותיו של לוק וליאם התקדם אליו ישר.
YOU ARE READING
Too Beautiful for you
Novela Juvenilגיל שש עשרה חלומה של כל נערה מתבגרת כך גם חשבו הבנות ולכן טסו לניו יורק בשביל לחגוג את ה-sweet sixteen הכי טוב בעולם אך מפה לשם התכנון לא יוצא כמו שהן ציפו לו והן נתקעות בחו''ל בלי כסף, בית או אוכל עד שמגיע להן הצעה שהן לא יוכלו לסרב לה