פרק 5+6

610 21 6
                                    

אני יודעת שלא העלתי מלא זמן אני בתקופת בגרויות ומתכונות אז אני ממש מצטערת❤ כפיצוי אשתדל להעלות מהר יותר אז עכשיו יש פרק כפול אז תהנו😌

"יש לך משהו שם, תגידי שטפת פנים?" אמר ועשיתי לו מבט כועס.
"מה אתה רוצה ממני מעצבן" אמרתי וסיימתי לבשל את השניצלים והנחתי על השולחן.
"את כועסת?" שאל ליאם.
"למה שאכעס? לא עשית לי כלום" אמרתי וכולם הגיעו לאכול.
"איפה נועה?" אמרתי והיא הגיעה עם דילן שניהם היו רטובים.
"מה קרה לשניכם?" שאלה ליהי.
"השתוללתם בבריכה הא?" אמר הארי בחיוך ממזרי.
"מה נראה לך?, רבנו ונפלנו לבריכה" אמרה נועה וישבה בספא בנוחות יתר.
"ביקשנו שישלחו את הבגדים שלכם מחר לכאן" אמר לואי.
"סבבי טוב מה אנחנו נעשה עכשיו משעמם לי" אמרה נועה ששיחקה בקצוות השיער שלה.
"בואו נשחק אמת או חובה" אמרה ליהי בחיוך ממזרי.
" לא לא ממש לא!" אמרתי.
"מה את מפחדת?" שאלה נועה מנסה להתגרות בי, מתי היא הספיקה לשכוח מה קורה שמשחקים עם ליהי ועוד חמישה בנים בחדר אחד אמת או חובה זה לא הולך להיגמר טוב.
"יאלה משחקים!" אמרה ליהי והתפללתי שזה לא יהיה עליי אבל כצפוי, אני הקורבן הראשון.
"אוקיי ליאל אמת או חובה?" שאלה ליהי.
"חובה" אמרתי כי זה עדיף על לספר דבר אישי על עצמך.
"חובה עלייך לאכול את השוקולד הזה עם ליאם" אמרה ליהי.
"סבבה קח חצי" אמרתי.
"לא לא לא את צריכה לאכול מצד אחד והוא מהצד השני עד הסוף" אמרה ליהי.
"אבל בעצם את אומרת שאני צריכה להתנש-" לא סיימתי לדבר והיא נתנה לי את חתיכת הכיפכף הזאת וליאם היה בצד השני.
"תתחילו" אמרה ולא רציתי לא לא לא אבל מצד שני אני לא יכולה לסגת עכשיו אבל, מלא מחשבות רצו לי בראש ולפני שהספקתי לחשוב הוא היה ממש מול הפנים שלי.
"נו נו נו" כולם אמרו ונעצו בנו מבטים והתחלתי להילחץ.
"אני לא יכולה לא" אמרתי ועזבתי את השוקולד רגע לפני שהשפתיים שלנו נפגשו.
"אוי נו" אמרה ליהי באכזבה.
"בואי נראה אותך מסיימת את זה" אמרתי.
"טוב" אמרה והיא אשכרה עשתה את זה! וברגע שהשפתיים שלה ושל ליאם נפגשו כולם מחאו כפיים ושרקו ומשום מה לא יודעת זה הציק לי.
"רואה?" אמרה ליהי.
"המפ" אמרתי וגילגלתי עיניים.
"טוב ממשיכים ליאל תסובבי את הבקבוק" אמרה ליהי וסובבתי וזה עצר על דילן.
"אמת או חובה דילן?" שאלתי.
"חובה" אמר דילן.
"חובה עליך לשחק שבע דקות בגן עדן עם נוע- מה?!?!" שאלתי בכעס שראיתי אותה יושנת.
"אוי נו נועה קומי!!" אמרה ליהי וכשנועה יושנת היא יושנת כמו בול עץ!.
"אוי נו זה פוצץ בזכות נועה" אמרה ליהי.
"אבל שיחקנו שני סיבובים בלחץ" אמר לואי באכזבה והעברתי מבט על נועה שראיתי שהיא גיחכה איזה חצופה!! אני יודעת בדיוק איך להתנקם בה.
"טוב דילן קח את נועה לחדר שלך" אמרתי ושמעתי את ההשתנקות של נועה.
"מה? למה?" אמר.
"בתור עונש על זה שהיא נירדמה באמצע המשחק" אמרה ליהי וכולנו הסכמנו.
"טוב" אמר דילן והרים אותה בסגנון כלה.
"אתן נשארות כאן?' שאל הארי והינהנו.
"טוב איפה נישן? את עם הארי ואני עם ליאם? לואי ונייל כבר חולקים חדר.." אמרה ליהי.
"טוב" אמרתי.
"לא אני רוצה שאת תשני בחדר שלי" אמר ליאם והפתיע אותנו.
"מה?!" אמרתי.
"אני רוצה לדבר איתך על משהו" אמר ליאם.
"טוב תעשו מה שבא לכם הוא הארי" אמרה ליהי בעייפות והלכה על הארי.
"נלך?" שאל ליאם והינהנתי.
-נ.מ דילן-
הנחתי את נועה כל המיטה שלי והסתכלתי על השרשרת שלה, היא עד כדי כך חשובה לך שאת כמעט טבעת היום? רציתי לשאול אותה כל הזמן הזה.
"כן" היא ענתה בעייפות והתכרבלה בשמיכה.
"את ערה?" שאלתי.
"זו שרשרת שחשובה לי מאוד היא ממישהו שחשוב לי מאוד" אמרה תוך כדי שינה זה סוג של תיליון בצורת מפתח כזה מזהב אבל הייתי עייף אז נרדמתי על המיטה מרוב עייפות

"זו שרשרת שחשובה לי מאוד היא ממישהו שחשוב לי מאוד" אמרה תוך כדי שינה זה סוג של תיליון בצורת מפתח כזה מזהב אבל הייתי עייף אז נרדמתי על המיטה מרוב עייפות

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-נ.מ ליאם-
"ליאל תשני במיטה אני אשם בספא טוב?" שאלתי והיא הינהנה וישבה על המיטה.
"אז? מה רצית לשאול?" שאלה.
"אתן לא רוצות לדבר עם ההורים שלכם או משהו?" שאלתי ולפי המבט שלה הבנתי שהגעתי בנקודה רגישה.
"לא אכפת להם מאיתנו מעולם לא היה להם אכפת מאיתנו, אם היה להם אכפת הם היו מוצאים אותנו מזמן תאמין לי" אמרה בכעס.
"אתן עד כדי כך שונאים את ההורים שלכם?" שאלתי.
"כן איך הבן אדם שגידל אותך יכול להתנהג אליך ככה, למה לנסות לגרום לי להיות מישהי שאני לא זה משגע אותי כל הזמן הם השוו אותי אליה אבא שלי מאשים אותי במוות של אחותי הגדולה ואמא שלי גם הם מסתכלים עליי בתור הכבשה השחורה של המשפחה אם משהו כזה היה קורה לאח שלי הם היו הופכים את השמיים והארץ כדי למצוא אותו" אמרה בעצב והשפילה מבט והלכתי לחבק אותה.
"אל תדאגי יהיה טוב יש לך אותנו, אותי זה כבר טוב לא?" שאלתי והיא שתקה.
"ליאל?" שאלתי וראיתי שהיא נרדמה והנחתי אותה על המיטה וכשבאתי לקום היא תפסה את החולצה שלי.
"אל תלך" אמרה תוך כדי שינה והחזקתי בידה ונשארתי ליד המיטה עד שנרדמתי.
-נ.מ ליהי-
"את קינאת נכון?" שאל הארי כאילו זה מובן מאליו.
"במה יש לי לקנא?" אמרתי.
"שליאם בקטע של ליאל" אמר הארי.
"אתה טועה זה מראה כמה אתה לא מכיר אותי" אמרתי.
"אני לא צריך להכיר מישהו בשביל לקלוט שהיא מקנא" אמר.
"תשתוק אני עייפה" אמרתי ונכנסתי לישון במיטה.
"טוב סליחה סליחה" אמר הארי כיף מפשע ונרדם.
אידיוט חושב שאני מקנאה נו באמת זה רק חלק מהתוכנית שלי אולי אני אמשוך אל עניין הקנאה הזה עוד קצת ואז ליאל וליאם יהיו ביחד יואו אני שדכנית מדהימה פשוט אין.
-נ.מ ליאל-
וואו איזה דפיקות חזקות מה נסגר?! אוף!! הסתכלתי בצד השני של המיטה וראיתי את ליאם ישן איתי?! הוא נראה חמוד שהוא יושן.
חייכתי לעצמי והדפיקות המשיכו.
"רגע" צעקתי וירדתי למטה ופתחתי את דלת
הכניסה ועמדה שם ילדה יפה עם משקפי שמש וגולגול מרושל.
"מי את?" שאלה ולא ידעתי מה לענות לה.
"אה אני?" אמרתי והיא הינהנה.

Too Beautiful for youWhere stories live. Discover now