פרק 13

309 11 0
                                    

-נ.מ ליאל-
"תגיד לי מאיפה צצת פתאום?" אמרתי לכריס.
"אני בכל מקום שקרוב אלייך נסיכה" אמר ונגעלתי.
"איכס" אמרתי.
"אמרת משהו נסיכה?" אמר כריס.
"אולי תפסיק כבר להציק לנו ותתרכז בדברים שלך, נראה לך ששכחנו לכם מה שקרה בקיץ האחרון?" אמר ליאם בכעס.
"ליאם" פתאום כריס היה רציני.
"באנו להתנצל באמת, אנחנו מתגרים בכם כי זאת הדרך היחידה שתדברו איתנו" אמר כריס והייתי מה זה סקרנית לדעת מה קרה בינהם.
"לא אכפת לי, אתה לא מבין שבחיים לא נסלח לך, הרסת ללואי את החיים, לי לכולנו, ידעת שאם תתעסק איתה זה יפגע בי נכון?" אמר לי אם.
"כן אב-" בא להגיד כריס.
"ידעת ועשית את זה בכל זאת, איך אני יכול לסלוח לך" אמר ליאם.
"תקשיב" אמר כריס ופתאום ליאם תפס לי את היד.
"הפעם אם תתקרב אליה אני מבטיח לך שהאף הוא לא הדבר היחיד שישבר לך הבנת?" אמר ליאם בלי לחכות לתשובה ופשוט גרר אותי איתו, זאת הפעם הראשונה שאני ראיתי את ליאם עצוב כל כך, לא ידעתי כל כך מה לעשות אז עצרתי במקום והוא הסתובב אליי ופשוט חיבקתי אותו, אני יודעת כשהוא ירצה הוא יגיד לי וגם לא היה לי משהו אחר לעשות, הוא היה נראה כאילו היה צריך חיבוק.
-נ.מ נועה-
אחרי השיחה הקטנה שלנו בפארק, הלכנו לשחק קצת במתקנים והיה מה זה כיף, באמת שלהינות כמו ילד זה הכי כיף בעולם.
"זה היה כיף" אמרתי.
"כן אנ-" דילן בא לענות ומישהי קפצה עליו לחיבוק.
"דידי התגעגעתי" אמרה הילדה, דידי?! איזה חצופה מול הפנים שלי!?.
"מה את עושה סופיה?" אמר דילן.
"מחבקת אותך והבאתי להגיד לך שהתגעגעתי ואני רוצה שנחזור להיות זוג" אמרה והיא כאילו התעלמה מנוכחותי.
"אני כבר התגברתי עליך" אמר דילן.
"זה מה שהמוח שלך אומר, לא הלב שלך ואני אוכיח את זה" אמרה ואשכרה נישקה אותו מול הפנים שלי והוא לא עשה כלום, איזה בוגד יואו, יש לי כבוד עצמי אני פשוט אלך מכאן.
הסתובבתי והלכתי פשוט לאיזה בר שקרוב לבית שלנו.
"מה תרצי?" שאל הברמן.
"תביא לי את המשקה הכי חזק שלך" אמרתי והנחתי את הראש על השולחן.
"תראו מי כאן" אמר לוק והסתובבתי אליו.
"אתה?" אמרתי ובדיוק השתייה שלי הגיעה ושתתי אותה בשלוק.
"תביא לי עוד אחד" אמרתי לברמן.
"מה קרה לך יפה? אני בטוח שאת לא שתיינית מקצועית אם את משתכרות אחרי שתי שוטים" אמר והסתכלתי עליו.
"העיניין הוא שבגדו בי, רגע אחד הוא אומר שהוא אוהב אותי ורגע אחר הוא מתנשק עם האקסית שלו בפנים שלי ואולי אני קצת איטית אוקיי זה לא אשמתי כי אף פעם לא התאהבתי ואני מצטערת על זה כי עכשיו זה כואב כל כך עד שבא לי לבכות באמת" אמרתי והדמעות שלי התחילו לזלוג והוא ניגב לי את הדמעות.
"יודעת יפה אומרים שכשבנות בוכות הן יפות אבל זה לא באמת נכון" אמר חוק והסתכלתי עליו.
"אתה רומז שאני מכוערת?" אמרתי.
"לא לא ממש לא, אני אומר שאפילו שאת בוכה את יפה, אז המשפט לא נכון כל כך" אמר לוק ואני מודה שחייכתי ונתתי לו חיבוק.
"תודה לוק הצלחת לעודד אותי" אמרתי.
"בכל זמן יפה" אמר והרגשתי שאני נרדמת.
-נ.מ ליהי-
"לאן כולם נעלמו?" אמרתי.
"אין לי מושג" אמר הארי.
"הוא הלך הביתה"אמרתי לו והוא חייך אליי והחזקנו ידיים כמו זוג עד שמישהי באה לי מאחור.
"מי את?" אמרתי והיא הורידה את המשקפיים והעיניים שלה התחילו לדמוע.
"איך שכחת אותי?! כל הארץ מחפשים אותכן יותר מחודש שאתן לא חזרתן השתגעת?! חשבתי שנהרגתן או משהו ושזה יהיה עיניין של זמן עד שנמצא את הגופות שלכם" אמרה חברתנו הרביעית שהפקרנו מאחור, שיראל.
"שירו מצטערת שלא התקשרתי או משהו פשוט קרה כל כך הרבה דברים" אמרתי וחיבקתי אותה.
"אחמ אחמ" נשמע שיעול מאחורינו.
"מי זה?" אמרה שיראל.

Too Beautiful for youWhere stories live. Discover now