*oczami Sandry*
Szłam przodem, za mną nowo poznani koledzy Tyler i Josh. Już mieliśmy wejść do szkoły, gdy nagle wieli zegarek nad szkołą przypomniał mi o tym że już 10:30. Zauważyłam że dziewczyny nadchodzą.
-Chłopcy, nie będzie wam przeszkadzać jak dołączą do nas moje koleżanki. Bo zapomniałam całkowicie o tym że właśnie o 10:30 umówiłam się z nimi tu.- zapytałam
-Jasne. Z wielką chęcią poznam innych uczniów z tej szkoły.- powiedział Tyler, a ja się smutno uśmiechnęłam.
-Tak, jasne spoko, spoko.- powiedział Josh
Nie chciałam tego robić, ale nie zostawię chłopaków dla dziewczyn, ale też nie chcę zostawiać dziewczyn bo byłyśmy umówione już od dwóch tygodni.
*oczami Josha*
Tak, super, super. Sandra mi się strasznie spodobała. Chciałem ją lepiej poznać, a tu nagle jakieś dziewczyny psują mój plan.
-Chłopcy to jest Wiktoria- Sanka pokazuje na dziewczynę z ciemnymi prostymi włosami- Dominika- dziewczyna miała dość jasne włosy, lecz już dłuższe- i Zosia- kolejna dziewczyna też miała ciemne włosy!!! Ale miała je krótki, bo tylko do ramion.
Tylko Sanka z tej grupy dziewczyn miała tak długie, bo aż za pas, włosy.
-Dziewczyny, to jest Josh i Tyler- powiedziała do dziewczyn, a ja musiałem wymusić uśmiech- Dziewczyny, wybaczcie mi, ale chcę oprowadzić chłopaków po naszej szkole. Nie obrazicie się?
-Nie, jasne. Przecież i tak się spotkamy za jakiś czas na sali.- powiedziała Wiktoria
-Dziękuję dziewczyny.- Sandra podeszła do dziewczyn i je przytuliła
Sanka oprowadzała mnie i Tylera po szkole, szczerze, nie słuchałem jej. Nagle kontem oka zauważam że Tyler od pewnego czasu na mnie patrzy i śmieje się pod nosem.
-Stary, o co chodzi. Nie patrz tak na mnie.- mówię szeptem do Tylera
-Josh, widzę jak na nią patrzysz. Chłopaku, ty zagadaj do niej, a nie patrzysz tylko na nią. - Tyler mówi też szeptem i do tego śmieje się pod nosem.
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
W tym tygodniu rozdział trochę wcześniej z tego powodu że wyjeżdżam na "majówkę" i nie dam rady opublikować go w sobotę.
P.s. Ja i moja koleżanka przeszłyśmy dalej w szkolnym konkursie piosenki obcojęzycznej. Śpiewałyśmy Stressed Out i jestem z nas mega dumna. Niestety tylko ja byłam przebrana za Tylera... Ona była tylko na czarno.
CZYTASZ
Czy Joshler zaistnieje?
FanfictionDzięki Bars And Melody poznaje Twenty One Pilots i z ich pomocą z nikogo staje się kimś. Zakochuję się w jednym z członków zespołu Twenty One Pilots, ale czy zakochując się w jednym z nich nie krzywdzę drugiego który też się w nim zakochał?