Θέλω να συμμετέχω

493 114 30
                                    

Η Άνια πλησίασε τον Ιβάν και τον φίλησε με πάθος. Ήταν ζευγάρι αυτοί οι δύο, δυο μήνες τώρα, προς μεγάλη λύπη της Αλιόνα. Γιατί εκείνη ήταν ερωτευμένη με τον Ιβάν κι ο Ιβάν αγνοούσε την ύπαρξη της. 

Ένιωσε τα δάκρυα που κυλούσαν στα μάγουλα, να την καίνε, να κάνουν σημάδια πάνω της. Απαίσιο συναίσθημα, η απόρριψη, ειδικά όταν ήξερε πως η Άνια ήταν πολύ καλύτερη από αυτήν. Πιο όμορφη, πιο δημοφιλής, πιο έξυπνη. Με περισσότερη αυτοπεποίθηση. Ότι πρέπει για τον Ιβάν, σίγουρα θα μπορούσε να τον κάνει ευτυχισμένο, ταίριαζαν κιόλας.

Δεν μπορούσε να βλέπει άλλο το ζευγάρι, οπότε προτίμησε να μπει στη τάξη. Εκεί, στο γωνιακό θρανίο καθόταν ήδη η μοναδική κολλητή της, η Γκαλίνα. Έτσι όπως καθόταν με το κεφάλι σκυμμένο πάνω από το βιβλίο, τα μαύρα μαλλιά κάλυπταν το πρόσωπο της. Μόλις την κοίταξε χαμογέλασε, μ' ένα αχνό σχεδόν χαμόγελο.

-Αλιόνα, σου φύλαξα θέση, έλα, κάθισε. Πως πάει;

-Πως να πάει; Σκατά είναι όλα!, απάντησε κακόκεφη.

-Δηλαδή; Μη μου πεις ότι είδες την Άνια μαζί του;

-Ναι, μες τα μέλια ήταν τα πιτσουνάκια μου! Τους είδα πριν λίγο, μόνο που δεν το κάνανε μπροστά στα μάτια μου. Αι στο διάβολο, βαρέθηκα πια!

-Ήρεμα, φιλενάδα. Θα βρεις εσύ έναν καλύτερο, μη σκας. Τόσοι υπάρχουν, εσύ δεν είσαι και καμία άσχημη.

-Παράτα μας, Γκαλίνα. Μη μου λες ψέματα, για να με καλοπιάσεις, ξέρω πως η Άνια είναι πολύ καλύτερη από μένα. Να τη χαίρεται τη γκόμενα του, τι άλλο να πω; Κάθε μέρα κλαίω, γίνομαι χάλια...

-Έλα κορίτσι μου, μη στενοχωριέσαι, σε παρακαλώ. Όλα θα πάνε καλά.,η Γκαλίνα την αγκάλιασε, αφού δεν μπορούσε να βρει κάτι άλλο για να τη παρηγορήσει. Κρίμα όμως να χαλιέται η κολλητή της για έναν Ιβάν, που στο κάτω κάτω δεν ήταν και τίποτα σπουδαίο. Ένα μαγκάκι ήταν απλώς, που πήγαινε με τη μια και με την αλλη. Σιγουρα δεν άξιζε στην Αλιόνα.

Η μέρα πέρασε βασανιστικά αργά, με τη κοπέλα να κοιτάζει θλιμμένη στα μπροστινά θρανιά την Άνια με την κολλητή της και από πίσω τον Ιβαν να την πειράζει. Γελούσαν, φιλιόντουσαν, πείραζαν ο ένας τον άλλον. Σαν ερωτευμένο ζευγαράκι! Αυτά είναι...

Στο τεστ μαθηματικών πήγε χάλια, το φουτερ της λερώθηκε με σάλτσα από το κοτόπουλο που έφαγε στη καντίνα, ο Ιβαν για άλλη μια φορά δεν της έδωσε καμία σημασία. Τι άλλο να θέλει;

50 μέρες {TYS17}Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ