Ημέρα 24η

244 71 35
                                    

Δεν έπρεπε ν' απαντήσει.

Κάθησε στην άκρη του κρεβατιού της και πάτησε την λειτουργία "ηχογράφηση" στο κινητό. Για κάτσε λίγο... κι αν τώρα η μητέρα της έλεγε πράγματα που δεν έπρεπε ν' ακούσει ο διαχειριστής, εκείνη τι θα έκανε;

Μήπως να έκοβε ένα μέρος της ηχογράφησης; Δεν ήξερε βέβαια πως ακριβώς να το κάνει, αλλά θα έβρισκε αργότερα τον τρόπο.

-Αλιόνα; Καλέ, δεν ακούς;, τα βήματα της μητέρας της πλησίαζαν όλο και πιο πολύ. Σε λίγο θα άνοιγε η πόρτα...

Ξαφνικά η Αλιόνα πετάχτηκε πάνω και τυλίχτηκε μέσα στα σεντόνια της. Γύρισε την πλάτη, έκλεισε τα μάτια. Περίμενε για μερικά δευτερόλεπτα.

Ακούστηκε ένα τρίξιμο, σημάδι ότι η πόρτα είχε ανοίξει, ενώ τα βήματα έφτασαν στ' αυτιά της σαν καρφιά. Δεν έπρεπε όμως να κουνηθεί, δεν έπρεπε να αντιληφθούν πως ήταν ξύπνια. Έμεινε ακίνητη, κουλουριασμένη μέσα στα σεντόνια της.

-Φιοντορ, πάμε να φύγουμε η αδερφή σου κοιμάται. Έλα, μην κάνεις θόρυβο θα την ξυπνήσεις.

Ύστερα η Αλιόνα άκουσε τα βήματα να απομακρύνονται πάλι, περίμενε λίγο μέχρι που η πόρτα έκανε έναν μικρό θόρυβο. Είχε κλείσει. Πετάχτηκε απ' το κρεβάτι της και άρπαξε το κινητό για να το βάλει στο αθόρυβο, μόνο που πρόσεξε ότι πάλι είχαν έρθει μηνύματα.  

Άνοιξε πρώτα αυτό της Γκαλίνα:

Αχ δεν το πιστεύω. Βρήκα στο facebook το προφιλ εκείνου του αγοριού! Μόνο που δεν το έχει Αντριάνα αλλά Άντριου, του έκανα αίτημα φιλίας και με δέχτηκε. Πρέπει να δεις τις φωτογραφίες του Αλιόνα, είναι κουκλί! Θεέ μου, γιατί να είναι τρανς; Λες να κάνει τίποτα επεμβάσεις και να γίνει κανονικά αγόρι; Μήπως του αρέσουν τα κορίτσια;

Τι βλακείες λέει..., σκέφτηκε η Αλιόνα. Λογικά δεν πρέπει να της απαντήσω, ο διαχειριστής είπε να μην μιλάω σε κανέναν σήμερα, Βέβαια, αν της απαντήσω με μήνυμα δεν νομίζω να το δει εκείνος.

Αλλά πάλι μου είχε πει παλιότερα πως είχε χακάρει το κινητό μου. Στην περίπτωση που παρατήσω το blue whale, θα πάρει όλα μου τα προσωπικά δεδομένα και θα κάνει κακό στους δικούς μου.

Η Αλιόνα είχε μπερδευτεί πια, δεν ήξερε πως να κινηθεί. Μάλλον το πιο σωστό ήταν να μην απαντήσει σε κανένα μήνυμα για σήμερα. Έλα όμως που η Γκαλίνα συνέχιζε ακάθεκτη...

Αλιόνα! Του έστειλα και μου απάντησε. Βρες μου κάτι ενδιαφέρον να του πω, για να συνεχίσει η κουβέντα.

50 μέρες {TYS17}حيث تعيش القصص. اكتشف الآن