-Ο μπαμπάς πέθανε! Τον χτύπησε αυτοκίνητο!
Ο μπαμπάς πέθανε... τον χτύπησε αυτοκίνητο. Πέθανε, τον χτύπησε αυτοκίνητο.
Οι λέξεις σφυροκοπούσαν στο κεφάλι, σαν κάποιος να τις φώναζε χιλιάδες φορές, όμως εκείνη ήταν πολύ μακριά και δεν άκουγε. Πέθανε; Πως πέθανε, αφού το μεσημέρι είχε έρθει όπως πάντα να την πάρει από το σχολείο. Το μεσημέρι καθόταν στο τραπέζι μαζί τους και τρώγανε. Το απόγευμα, μόλις πριν λίγες ώρες, πήγε τον Φιοντορ στη προπόνηση. Πως χάνεται έτσι ξαφνικά ένας άνθρωπος; Γίνονται αυτά τα πράγματα;
-Όχι!, ούρλιαξε η Αλιόνα. Πιο πολύ στον εαυτό της για να μη το πιστέψει.
Έπεσε στα γόνατα κι έμεινε ακίνητη για -ούτε που θυμάται πόσες ώρες- διπλώθηκε στα δυο κι άρχισε να κλαίει. Το τηλέφωνο χτύπησε ξανά, μα εκείνη δεν είχε δύναμη να σηκωθεί πάνω.
-Μαμά! Μαμά, ξύπνα δεν πέθανε ο μπαμπάς! Ξύπνα σου λέω!, φώναξε.
Άρχισε να της τρίβει τους καρπούς, να της μιλάει με ασυναρτησίες, όταν λίγο λίγο την έβλεπε να συνέρχεται. Ναι, μετά κατάλαβε πως η αντίδραση της μαμάς μόνο φυσιολογική δεν ήταν. Πετάχτηκε αμέσως πάνω και βγήκε από το σπίτι, χωρίς να πει κουβέντα.
Μη μπορώντας να κάνει κάτι άλλο, η Αλιόνα βούτηξε τον Φιοντορ και κλείδωσε το σπίτι. Μπήκαν οι τρεις τους στο δεύτερο αυτοκίνητο, που ήταν της μαμάς, αμίλητοι.
-Θα 'χουν κάνει κάποιο λάθος, θα το δείτε παιδιά. Μάλλον τα μπέρδεψαν τι να πω; Ο μπαμπάς σας είναι καλά στην υγεία του δεν έχει πάθει τίποτα απολύτως. Όλα είναι ένα φριχτό λάθος.
Στο νοσοκομείο, που έφτασαν λίγο αργότερα επικρατούσε πανζουρλισμός. Άνθρωποι πήγαιναν πάνω κάτω, φορεία με τραυματισμένους, πρέπει να είχε γίνει κάποιο σοβαρό ατύχημα.
Η μαμά μπροστά τους, πήγε κι έπιασε τον πρώτο αστυνομικό που βρήκε.
-Ε, λέγομαι Ελίνα Βίνιτσκα. Είμαι η σύζυγος του Γκρεγκορι Βινιτσκι. Μας είπατε να έρθουμε σε αυτό το νοσοκομείο, βρίσκεται εδώ ο άντρας μου;
-Μάλιστα κυρία. Είχε προκληθεί καραμπόλα σε κεντρικό δρόμο της Αγίας Πετρούπολης. Λυπάμαι πολύ, όμως ο σύζυγος σας δεν επέζησε.
-Που είναι; Που τον έχουν;, φώναξε η μαμά τρέμοντας.
-Στο νεκροτομείο. Ελάτε μαζί μας για την ταυτοποίηση του θύματος.
-Αλιόνα πάρε την τσάντα μου και περιμένετε εδώ. Δεν θ' αργήσω, μάλλον κάποιο λάθος έχει γίνει.
BẠN ĐANG ĐỌC
50 μέρες {TYS17}
Teen FictionΈχεις 50 μέρες για να κάνεις αυτά που θα σου πούμε. Στη 50η πεθαίνεις... 2η θέση στη κατηγορία "Μη-Φαντασίας" 19/5/2017 1η θέση 22/5/2017